  • 1. Data: 2009-07-10 15:11:38
    Temat: Karkosik + Rydzyk = wRodzinie
    Od: TT <t...@o...pl>

    W sobotę rusza nowa sieć komórkowa - wRodzinie

    http://www.parkiet.com/artykul/7,829721_W_sobote_rus
    za_nowa_siec_komorkowa___wRodzinie.html

    No to France Telecom ma konkurenta. Kto wie? Może w przyszłości to
    będzie silny konkurent.

    Ciekawe, czy będą mieli lepszą ofertę?

    TT.

  • 2. Data: 2009-07-10 15:12:58
    Temat: Re: Karkosik + Rydzyk = wRodzinie
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    TT wrote:

    > No to France Telecom ma konkurenta. Kto wie? Może w przyszłości to
    > będzie silny konkurent.

    Znaczy mam sprzedawać akcje TPSA? :P

  • 3. Data: 2009-07-10 15:29:46
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h37lpq$sl0$2@news.onet.pl...

    > Znaczy mam sprzedawać akcje TPSA? :P

    Nie, masz nic nie kupować od tego czarnego złodzieja który pod przykrywką
    fundacji robi interesy na naiwnych.

  • 4. Data: 2009-07-11 08:29:42
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "TT" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    za_nowa_siec_komorkowa___wRodzinie.html

    > No to France Telecom ma konkurenta. Kto wie? Może w przyszłości to będzie

    A tam oferta, ważne że kasa zostanie w Rodzinie ;-)

  • 5. Data: 2009-07-11 12:45:48
    Od: wiesniadze <w...@g...pl>

    > Nie, masz nic nie kupować od tego czarnego złodzieja który pod przykrywką
    > fundacji robi interesy na naiwnych.

    a ten w czarnym to Ociec czy Roman bo już się pogubiłem ;)?

    pozdro.wiesniadze

  • 6. Data: 2009-07-11 13:13:39
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "kigam" <p...@g...com> pisze:

> [...]
    > wiadomości news:h37lpq$sl0$2@news.onet.pl...

    > Nie, masz nic nie kupować od tego czarnego złodzieja który pod przykrywką

    To ile prawomocnych wyroków karnych ojciec Rydzyk "zaliczył"?
    Jak nie ma wyroku to nie ma złodzieja, jest tylko "sprawny finansista" o
    którym sporo ludzi dobrej opinii nie ma, ale tych co mają *wystarczy*.

    P.S.
    Niezwykła łatwość nazywania kogoś "złodziejem" "bez podstaw prawnych"
    *świadczy o tobie* i o tym jak często planujesz zmieniać ksywki.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Jeżeli żołądek jest pełny, śpiewają ptaki i uśmiechają się ludzie.

  • 7. Data: 2009-07-11 17:37:56
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > To ile prawomocnych wyroków karnych ojciec Rydzyk "zaliczył"?
    > Jak nie ma wyroku to nie ma złodzieja, jest tylko "sprawny finansista" o
    > którym sporo ludzi dobrej opinii nie ma, ale tych co mają *wystarczy*.

    Rozumiem, że skoro Stalin nie ma wyroku za morderstwa to nie jest mordercą
    tylko "sprawnym deratyzatorem" ludzkich szczurów.

    > P.S.
    > Niezwykła łatwość nazywania kogoś "złodziejem" "bez podstaw prawnych"
    > *świadczy o tobie* i o tym jak często planujesz zmieniać ksywki.

    "Podstaw prawnych", żarty sobie robisz czy co? Nie przypominam sobie abym
    zmieniał ksywkę.

  • 8. Data: 2009-07-12 18:32:05
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    podobno tez na bazie telefonii pilickiej (mni) stworzona jest siec komorkowa
    "barka" -reklamowana przez ksiezy , konkurencja dla rydzyka w samym kosciele
    ;)

  • 9. Data: 2009-07-12 20:30:41
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Damian pisze:
    > podobno tez na bazie telefonii pilickiej (mni) stworzona jest siec komorkowa
    > "barka" -reklamowana przez ksiezy , konkurencja dla rydzyka w samym kosciele
    > ;)

    Trzeba powiedzieć, że w Polsce jest bardzo wiele miejsca na nowe sieci
    telekomunikacyjne. Nie wiem, dlaczego akurat księża się tym zaczynają
    zajmować, ale rynek zmienia się na plus.

    W tym sektorze konkurencja była bardzo mała w porównaniu z innymi
    zachodnimi krajami i my na tym cierpieliśmy, bo operator narzucał nam
    warunki dużo gorsze niż mają ludzie na zachodzie.

    Joachim

  • 10. Data: 2009-07-14 11:41:50
    Od: Marek Gorecki <m...@g...com>

    a ja jakoś jestem spokojny o france telekom i orange. Z tą ofertą co
    dają to pomarańcza spokojnie sobie poradzi. Zwyczajnie oferta
    wRodzinie jest niekompletna, dają tylko prepaida a orange także
    abonament gdzie po za tańszymi stawkami można mieć dodatkowe usługi
    jak darmowy numer po sieci.. a wRodzinie tylko do radia Maryja jest za
    free