  • 1. Data: 2011-02-01 00:30:03
    Temat: Karta Kredytowa (byc moze z kontem) - w jakim banku najlepsze warunki?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Wlasnie chce jakas karte kredytowa (moze z rachynkiem) no i pytanie w
    ktorym banku sa najbardziej przyjazne warunki - na czym mi zalezy to:

    -jakas ochrona kupujacego - typu ze jak sprzedawca mnie oszuka lub cos w
    tym stylu - to bank pomaga zalatwic reklamacje...(gdzies o czyms takim
    slyszalem)

    -jakies ubezpieczenie, ze jak strzeli kran w domu to naprawia bezplatnie...

    -inne uslugi - co polecicie... jest cos sensownego?

    -a moze jakies ubezpieczenie zdrowotne (ale musialoby byc za grosze (10
    PLN?) - to chyba sie nie znajdzie

    moze byc jakis GOLD lub cos w tym stylu...

  • 2. Data: 2011-02-01 00:31:05
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2011-02-01 01:30, fReLuZ pisze:
> [...]
    > PLN?) - to chyba sie nie znajdzie
    >
    > moze byc jakis GOLD lub cos w tym stylu...

    aaa no moze byc jakis PAYBACK...

  • 3. Data: 2011-02-01 00:43:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/31/2011 6:31 PM, fReLuZ wrote:

    > aaa no moze byc jakis PAYBACK...

    ty sie wez zastanow czy ty chcesz karte, pzu czy pogotowie.