  • 11. Data: 2008-12-11 17:29:28
    Temat: Re: Kartą Alior'a na Poczcie Polskiej
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    sunwick pisze:
    > Witam,
    > dziś stojąc w kolejce na Poczcie naszło mnie pytanie, czy wypłata kasy
    > w okienku na poczcie będzie bezpłatną czy płatną?
    > to samo będzie chyba dotyczyć wypłat gotówki tą kartą w innych
    > bankach?

    Hmmm, no w zasadzie jest jeszcze możliwa trzecia opcja - potraktowanie
    tego jak wypłaty w bankomacie obcego banku. Ale w przypadku tej karty ta
    opłata wynosi 0 PLN :-)

    Zatem to pierwsza karta którą można spokojnie płacić w placówkach
    pocztowych za wszystko. :-)

    Ciekawe jak długo Alior wytrzyma z taką ofertą. Opłaty które będą
    ponosić za czynności kartowe klientów ich zamordują.

  • 12. Data: 2008-12-11 17:37:54
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    Wojciech Nawara pisze:

    > Ciekawe jak długo Alior wytrzyma z taką ofertą. Opłaty które będą
    > ponosić za czynności kartowe klientów ich zamordują.

    czy ja wiem - budowa sieci bankomatow, ich utrzymanie i obsluga do
    tanich tez nie naleza...

    --
    pozdr,
    dan the man

  • 13. Data: 2008-12-11 18:34:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Hmmm, no w zasadzie jest jeszcze możliwa trzecia opcja - potraktowanie
    > tego jak wypłaty w bankomacie obcego banku. Ale w przypadku tej karty ta
    > opłata wynosi 0 PLN :-)

    Robiłem jakiś czas temu taki "pocztowy" eksperyment debetówką z Multi
    (gratis wszystkie bankomaty) i...została pobrana opłata, gdyż jest to
    wypłata gotówkowa w oddziale obcego banku!

    W TOiP Multi jest taka pozycja, a jak to zakwalifikuje Alior? Jeżeli nie
    ma wyszczególnionej takiej sytuacji to może być interesujące ;-)

    Już raz na test 5 zeta wydałem, może teraz ktoś inny jest chętny?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2008-12-11 19:41:36
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    RobertS pisze:

    > Już raz na test 5 zeta wydałem, może teraz ktoś inny jest chętny?

    Wydałeś, bo nie chciało Ci się czytać TOiP. ;-P
    Tutaj nie masz się czego obawiać - bank nie ma jakiejkolwiek podstawy do
    pobrania nawet 1 grosza opłaty. Nawet, a może zwłaszcza wtedy, gdy
    będzie to uznane jako wypłata gotówkowa z (jakiegokolwiek) bankomatu. :-)

    WN

  • 15. Data: 2008-12-11 20:08:57
    Od: BK <b...@g...com>

    Panowie tak z ciekawosci czesto korzystacie z takiej uslugi? Bo mi sie
    to wydaje, ze rozmawiamy o jakiej abstrakcji wyzszego rzedu. Mi sie
    nawet slabo robi jak pomysle o odbiorze paczki na swojej poczcie, po
    co mialbym tam gotowke wybierac? ;-) Malo jest bankomatow? ;)

  • 16. Data: 2008-12-11 20:15:52
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    BK <b...@g...com> writes:

> [...]
    > nawet slabo robi jak pomysle o odbiorze paczki na swojej poczcie, po
    > co mialbym tam gotowke wybierac? ;-) Malo jest bankomatow? ;)

    Wbrew pozorom nie za wiele, jeśli się odjedzie trochę dalej od większych
    miast.
    KJ

  • 17. Data: 2008-12-11 20:16:43
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 11 Gru, 21:08, BK <b...@g...com> wrote:
> [...]
    > nawet slabo robi jak pomysle o odbiorze paczki na swojej poczcie, po
    > co mialbym tam gotowke wybierac? ;-) Malo jest bankomatow? ;)

    Są takie miejsca, gdzie oprócz poczty i remizy nic więcej nie ma. Nie
    wszystkie miejscowości mają Dworzec Centralny i PKiN.

  • 18. Data: 2008-12-11 21:09:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Wojciech Nawara pisze:

    > Wydałeś, bo nie chciało Ci się czytać TOiP. ;-P
    Czytałem TOiP, ale byłem ciekawy jak zostanie zakwalifikowana taka
    "płatność" = czy jako wypłata z obcego bankomatu czy gotówka z obcego
    banku ;-)

    5 zł za taką wiedzę (zanim transakcja została rozliczona na grupie
    padały różne propozycje) to raczej niewiele ;-)

    > Tutaj nie masz się czego obawiać - bank nie ma jakiejkolwiek podstawy do
    > pobrania nawet 1 grosza opłaty. Nawet, a może zwłaszcza wtedy, gdy
    > będzie to uznane jako wypłata gotówkowa z (jakiegokolwiek) bankomatu. :-)

    Ale czy może być za to uznane? Czy dla banku X może to być wypłata z
    obcego bankomatu, a dla Y w placówce obcego banku?

    Nie czytałem dokładnie TOiP Aliora, ale skoro nie ma tam pozycji pt.
    "wypłata z obcego bankomatu" to może jest "inne operacje" lub coś w tym
    stylu?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2008-12-11 21:17:16
    Od: BK <b...@g...com>

    On 11 Gru, 21:15, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > Wbrew pozorom nie za wiele, jeśli się odjedzie trochę dalej od większych
    > miast.
    > KJ

    Bywam w mniejszych miastach ale jakos daje sobie rade przy uzyciu
    portfela, karty i ew. bankomatow. Zastanawiam sie powaznie jak realnie
    jest wykorzystywana taka usluga czy to raczej czystoteoretyczne
    rozwazania? ;-)

  • 20. Data: 2008-12-11 21:22:45
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    BK <b...@g...com> writes:

    > Bywam w mniejszych miastach ale jakos daje sobie rade przy uzyciu
    > portfela, karty i ew. bankomatow. Zastanawiam sie powaznie jak realnie

    Ja też "daję sobie radę", ale wcale nie jestem przekonany, że jest to
    wygodniejsze niż wypłata na poczcie w takiej dziurze.
    KJ