  • 1. Data: 2009-01-20 16:25:22
    Temat: Karta Aliora za granicą
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    Witam.
    Czy ktoś z szanownego grona testować kartę Aliora po za granicami Polski?
    Czy z kartą są takie same jaja jak z plastikiem mBanku, że w niektórych
    POSach jest nam serwowany komunikat, że PIN jest zablokowany itp.?

  • 2. Data: 2009-01-20 17:38:35
    Temat: Re: Karta Aliora za granicą
    Od: "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.pl>

    Karta działa lepiej, ale kursy ma gorsze od mbankowej visy electron...

    Paul.

  • 3. Data: 2009-01-20 18:05:19
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Paul" news:gl526s$e7h$1@inews.gazeta.pl

    > Karta działa lepiej, ale kursy ma gorsze od mbankowej visy electron...

    Karta działa lepiej? Czy mógł byś rozwinąć swoją myśl?

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2009-01-20 18:27:11
    Od: "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.pl>

    W jednym bankomacie we wloszech dla karty VE z mbanku pojawil sie komunikat
    zeby skontaktowac sie z bankiem (kasa i limity byly ok) karta aliora
    dzialala. Nie bylo tez z maestro aliora irytujacych komunikatow o blednym
    lub zablokowanym pinie przy platnosciach w sklepach jak dla karty mbanku
    (mialem takie akcje w irlandii i uk). Karta aliora placilem na slowacji, w
    austrii i we wloszech - zawsze dzialala. Kursy jednak gorsze od mbankowych.
    Lepsze od kk Visa Citi ale to marne pocieszenie...

    paul.

  • 5. Data: 2009-01-20 18:49:56
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Paul" news:gl5520$1ah$1@inews.gazeta.pl

    [ciach]

    Czy w miejscach gdzie dokonywałeś transakcji bezgotówkowych to czy leciały
    one z paska czy z chipa? Jeżeli z tego drugiego "medium" to jak zachowywała
    się karta? Wszystko przebiegało jak na naszym rodzimym podwórku?

  • 6. Data: 2009-01-20 22:26:23
    Od: "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.pl>

    Wszędzie z chipa i wszedzie dzialala ok autoryzacja pinem.

    paul.

  • 7. Data: 2009-01-21 11:16:40
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Paul" news:gl5j2g$r25$1@inews.gazeta.pl

    > Wszędzie z chipa i wszedzie dzialala ok autoryzacja pinem.

    Testowałeś/testował ktoś kartę Aliora w UK? Po mojej ostatniej eskapadzie na
    wyspy i płaceniu za towary delfinem z mBanku wróciłem ze stanem
    podgorączkowym do Polski :)