  • 1. Data: 2009-10-16 10:20:57
    Temat: Karta PKO BP
    Od: "Alfred" <p...@w...pl>

    Dostałem dzisiaj kartę kredytowa PKO BP Orlen. Czekam jeszcze na PIN więc
    karta jeszcze nie aktywna. Jedyne co mnie uderzyło to ta karta jest bez
    "chipa". Jest tylko pasek.
    Czy płacąc w sklepie tą kartą będę potwierdzał transakcje PINem czy
    podpisem. Wiadomo że ze względów bezpieczeństwa wolałbym podpisem ale
    podobno KK PKO BP są potwierdzane PINem.

    A nie ma przypadkiem jakiegoś obowiązku, aby wszystkie KK miały "chipa".
    Słyszałem gdzieś że już teraz nie wydaje się już kart z samym paskiem?

  • 2. Data: 2009-10-16 10:24:33
    Temat: Re: Karta PKO BP
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Alfred" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podpisem. Wiadomo że ze względów bezpieczeństwa wolałbym podpisem ale
    > podobno KK PKO BP są potwierdzane PINem.

    Żona ma jakąś KK z PKO BP i płaci z podpisem.

  • 3. Data: 2009-10-16 11:02:26
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 12:20:57 +0200, Alfred napisał(a):

    > A nie ma przypadkiem jakiegoś obowiązku, aby wszystkie KK miały "chipa".
    > Słyszałem gdzieś że już teraz nie wydaje się już kart z samym paskiem?

    Od 2010 r.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 4. Data: 2009-10-16 20:18:59
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Olgierd pisze:
    > Od 2010 r.

    A to jest obowiązek czy tylko zalecenie ?

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-10-17 06:35:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Od 2010 r.

    Chyba 2011 :)

    MK

  • 6. Data: 2009-10-18 17:20:23
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Nie o tej konkretnie karcie będzie, ale dość śmiesznie:
    W Carrefour na PIN, w Mini-Carrefour na podpis te same karty.
    JaC

    -----