  • 1. Data: 2011-06-08 23:37:02
    Temat: Karta bez plastyku z BZ WBK
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Swego czasu dano nam po 100 wiśni na testowanie tych kart.
    Dziś spróbowałem dokonać dwóch płatności tą kartą -- pieniądze
    zeszły z karty, ale nie weszły tam, gdzie mogłem to sprawdzić.

    Co więcej -- w historii karty jest tylko jedna płatność na sumę
    50 złotych. Brak 1 złotówki i dzisiejszych dwóch płatności -- jedna
    to 5$, druga to 30 złotych. Tam, gdzie mogłem sprawdzić, zapłaciłem
    chwilę później mTransferem 20 złotych -- pieniądze znalazły się
    natychmiast na koncie docelowym.

    Co z tym fantem zrobić?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2011-06-09 06:08:34
    Temat: Re: Karta bez plastyku z BZ WBK
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:isp13e$khn$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > to 5$, druga to 30 złotych. Tam, gdzie mogłem sprawdzić, zapłaciłem
    > chwilę później mTransferem 20 złotych -- pieniądze znalazły się

    Moze wystarczy poczekać? Też swego czasu testowałąm tę kartę i właśnie brak
    możliwosci podejrzenia kwot zablokowanych na płatność wskazywałam do
    poprawienia. Płacąc "normalną" kartą kredytową - pieniądze też nie schodzą
    mi od razu, ale są widoczne jako transakcje zaakceptowane. W historii
    rachunku pojawiają się po kilku dniach.
    Otrzymałeś potwierdzenie transakcji od operatora?

    --------------------------------
    marzatela

    http://mojezakupycodzienne.blox.pl

  • 3. Data: 2011-06-09 13:06:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marzena" ispo0l$c5m$...@i...gazeta.pl

    > Moze wystarczy poczekać?

    Też myślę, że warto chwilę zaczekać.

> [...]
    > są widoczne jako transakcje zaakceptowane.

    > W historii rachunku pojawiają się po kilku dniach.
    > Otrzymałeś potwierdzenie transakcji od operatora?

    Płaciłem 3 razy tą kartę i raz mTransferem:

    k -- raz 5$ do Apollo (5 dolców) i dostałem informację o tym, że
    być może pieniądze nie dotarły; z karty pieniądze zeszły
    i po kilku minutach pojawiły się na niej ponownie

    k -- drugi raz 5$ na Apollo i znów dostałem informację o tym, że
    być może pieniądze nie dotarły; z karty pieniądze zeszły
    i nie pojawiły się na niej do tej pory

    k -- trzeci raz zapłaciłem 30 złotych za Tlenofon; z karty
    pieniądze zeszły, ale nie dotarły na moje konto w Tlenofonie

    t -- raz zapłaciłem mTransferem 20 złotych za Tlenofon; pieniądze
    zeszły natychmiast i natychmiast pojawiły się na moim koncie
    w Tlenofonie

    W historii nie mam żadnych transakcji od pary miesięcy.

    Dostałem potwierdzenie takie:

    Ta wiadomość e-mail stanowi potwierdzenie przekazania darowizny
    dla Heikki Ylinen w wysokości $5,00 USD za pośrednictwem systemu
    PayPal. Przeliczenie waluty: 13,91 PLN = $5,00 USD
    Waluta źródłowa: Złoty polski
    Waluta docelowa: Dolary amerykańskie
    Kurs wymiany: 0,359453

    Transakcja zrealizowana przy użyciu tej karty kredytowej pojawi
    się na rachunku jako "PAYPAL *HY".

    Szczegóły darowizny
    Kwota darowizny:$5,00 USD
    Suma:$5,00 USD
    Cel:Apollo - Sound quality is not skinnable.
    Numer referencyjny:apollo
    Wpłacający:Eneuel Leszek Ciszewski

    [..]

    Z poważaniem
    PayPal

    i takie:

    Informujemy, że transakcja oznaczona numerem 41705-P4172 nie
    została zaakceptowana do rozliczenia (uzyskała status "ODMOWNA").

    Biuro Obsługi Klienta Dotpay

    -=-

    Nigdzie nie mogę znaleźć ww. numeru 41705-P4172 -- w żadnym z potwierdzeń.

    -=-

    Jak powszechnie wiadomo program Apollo został zakończony, więc być
    może głupio robię dotując ów program, ale jakoś tak... [skoro lubię
    słuchać -- mikropłacę i polecam http://apollo.capacala.com/ innym]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2011-06-10 11:16:42
    Od: "Zespol_BZWBK" <przemyslaw.doroz@WYTNIJ_TObzwbk.pl>

    Witamy, prosimy o kontakt z nami za pośrednictwem tego formularza:
    http://prepaid.bzwbk.pl/kontakt.html. Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić
    zgłoszony problem i odpowiedzieć.
    pozdrawiamy,
    Zespół Banku Zachodniego WBK

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

  • 5. Data: 2011-06-11 01:27:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zespol_BZWBK" issueq$ran$...@z...wcss.wroc.pl...

> [...]
    > formularza: http://prepaid.bzwbk.pl/kontakt.html. Postaramy
    > się jak najszybciej wyjaśnić zgłoszony problem i odpowiedzieć.

    Teraz idę spać (a dopiero teraz zauważyłem ten post), więc
    odpowiem za kilka godzin. (może za kilkanaście) Dziękuję za
    zainteresowanie -- to miłe ze strony banku, iż troszczy się
    o swoich klientów i chętnie współpracuje w wyjaśnianiu
    nieporozumień.

    Na razie niewiele zmieniło się -- 'saldo' to 50 złotych,
    natomiast 'Dostępne środki' to 5 złotych i 09 groszy.

    Brak transakcji w okresie od 01-06-2011 do 11-06-2011

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2011-06-11 15:58:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

> [...]

    > formularza: http://prepaid.bzwbk.pl/kontakt.html. Postaramy
    > się jak najszybciej wyjaśnić zgłoszony problem i odpowiedzieć.

    Wysłałem.

    ------------

    Nocą z 08 na 09 czerwca br. płaciłem kartą bez plastyku trzy razy:

    -- raz $ 5 do Apollo (http://apollo.capacala.com/) i dostałem informację
[...]

    i nie pojawiły się na niej do tej pory (jest popołudnie 11 czerwca)

    -- trzeci raz zapłaciłem 30 złotych za Tlenofon
    (https://konto.tlenofon.pl/login.php);
    z karty pieniądze zeszły, ale nie dotarły na moje konto w Tlenofonie i nie
    wróciły
    na kartę do tej pory

    # Wybór Numer karty Saldo Dostępne środki
    Symbol waluty
    1 (.) 4216 36** **** 0411 36.09 5.09
    PLN

    W historii transakcji mam tak:

    Data Data
    Saldo
    # księgowania operacji Tytuł
    Kwota po operacji

    730168162 07-01-2011 31-01-2011
    50.00 50.00
    800329059 11-06-2011 08-06-2011 PRE-PAID 0411 PLATNOOA KARTY
    -13.91 36.09
    PAYPAL *HY35314369001 13.91 PLN

    Proszę o interwencję.

    -- jaką mam pewność co do tego, że 5 dolarów trafiło do odbiorcy
    -- 30 złotych zniknęło

    Leszek Ciszewski

    ------------

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2011-06-14 13:48:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" it03hl$kqt$...@i...gazeta.pl

    > "Zespol_BZWBK" issueq$ran$...@z...wcss.wroc.pl

    Jeśli to było jak najszybciej...

    ------------

> [...]
    > PAYPAL *HY35314369001 13.91 PLN
    >
    > Proszę o interwencję.
    >
    > -- jaką mam pewność co do tego, że 5 dolarów trafiło do odbiorcy

    ------------

    ------------

    Witam,

    W nawiązaniu do korespondencji pragniemy poinformować, iż dokonano szczegółowej
    analizy historii transakcji.
    Na dzień 14.06.2011r. saldo wynosi 36,09 PLN, natomiast dostępne środki na
    rachunku powiązanym z kartą
    stanowią kwotę równowartości 5,09 PLN. Przede wszystkim chcielibyśmy wyjaśnić,
    iż w momencie dokonywania
    transakcji finansowych kartą, e-sklepy dokonują autoryzacji transakcji (zapytania
    o dostępne środki). Na
    tej podstawie zakładane są blokady środków na poczet płatności, aby do momentu
    faktycznego rozliczenia
    płatności on-line nie było możliwości wykorzystania tych samych środków
    pieniężnych.

    Analiza wykazała, iż 08.06.2011r. została założona blokada w sumie na kwotę 31,00
    PLN ( 30,00 PLN przez
    punkt usługowy FREECONETS.A. Oraz 1,00 PLN przez punkt usługowy PAYPAL). Jeżeli
    transakcje nie dojdą do
    skutku, po upływie 10 dni blokady zostaną automatycznie zdjęte, a stan środków
    powiększony o blokowaną kwotę.

    Z poważaniem
    Zespół Karta Internetowa

    ------------

    Analiza była szczegółowa, przeprowadzono ją szybko a efekty są żadne. :)
    (aby nie napisać błędnie bez polskich diakrytyków, że jakieś inne niż żadne)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2011-06-20 09:29:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" it7p37$lke$...@i...gazeta.pl

    Pytanie pozostało bez odpowiedzi.

> [...]
    transakcje nie dojdą do
    > skutku, po upływie 10 dni blokady zostaną automatycznie zdjęte, a stan środków

    Blokady zdjęto a stan środków powiększono o blokowane zewnętrze.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'