  • 1. Data: 2004-10-06 19:45:38
    Temat: Karta Kredytowa CitiBank=> no właśnie.............
    Od: "Paweł Ch." <p...@i...pl>

    Witam
    Stanalem przed dylematem zmiany KK VISA SILVER CitiBanku do tej pory bylo OK
    palcilem KK i splacalem w 100% ale teraz chcialbym kupic cos wiekszego i
    splacac sobie w miare mozliwosci szybko ale 37% z hakiem to przesada.
    Przeszperalem przez internet strony banków i oto efekt:
    1. Invest Bank 15% oprocentowanie , 52 dni MASTER CARD
    2. ING Bank Slaski 17%, 52 dni VISA Classic, MASTER CARD
    3. Raiffeisen Banhk 19%, 44 dni VISA Nowa

    Co o tym myslicie, musze szybko dokonac wyboru wiec prosze o pomoc
    Dzieki za sugestie i pomoc
    Pozdrawiam
    Paweł Ch.

  • 2. Data: 2004-10-06 19:47:50
    Temat: Re: Karta Kredytowa CitiBank=> no właśnie.............
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Paweł Ch. <p...@i...pl> wrote:
    > Co o tym myslicie, musze szybko dokonac wyboru wiec prosze o pomoc
    > Dzieki za sugestie i pomoc

    Raiffeisen ma promocje 9,99 do konca tego roku bodaj :).zobacz ile to
    bedziesz splacal.
    P.S. A moze kredyt odnawialny w koncie? Nie taniej bedzie?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-10-06 19:50:30
    Od: Piotr <p...@p...fm>

    Pawe? Ch. wrote:
> [...]
    > 3. Raiffeisen Banhk 19%, 44 dni VISA Nowa
    >
    > Co o tym myslicie, musze szybko dokonac wyboru wiec prosze o pomoc

    z tego co wiem, to w Citi mozna transakcje rozlozyc 'na raty' dzwoniac
    do CitiPhone. Oprocentowanie jest wtedy znaczaco nizsze niz na KK.

  • 4. Data: 2004-10-07 07:22:01
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Paweł Ch." <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3. Raiffeisen Banhk 19%, 44 dni VISA Nowa
    >
    > Co o tym myslicie, musze szybko dokonac wyboru wiec prosze o pomoc

    jesli chcesz kupic towar powyzej 800pln, ale za kwote mniejsza niz 75%
    Twojego limitu na kredytówce Citi, to mozesz sobie go rozlozyc na raty przez
    Citiphone - nie zaplacisz wtedy 37% ale 9,99%-14,5% ( w zaleznosci od
    historii Twojej karty). Zadzwon do Citiphone i upewnij sie, ale dla mnie
    jest to super propozycja (duzo lepiej wychodzi niz wiele kredytow
    udzielanych bezposrednio w sklepach)
    pzdr
    seba

  • 5. Data: 2004-10-07 07:43:56
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 7 Oct 2004 09:22:01 +0200, Seba
    <b...@b...gazeta.pl> napisał:

> [...]
    > historii Twojej karty). Zadzwon do Citiphone i upewnij sie, ale dla mnie
    > jest to super propozycja (duzo lepiej wychodzi niz wiele kredytow

    Dokładnie, ma dodatek za rzecz ktora kupilem w lipcu zaczalem splacac
    dopiero we wrzesniu ;-)
    Oprocentowanie mi sie dostalo 9,99%

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 6. Data: 2004-10-07 07:55:57
    Temat: Re: Karta Kredytowa CitiBank=> no wła?nie.............
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Wed, 6 Oct 2004 21:45:38 +0200, "Paweł Ch." <p...@i...pl>
    wrote:

    >palcilem KK i splacalem w 100% ale teraz chcialbym kupic cos wiekszego i
    >splacac sobie w miare mozliwosci szybko ale 37% z hakiem to przesada.

    Uzyj planu komfort.

    >Co o tym myslicie, musze szybko dokonac wyboru wiec prosze o pomoc

    Myslę, że to bardzo kiepski pomysł. Nie prościej kupić na raty, czyli
    wziąć normalny kredyt?
    --