  • 1. Data: 2005-01-14 10:37:23
    Temat: Karta Visa w GE Capital Bank
    Od: "styx" <p...@p...onet.pl>

    Czy ktoś ma doświadczenie w powyższym temacie (wydanie, warunki korzystania,
    rozliczenia,limity itp)

  • 2. Data: 2005-01-14 11:55:31
    Temat: Re: Karta Visa w GE Capital Bank
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    styx wrote:
    > Czy ktoś ma doświadczenie w powyższym temacie (wydanie, warunki korzystania,
    > rozliczenia,limity itp)

    Karta jak karta ale oprocentowanie:

    Wydanie za darmo, potem 15 zł /rocznie
    za przekroczenie limitu 20 zł
    za przekroczenie terminu spłaty 30 zł
    prowizja za wypłatę gotówki 3.8% min 6.9 zł
    ubezpieczenie karty 2.4 zł / mies
    opłata za ubezpieczenie na życie 0.35 % lub 0.53 % od zadłużenia (w
    zależności od opcji)

    oprocentowanie transakcji gotówkowych 31.5 %
    bezgotówkowych 23.5 %
    karnych 60%

    nie mogę się doczekać tej ustawy o lichwie.

  • 3. Data: 2005-01-14 15:33:57
    Od: mj <c...@b...pl>

    styx wrote:
    > Czy ktoś ma doświadczenie w powyższym temacie (wydanie, warunki korzystania,
    > rozliczenia,limity itp)

    Omijaj GE Capital szerokim lukiem

    mj

  • 4. Data: 2005-01-17 07:14:30
    Od: "adam" <o...@w...pl>

    Użytkownik "mj" <c...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Omijaj GE Capital szerokim lukiem

    zmienili nazwę - nie ma już GE Capital

    pozdr
    adam

  • 5. Data: 2005-01-17 12:12:47
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    adam wrote:
    > zmienili nazwę - nie ma już GE Capital

    w bazach NBP i hoga.pl sa jeszcze po staremu ale faktycznie, jak poszukac to
    mozna znalezc informacje - to teraz GE Money Bank S.A.:
    http://www.egospodarka.pl/6895,Powstal-GE-Money-Bank
    ,1,48,1.html
    *** blad ***