  • 21. Data: 2022-05-19 21:54:44
    Temat: Re: Kantor Alior
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-04-25 o 08:44, cef pisze:

> [...]
    > zagranicznego w euro i tak się zastanawiam czy aby na pewno ta wypłata
    > będzie bez opłat.
    > Tabela opłat jest tak skonstruowana, ze w pierwszym czytaniu odniosłem
    > wrażenie, że jak już wypłaciłem w kraju, to ta druga wypłata w tym samym
    > miesiącu ale zagraniczna będzie
    > za te 9zł, ale chyba chodzi o to, żeby każdy tak myślał i nie wypłacał.
    > Wypłacę niezależnie od opłaty, ale jak widać dokumenty bankowe
    > czytelnością nie grzeszą - pół biedy jak chodzi o wypłatę z bankomatu -
    > gorzej jak produkt jakiś długofalowy i kosztowny (tak, tak czytać

    Wypłaciłem i jest bez opłat wypłata w Niemczech - druga w miesiącu, bo
    pierwsza w PL.

    Tylko pewnie zależy to jednak od bankomatu, bo wypłacałem
    poprzednio w centrum handlowym z bankomatu ING
    i było bez opłat również kartą N26 a wczoraj wyplaciłem własnie kartą
    N26 - 200 euro
    w automacie stojącym w Rasthofie na autobahnie i policzyli 6,5 euro

  • 22. Data: 2022-05-19 22:04:52
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 19 maja 2022 o 21:54:46 UTC+2 cef napisał(a):
> [...]
    > N26 - 200 euro
    > w automacie stojącym w Rasthofie na autobahnie i policzyli 6,5 euro

    W IKA masz w miesiącu (chyba kalendarzkwym, a nie "rolling"):
    - jedną bezpłatną wypłatę w PL
    - jedną bezpłatną wypłatę za granicą.

    W N26 3 bezpłatne miesięcznie w strefie euro.

    Oczywiście bankomat może mieć dodatkową opłatę - ale musi o tym wyraźnie poinformować
    i dostać zgodę.
    Jak nie było to możesz reklamować.

  • 23. Data: 2022-05-20 20:44:17
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    >
    > W N26 3 bezpłatne miesięcznie w strefie euro.
    >
    > Oczywiście bankomat może mieć dodatkową opłatę - ale musi o tym wyraźnie

    W sumie nie wiem czy była informacja czy nie.
    Bankomat był z gatunku tych "łapiących jeleni"
    czyli potrzebujacych nagle gotówki na środku autostrady.
    Ja wypłaciłem, bo się nudziłem przez chwilę i chciałem potestować jak ominąć
    blokadę kwoty i na tym się koncentrowałem, ale nie dało się wyjąć wiecej
    niż 200 euro..
    Wczesniej testowałem (:-)) płacenie kartami 0,7euro za wejście do kibla
    i na jednych Rasthofach da się zapłacić nawet inteligowym blikiem
    a na innym nie szła żadna polska karta eurowa (Alior, BNP) tylko N26.