  • 11. Data: 2002-08-30 18:21:57
    Temat: Re: Karta Visa i kraje Europy
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Witaj Wojtek,

    W Twoim liście datowanym 26 sierpnia 2002 (00:12:06) można przeczytać:

    > ile takich kart jest u na rynku ? Bo mi zadna do glowy nie przychodzi.

    Moja z LG ma logo EC. Choc od ponad pol roku nie zdazylem jej
    aktywowac bo zalozylem konto w Multi i posluguje sie prawie wylacznie
    ich VC :))

    K.O.N.L.I.N.
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    chcesz napisac prywatnie: k...@p...pl
    "Goodbye cruel world it's over"
    WinAmp gra: (Winamp nic nie gra bo jest wylaczony ;-)

  • 12. Data: 2002-08-30 21:00:37
    Od: z...@p...onet.pl

    >...postaraj sie tez o karte Maestro (tylko koniecznie
    > logo EC z tylu karty! :) ...

    Czy mógłbyś wyjaśnić dlaczego EC?
    Sprawdziłem swoją (LG Petro b.) - tam opócz EC jest też logo: Cirrus. Do czego
    służą te loga (w tym konkretnym przypadku) ?