  • 1. Data: 2002-07-03 18:18:25
    Temat: Karta Milenium Visa Elektron
    Od: "H.NOWAK" <h...@c...pl>

    Moze mnie ktos oswieci dlaczego karta j/w nie moge zaplacic
    za telefon internetowy , jesli nie ta to jaka karta sie placi
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-07-03 18:27:08
    Temat: Re: Karta Milenium Visa Elektron
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "H.NOWAK" <h...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Moze mnie ktos oswieci dlaczego karta j/w nie moge zaplacic
    > za telefon internetowy , jesli nie ta to jaka karta sie placi

    W punktach wyposazonych w terminale tzw. POSy. Zazwyczaj karty typu VE i
    Maestro sa 'electronic use only'

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-07-03 18:33:19
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "H.NOWAK" <h...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Moze mnie ktos oswieci dlaczego karta j/w nie moge zaplacic
    > za telefon internetowy , jesli nie ta to jaka karta sie placi

    Polecam tez:

    http://www.ebanki.pl/artykuly/rodzaje_kart.html
    http://faq4pbb.prv.pl/

    --