  • 31. Data: 2008-12-13 14:32:45
    Temat: Re: Kartą Alior'a na Poczcie Polskiej
    Od: Pete <n...@n...com>

    MK pisze:
    > "Pete" <n...@n...com> wrote in message

    > Nikt nie zmusza do wykorzystywania ten karty za granicami PL.

    Ale nauka (na własnej skórze) kosztuje ;)

    > Za jakis
    > czas wejdziemy do strefy euro

    Ho ho ho. Kolega to chyba ze ścisłego kierownictwa PO, skoro tak
    optymistycznie widzi przyszłość :)

    > i jesli Sygma utrzyma standardy Fortisa
    > (nie zmieni TOiP) to nie bedzie tego problemu w wiekszej czesci Europy :).

    Sygma czy Cetelem? A może jednak jako marka BNP? Anyway, skoro już od
    palu lat Fortis nie sprzedaje e-pakietu, to raczej spodziewałbym się
    likwidacji tego produktu.
    Biorąc jeszcze pod uwagę chciwość jego pociotków BNP ;)

    --
    Pete

  • 32. Data: 2008-12-13 15:25:44
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Pete" <n...@n...com> wrote in message

> [...]
    > tego produktu.
    > Biorąc jeszcze pod uwagę chciwość jego pociotków BNP ;)

    Sygma i Cetelem chyba wlasnie sie lacza, podobnie jak Fortis i Dominet.
    Chyba jeszcze nikt nie wystapil o mozliwosc polaczenia tych 2 par, ale jesli
    nie bedzie planow sprzedazy Fortis Polska to zapewne to sie stanie...

    MK

  • 33. Data: 2008-12-13 17:53:53
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:gi0k5n$5np$1@news.wp.pl...
> [...]
    > Chyba jeszcze nikt nie wystapil o mozliwosc polaczenia tych 2 par, ale
    > jesli nie bedzie planow sprzedazy Fortis Polska to zapewne to sie

    A Dominet to nie własność Fortisa???
    k.

  • 34. Data: 2008-12-13 18:28:50
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "kashmiri" <n...@n...com> wrote in message

    > A Dominet to nie własność Fortisa???

    Tak. Jeszcze przed przejeciem Fortisa przez BNP Paribas rozpoczety zostal w
    Polsce proces laczenia Fortis Banku Polska z Dominet Bankiem.

    MK

  • 35. Data: 2008-12-13 19:21:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    MK pisze:
> [...]
    > jesli nie bedzie planow sprzedazy Fortis Polska to zapewne to sie stanie...

    Ale ja już dostałem korespondencję z Fortisa nt przejęcia go przez BNP.
    Niestety - uprzedzę pytanie - gazetka poszła na przemiał.

    --
    Pete

  • 36. Data: 2008-12-13 20:54:47
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Pete" <n...@n...com> wrote in message

    > Ale ja już dostałem korespondencję z Fortisa nt przejęcia go przez BNP.
    > Niestety - uprzedzę pytanie - gazetka poszła na przemiał.

    Przejecie udzialow i polaczenie instytucji to 2 rozne rzeczy. O polaczeniu
    Fortisa i Dominetu mozna przeczytac tu
    http://www.fortisbank.com.pl/integracja/
    a informacja o przejeciu udzialow jest tu
    http://www.fortisbank.com.pl/press/1191_5169.htm

    MK

  • 37. Data: 2008-12-14 10:34:17
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 11 gru 2008 o 17:22 GMT, Wojciech Nawara napisał(a):

    > No. Wypłata gotówki to zwykła transakcja kartą. :-) Obarczona
    > odpowiednią opłatą.

    Polecam sie zapoznac, z tym co to jest Visa CashBack

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ [k3w5o8(~u...@...mega.bydgoszcz.pl)] ]
    [ Ekg: #3781111 ][ hack me ]

  • 38. Data: 2008-12-14 11:18:01
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:slrn.pl.gk9o99.jk9.brzezi@localhost.localdomain
    , *Brzezi* wrote:

    > Polecam sie zapoznac, z tym co to jest Visa CashBack

    Polecam zapoznac sie jaka usluge swiadczy PP - dla ulatwienia to nie jest
    CashBack.
    Slowem kluczem jest POS.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 39. Data: 2008-12-14 11:27:45
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    nie, 14 gru 2008 o 12:18 GMT, darnok napisał(a):

    > Polecam zapoznac sie jaka usluge swiadczy PP - dla ulatwienia to nie jest
    > CashBack.
    > Slowem kluczem jest POS.

    Sorry, odpowiedzialem nie na ten post Co chcialem :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 40. Data: 2008-12-14 11:53:14
    Od: Pete <n...@n...com>

    MK pisze:
> [...]
    > polaczeniu Fortisa i Dominetu mozna przeczytac tu
    > http://www.fortisbank.com.pl/integracja/
    > a informacja o przejeciu udzialow jest tu

    Co jak sądzę spowoduje zmianę nazw Dominet/Fortis na BNP ew. Cetelem/Sygma.

    --
    Pete