  • 11. Data: 2005-03-17 18:00:31
    Temat: Re: "Kant" w WBK
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Kamil Jońca
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Mówimy o czymś innym. Nie o wpłacie, tylko o różnicy między zwykłym a
    > "tanim" przelewem w BZWBK.
    >
    > KJ

    Ale tych tanich to już chyba nie ma?

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek http://plumowski.swistak.pl

  • 12. Data: 2005-03-17 18:35:47
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Henryk "Plumski" Plumowski* napisał(a):

    > Ale tych tanich to już chyba nie ma?

    Są, są :)

    Gree

  • 13. Data: 2005-03-17 18:43:54
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Kamil Jońca* napisał(a):

    > O ile wiem to nie. A powolnośc w BZWBK wynika z tego że bank sobie
    > przetrzyma kasę (chyba 1 dzień)

    http://www.kir.pl/produkty_i_uslugi/elixir.html - z tego wynika, że
    wszystkie przelewy międzybankowe idą Elixirem. Więc tani przelew z BZ
    WBK będzie wysłany również Elixirem - tylko nie pierwszą dostępną sesją
    a pierwszą którą bank uzna za stosowne - a jeśli dobrze pamiętam to ma
    na to 3 dni robocze.

    Gree

  • 14. Data: 2005-03-17 19:10:58
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > O ile wiem to nie. A powolnośc w BZWBK wynika z tego że bank sobie
    > przetrzyma kasę (chyba 1 dzień)

    KIR ma różne opłaty za przelewu w zależności od wyprzedzenia z jakim złożysz
    przelew. Elixir wg BZ WBK idzie najbliższą możliwą sesją. Tani przelew to
    też Elixir, ale "odroczony" czyli tańszy w KIR i stąd tańszy dla klienta.

  • 15. Data: 2005-03-17 19:18:23
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Sybir zdaje sie nazywal ten wolny system (nazywa?)

    A zostaw nieboszczyka Sybira w spokoju,
    bo jeszcze wstanie i będzie straszył ;-)

  • 16. Data: 2005-03-17 19:24:21
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    rsa127 said the following On 2005-03-17 20:10:

    > KIR ma różne opłaty za przelewu w zależności od wyprzedzenia z jakim złożysz
    E-e. Różnice są chyba w ramach 1 dnia?

    KJ

  • 17. Data: 2005-03-17 19:47:47
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > E-e. Różnice są chyba w ramach 1 dnia?
    >
    > KJ

    Nie. Różnice są w ramach każdej sesji. Nie chce mi się sprawdzać, ale to
    kwestie 0,5-1 godz. przed każdą sesją.

  • 18. Data: 2005-03-17 22:33:47
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > Patent zastrzeżony - WuBeKaHaHaHa :-)

    Wystaczy WuuuuBeka. ;-)

    Bartol

  • 19. Data: 2005-03-17 22:34:38
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    G.

  • 20. Data: 2005-03-17 22:37:49
    Od: KrzysiekL <k...@w...wp.pl>

    Dnia Thu, 17 Mar 2005 18:54:53 +0100, Glenn napisal/a:

    > I żeby było śmieszniej nazywa tę opcję "tani przelew" przy cenie
    > wyższej niż w innych bankach normalne przelewy.
    zalezy ile sie płaci za konto.
    gdyby konta za 6zł nie było(były tylko droższe) to by nie mozna
    powiedziec, że jest drożej. Więc raczej opłaty z akonto sa wysokie a
    nie przelewy.
    a tani to tańszy niż zwykły u nich... nie pisza w porównaniu z czym jest
    tani:P

    --
    Krzysztof Lerski