  • 11. Data: 2006-10-22 17:01:14
    Temat: Re: Karta Visa Electron a płatność w AMAZON.com
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Mateusz Papiernik napisał(a):

    > Albo ekartę :)

    Racja. :)

  • 12. Data: 2006-10-22 19:03:11
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    elx pisze:

    > ...a wynika to z tego że VE do Inteligo umożliwia transakcje na
    > odległość, a mBankowa karta ma na odwrocie coś co Ci przypomina
    > CVV2

    To jest CVV2 :-)

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 13. Data: 2006-10-22 21:07:50
    Od: "OZER" <o...@o...eu>

> [...]
    > odległość, a mBankowa karta ma na odwrocie coś co Ci przypomina
    > CVV2 - może to być mylące bo tą kartą nie dokonasz żadnej tego

    Już sobie poradziłem.

    Zapłaciłem kartą VE Inteligo. Te karty (VE MBANK i VE Inteligo) w zasadzie
    niczym się nie różnią z wyglądu (przynajmniej ja nie widze różnicy), a jednak
    mBankowa się nie nadaje do płatności internetowych...

  • 14. Data: 2006-10-22 21:10:44
    Od: "Ozer" <o...@o...eu>

    > Aby płącić mbankiem za granicą trzeba wziąść od nich VISę za 10zł
    > rocznie + vat :)

    Mnie proponowali (a jestem klientem od 3-4 lat) VISA za około 30 zł / rok,
    dlatego poprosiłem o zwykłą darmową VE.

    A Ekarta (czyli subkonto do płatności internetowych) to chyba 25 zł / rok. Ja
    kupuje rzadko w "zachodnim" Internecie, więc dałem sobie spokój również z
    Ekartą. Ale widzę że najlepsze rozwiązanie to VE z Inteligo - zupełnie darmowa

    A. Ozer

  • 15. Data: 2006-10-23 07:30:30
    Od: "St" <S...@a...com>

    > Zapłaciłem kartą VE Inteligo. Te karty (VE MBANK i VE Inteligo) w
    > zasadzie
    > niczym się nie różnią z wyglądu (przynajmniej ja nie widze różnicy), a
    > jednak

    Zauważa że podobnie jest z kartami VW banku.
    Z wyglądu nie różnią się, a bezpieczeństwo o wiele większe.

    kli

  • 16. Data: 2006-10-23 11:37:22
    Temat: Re: Karta Visa Electron a płatno?ć w AMAZON.com
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 23 Oct 2006 09:30:30 +0200, w <ehhr8g$el7$1@nemesis.news.tpi.pl>, "St"
    <S...@a...com> napisał(-a):

    > Zauważa że podobnie jest z kartami VW banku.
    > Z wyglądu nie różnią się, a bezpieczeństwo o wiele większe.

    Nieprawda...

  • 17. Data: 2006-10-23 14:09:02
    Od: "St" <S...@a...com>

    > Z wyglądu nie różnią się, a bezpieczeństwo o wiele większe.

    >Nieprawda...

    Ćwicz kochanie czytsanie

    http://www.vwbankdirect.pl/1104.html

    kliun

  • 18. Data: 2006-10-23 14:49:09
    Od: Łukasz Cielecki <a...@...sygnaturce>

    OZER napisał(a):

    > Zapłaciłem kartą VE Inteligo. Te karty (VE MBANK i VE Inteligo) w zasadzie
    > niczym się nie różnią z wyglądu (przynajmniej ja nie widze różnicy), a jednak
    > mBankowa się nie nadaje do płatności internetowych...

    No bo wygląd nie ma nic do rzeczy w sprawie możliwości (lub nie) płacenia
    przez net.

    Pozdrawiam!

    --
    ####__ __ Łukasz "MrLuck"_Cielecki __ __ _ ___ __ #
    ###/ /_ __/ /_____ _______ / \ ____(_)__ / /__ ____/ /__ (_) / _ \/ /##

  • 19. Data: 2006-10-23 16:40:03
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 23 Oct 2006 16:09:02 +0200, w <ehiijk$p3g$1@nemesis.news.tpi.pl>, "St"
    <S...@a...com> napisał(-a):

    > Ćwicz kochanie czytsanie
    > http://www.vwbankdirect.pl/1104.html

    No i nic tu nie ma pierdoło. Wyjdź już (możesz trzasnąć drzwiami).

  • 20. Data: 2006-10-26 15:03:14
    Od: gn <g...@g...pl>

    W amazon nie sprzedadzą ci oprogramowania na żadną kartę przy wysyłce do Polski. Z
    kolei jak miałem kartę banku w Watykanie to można było na nią kupić tylko
    dewocjonalia i filmy z dziećmi.