  • 11. Data: 2008-12-09 23:10:16
    Temat: Re: Karta Tesco - 1% rabat
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 10 Gru, 00:03, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
    > Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:303c17f0-d0c9-47e8-bb94-fb37f7b7f82a@
    t39g2000prh.googlegroups.com...

    > Ja też zapytam ! Karta Tesco w portfelu to jednak swego rodzaju
    > ekscentryzm i egzotyka !
    >
    > Jak nie miałeś karty Galia wydawanej przez bodajże Sygma Bank np. w Geancie,
    > przed jego przejęciem przez Real, to i tak jesteś leszcz. ;-) Niestety potem
    > zrobili z tego zwykłego MC.
    >
    > marekz

    kiedyś sie ostro zastanawiałem nad wewnątrzsieciówką Tesco, jeszcze
    bez MC, ale jakoś nie mogłem się zebrać...Co to była ta Galia ? Teraz
    chyba Real też coś plastikowego wydaje ?

  • 12. Data: 2008-12-09 23:13:29
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 10 Gru, 00:02, scream <n...@p...pl> wrote:

    > Będąc posiadaczem złotej karty supermarketu można czuć się wyjątkowo :)
    >
    > --
    > best regards,
    > scream
    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    Już czuję się wyjątkowo. Mam golda Eurobanku Premium Club ! Tu na
    forum karta ta, z uwagi na łatwość uzyskania, uważana jest jako
    prestiż dla tych, co by chcieli, a nie mogą !

    pozdrawiam,

    szczurwa

  • 13. Data: 2008-12-09 23:19:57
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    kiedyś sie ostro zastanawiałem nad wewnątrzsieciówką Tesco, jeszcze
    bez MC, ale jakoś nie mogłem się zebrać...Co to była ta Galia ? Teraz
    chyba Real też coś plastikowego wydaje ?

    No Galia to system legenda. Takie jakby nasze lokalne Visa albo MC, ale
    działające tylko w wybranych kilku sieciach sklepów (nie tak jak kiedyś
    Polcard, który pretendował do bycia systemem ogólnopolskim). Takie coś
    niby-private-label, smakowita rzecz.

    Real ma teraz taką czarno-niebieską, ładną kartę MC (BIN 512361, wydawca
    Sygma). Taką w stylu tych aquariusów teraz modnych, tyle że oni ją wydają
    już ze 3 lata. Jest na niej nadal znaczek "Galia", ale jest też MC, więc już
    nie ma tego smaczku.

    marekz

  • 14. Data: 2008-12-09 23:21:09
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Karty brzydkiej jak noc to jeszcze nie mam, więc jak będę w pobliżu tesco
    > to zapytam o ww.
    >
    > pozdr.
    > RobertS

    Aha i zmiana PIN 10 zł! :-)

    marekz

  • 15. Data: 2008-12-10 05:11:28
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    tylko do końca stycznia ten 1%. To już chyba Furora lepsza...

  • 16. Data: 2008-12-10 12:59:40
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

    > Są aż trzy płatne ubezpieczenia, każde trzeba osobno wyłączać, laski są
    > bardzo niechętne wyłączaniu - kwestia prowizji pewnie.

    W przypadku karty Castoramy jest jedno platne ubezpieczenie -
    "opcjonalne". Tez niechetnie je wylaczaja. Prosilem o karte bez,
    dostalem ubezpieczona. W ten sposob stracili jednego klienta (co
    prawda, na mnie to by i tak nie zarobili...).

  • 17. Data: 2008-12-10 13:08:48
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "adp" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

> [...]

    dostalem ubezpieczona. W ten sposob stracili jednego klienta (co
    prawda, na mnie to by i tak nie zarobili...).

    Chyba troszkę źle powyżej napisałem, są 3 rodzaje ubezpieczenia, ale można
    mieć aktywne tylko jedno z nich. Każdy z wariantów obejmuje różny zakres
    ryzyk. U mnie namawianie zaczęło się od najwyższego wariantu poprzez średni,
    do najniższego. W końcu nie wiem, czy są to różne zakresy ryzyk, czy może w
    wyższych wariantach zawierają się niższe, bo i tak wiedziałem, że nie wezmę
    żadnego, więc tylko jak katarynka mówiłem: nie, nie, nie.

    marekz

  • 18. Data: 2008-12-10 13:11:31
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]

    wyższych wariantach zawierają się niższe, bo i tak wiedziałem, że nie wezmę
    żadnego, więc tylko jak katarynka mówiłem: nie, nie, nie. Spektrum sposobów
    namawiania było u mnie pełne: od BANK ZALECA TO UBEZPIECZENIE po WSZYSCY
    KLIENCI BIORĄ TO UBEZPIECZENIE, łącznie z TO TYLKO ZŁOTÓWKA OD 100 ZŁ,
    PROSZĘ SIĘ NIE MARTWIĆ. :-)

    marekz

  • 19. Data: 2008-12-10 16:40:27
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Prawdziwym Gościem to się było mając kartę BPH do płacenia w Makro Cash & Carry.
    JaC

    -----

  • 20. Data: 2008-12-10 16:42:14
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jak aż tyle zjesz z Tesco, to sie zatrujesz ;-)
    JaC

    -----