-
1. Data: 2008-03-08 15:20:44
Temat: Karta Ikea - oddajcie moje 4 zł ;)
Od: s...@g...pl
Witam
Jestem użytkownikiem karty Ikea z banku HSBC i mam zamiar się z nią
rozstać.
Zgodnie z regulaminem muszę oddać przeciętą kartę 30 dni przed końcem
terminu wazności.
Ale zapłaciłem 50 zł za opłatę za korzystanie z karty chciałbym jej
używać przez pełne 12 miesięcy. Czy w innych bankach też tak jest?
Kiedyś w podobnej sytuacji w WBK po prostu złożyłem dyspozycję nie
wznawiania karty.
pozdrowienia
--
Szymon
-
2. Data: 2008-03-08 17:56:19
Temat: Re: Karta Ikea - oddajcie moje 4 zł ;)
Od: "JerzyR" <j...@d...pl>
Zgodnie z regulaminem muszę oddać przeciętą kartę 30 dni przed końcem
terminu wazności.
jeśli tak jest w regulaminie to tak musisz zrobi. Możesz tez złoży pismo, że
karte zgubiłeś i ją zastrzec i jednocześnie wypowiedzie umowę - jeśli zalezy
Ci na karcie w całości.
Prawdę mówiąc nie rozumiem wystawcy karty - przecież do końca ważnosci byś
generował obrót..
Zrób sobie nową w innym banku i miej to gdzieś.
-
3. Data: 2008-03-08 23:19:49
Temat: Re: Karta Ikea - oddajcie moje 4 zł ;)
Od: "RobertS" <b...@p...pl>
> Jestem użytkownikiem karty Ikea z banku HSBC i mam zamiar się z nią
> rozstać.
> Zgodnie z regulaminem muszę oddać przeciętą kartę 30 dni przed końcem
> terminu wazności.
a czy gdzieś w sieci jest regulamin korzystania z tej karty? swój gdzieś
posiałem, a chciałbym się z tą kartą rozstać...
jakoś nie powaliły mnie na kolana rabaty jakie zaoferowała mi Ikea...
na stronie beneficial kredyt nie ma info o kk, a na hsbc nie ma cobranda z
Ikea
1. czy przeciętą kartę trzeba gdzieś odsyłać?
2. jeżeli bank będzie komplikował to przecież można ją zastrzec i poprosić
o NIE wydawanie duplikatu...
pozdr.
RobertS
-
4. Data: 2008-03-10 19:13:42
Temat: Re: Karta Ikea - oddajcie moje 4 zł ;)
Od: s...@g...pl
On 9 Mar, 00:19, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:
> a czy gdzieś w sieci jest regulamin korzystania z tej karty? swój gdzieś
> posiałem, a chciałbym się z tą kartą rozstać...
http://www.ikea.com/ms/pl_PL/about_ikea/store_experi
ence/karta.html
> jakoś nie powaliły mnie na kolana rabaty jakie zaoferowała mi Ikea...
> na stronie beneficial kredyt nie ma info o kk, a na hsbc nie ma cobranda z
> Ikea
> 1. czy przeciętą kartę trzeba gdzieś odsyłać?
> 2. jeżeli bank będzie komplikował to przecież można ją zastrzec i poprosić
> o NIE wydawanie duplikatu...
"12.1
Posiadacz Karty Glównej moze wypowiedziec Umowe z zachowaniem 30-
dniowegoterminu wyprzedzenia. Wypowiedzenie Umowy musi byc dokonane na
pismie.
....
12.3
Zchwila rozwiazania Umowy zjakiejkolwiek przyczyny, Posiadacz Karty
Glównej jest zobowiazany do bezzwlocznego przeciecia wszystkich Kart
na pól i zwrócenia ich Bankowi "
nie jestem prawnikiem, ale wydaje mi sie że pracownicy HSBC udzielają
złych informacji
pozdrowienia
Szymon
-
5. Data: 2008-03-11 05:02:19
Temat: Re: Karta Ikea - oddajcie moje 4 zł ;)
Od: "kashmiri" <k...@i...pl>
Użytkownik <s...@g...pl> napisał w wiadomości
news:6f3fa106-a7da-440e-8cde-26f23fc67a2b@59g2000hsb
.googlegroups.com...
> On 9 Mar, 00:19, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:
>> a czy gdzieś w sieci jest regulamin korzystania z tej karty? swój gdzieś
>> posiałem, a chciałbym się z tą kartą rozstać...
>
> http://www.ikea.com/ms/pl_PL/about_ikea/store_experi
ence/karta.html
>
>> jakoś nie powaliły mnie na kolana rabaty jakie zaoferowała mi Ikea...
>> na stronie beneficial kredyt nie ma info o kk, a na hsbc nie ma cobranda
>> z
>> Ikea
>
>> 1. czy przeciętą kartę trzeba gdzieś odsyłać?
>> 2. jeżeli bank będzie komplikował to przecież można ją zastrzec i
>> poprosić
>> o NIE wydawanie duplikatu...
>
>
> "12.1
> Posiadacz Karty Glównej moze wypowiedziec Umowe z zachowaniem 30-
> dniowegoterminu wyprzedzenia. Wypowiedzenie Umowy musi byc dokonane na
> pismie.
> ....
> 12.3
> Zchwila rozwiazania Umowy zjakiejkolwiek przyczyny, Posiadacz Karty
> Glównej jest zobowiazany do bezzwlocznego przeciecia wszystkich Kart
> na pól i zwrócenia ich Bankowi "
Czarno na białym. Umowa o kredyt i świadczenie usług obowiązuje jeszcze 30
dni po dacie wypowiedzenia, dopiero po 30 dniach ulega rozwiązaniu i masz
obowiązek zwrócić kartę.
> nie jestem prawnikiem, ale wydaje mi sie że pracownicy HSBC udzielają
> złych informacji
W sektorze bankowości to normalka :)