  • 1. Data: 2006-12-03 11:53:58
    Temat: Karta NonStop GE Money Bank
    Od: "doncia" <s...@s...pl>

    Witam,
    zakupilem kilka przedmiotow na raty w systemie rat miesiecznych GE Money
    Bank.
    Po miesiacu przyszlo rozliczenie ,pierwszy rachunek i karta nonstop.
    Rachunek ten otwarla zona i zniszczyla karte (rozciela na kawalki) GE Money
    bank NonStop,wyrzucajac ją do kosza!
    Raty- a raczej zadluzenie karty systematycznie splacane-nawet przed czasem,
    obliczenia przejrzyste itp.
    ogolnie jestem zadowolony , ale co z karta ,ktora zostala wyrzucona?
    Czy ona ciazy na mnie czy tez jest to karta dobrowolna?
    Kilka postow nizej wyczytalem o oplatach za taka karte?
    Ja jej nie potrzebuje , chce splacic raty -(pozostaly 2 miesiace) i
    zakonczyc korzystanie z uslug tegoz banku.
    Co radzicie, czy wysylac jakies pismo o rezygnacji ?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-12-03 13:09:36
    Temat: Re: Karta NonStop GE Money Bank
    Od: "yyk" <c...@g...pl>

    karta non stop, to karata z numerem klienta, nic wiecej, ani to karta
    debetowa, ani kredytowa, ot plastik z numerem

  • 3. Data: 2006-12-03 21:51:44
    Od: "skorz" <s...@m...nie>

    Użytkownik "yyk" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > karta non stop, to karata z numerem klienta, nic wiecej, ani to karta
    > debetowa, ani kredytowa, ot plastik z numerem

    Oprócz tego, że także bankomatowa, ot taki drobiazg...

    pzdrwm
    skorz

  • 4. Data: 2006-12-03 22:44:00
    Od: "MarkS" <s...@i...pl>

    Użytkownik "yyk" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > karta non stop, to karata z numerem klienta, nic wiecej, ani to karta
    > debetowa, ani kredytowa, ot plastik z numerem

    I tu się mylisz. Są już karty nonstop visa, jak najbardziej kredytowe.

    Pozdr
    MarkS