  • 1. Data: 2003-11-18 22:49:23
    Temat: Karta VE z mBanku a brak umowy
    Od: "Damian P." <t...@w...pl>

    Witam,
    W mBanku żeby dostać nowa kartę VE ponoć trzeba wysłać wcześniej podpisana
    umowę. Mam kartę ważna do 11/03 wiec na początku miesiąca przyszła umowa ale
    jej nie odesłałem bo chciałem to zrobić na początku roku, ale jakie było
    moje zdziwienie jak kilka dni temu przyszła nowa karta VE (11/06 4056 70..
    .... ....) którą teoretycznie nie powinienem dostać.
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=102
    373&t=102373

    Druga ciekawa sprawa którą już opisałem na forum mBanku
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=101
    581&t=101581
    Było to ze udało mi się ja aktywować przez karty kredytowe :)))

    Ciekawe co na to inni klienci mBanku i nie tylko oni. Zapraszam do dyskusji,
    czy to jakiś błąd lub cos innego.

    --
    MarcinP.

  • 2. Data: 2003-11-19 12:23:45
    Temat: Re: Karta VE z mBanku a brak umowy
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Damian P. z adresu: <t...@w...pl> napisał(a):

    > Ciekawe co na to inni klienci mBanku i nie tylko oni. Zapraszam do
    > dyskusji, czy to jakiś błąd lub cos innego.

    Co ja na to? Trwoga mnie ogarnia i zakładam już konto w VW. Mam zamiar tam
    przenieść oszczędności bo mBank zaczyna już być groźny :-). Kiedyś ta
    instytucja się tak zakręci, że już nikt tego nie odkręci ;-)))

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 3. Data: 2003-11-19 13:03:08
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    1...@m...pl,
    Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne) <p...@w...pl>:

    > Co ja na to? Trwoga mnie ogarnia i zakładam już konto w VW.

    Eeee... tam w ogole nie ma umowy rachunku :))

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-11-19 14:21:34
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Eeee... tam w ogole nie ma umowy rachunku :))

    Zerknij do Centrum Formularzy na aktualny wniosek o otwarcie rachunku.
    Szczególnie na nagłówek...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara