  • 11. Data: 2012-05-04 10:42:24
    Temat: Re: Karta T-mobile Polbank
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Eee głupie pytanie, ale zadam.
    Jestem w trakcie spłacania kredytu hipotecznego, czy złożenie wniosku o kk
    skutkuje jakimś nieoczekiwanym przypływem niechęci banku, który ten kredyt
    udzielił? Kredyt spłacany terminowo.

  • 12. Data: 2012-05-04 10:58:18
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:

> [...]
    > skutkuje jakimś nieoczekiwanym przypływem niechęci banku, który ten kredyt

    W znakomitej części przypadków: nie. O ile dobrze pamiętam (i w
    tzw. międzyczasie się to nie zmieniło), to jedynie
    Citi monitoruje swoich kredytobiorców (co też nie musi skutkować jakąś
    niechęcią)

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 13. Data: 2012-05-05 00:40:35
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2012-05-04 10:42, m...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:
> [...]
    > skutkuje jakimś nieoczekiwanym przypływem niechęci banku, który ten kredyt

    Z praktyki to nie...
    Malo ktory bank to obchodzi - a nawet jak sprawdzaja (bo widac to w
    zapytaniach BIK) to nic z ta wiedza nie robia.

    Choc prawie kazdy bank w regulaminie zaastrzega ze w razie pogorszenia
    stanu finansow klienta moze wnioskowac o dodatkowe zabezpieczenie itp.
    W wziecie dodatkowego obciazenia finansowego (limit kredytowy)
    bank moglby za pogorszenie stanu finansow uznac.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."