  • 11. Data: 2009-09-28 11:20:16
    Temat: Re: Karta chipowa bez paska magnetycznego
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "BK" news:abb077df-8416-4686-ac35-d51f9aee4f20@e18g2000vb
    e.googlegroups.com

    > Zwroc uwage, ze Valdi przeprowadzil test z uzyciem karty platniczej z
    > chipem [a bez paska]

    Jeżeli świadka transakcji (bliskiego he he he), który nawet miał ową kartę w
    łapce (karta bez paska, z samym chipem) ale osobiście jej nie wpychał do
    bankomatu euronetu można nazwać testerem to OK :)

  • 12. Data: 2009-09-28 11:25:21
    Od: BK <b...@g...com>

    On Sep 28, 1:20 pm, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    wrote:
> [...]
    > łapce (karta bez paska, z samym chipem) ale osobiście jej nie wpychał do
    > bankomatu euronetu można nazwać testerem to OK :)

    Tak czy inaczej blizej Tobie do wiarygodnego zrodla niz komus, kto
    probowal do bankomatu wpychac karte BP Premium Club czy karte
    telefoniczna TP SA :)

  • 13. Data: 2009-09-28 12:39:26
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 28 Wrz, 13:25, BK <b...@g...com> wrote:

    > Tak czy inaczej blizej Tobie do wiarygodnego zrodla niz komus, kto
    > probowal do bankomatu wpychac karte BP Premium Club czy karte
    > telefoniczna TP SA :)

    A myslisz, ze bankomat telepatycznie rozpoznaje co to za karta? Chyba
    wszystkie uzywane obecnie karty magnetyczne sa zgodne z normami ISO,
    bankomat taka karte lyka i zwraca komunikat, ze jest nieznana. Sprobuj
    wepchnac karte do bankomatu obracajac o 180stopni. Jesli wejdze to
    bedziesz mogl wcisnac karte bez paska, jesli nie to mozesz miec duze
    trudnosci.

    MK

    PS. Karta Orlen (chip bez paska) tez nie weszla, ale moze bankomat
    zeskanowal ja wczesniej kamera ;).

  • 14. Data: 2009-09-28 12:45:35
    Od: BK <b...@g...com>

    On Sep 28, 2:39 pm, MK <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > trudnosci.
    >
    > MK
    >
    > PS. Karta Orlen (chip bez paska) tez nie weszla, ale moze bankomat

    Niby masz racje ale caly Twoj pseudonaukowy eksperyment rozbija sie o
    fakt, ze karty platnicze wylacznie z chipem sa obslugiwane w
    bankomatach.

    Wiec niezliczone testy przeprowadzone na kartach Orlen niczego
    konkretnego nie dowodza, czyz nie?

  • 15. Data: 2009-09-28 12:57:16
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 28 Wrz, 14:45, BK <b...@g...com> wrote:

    > Niby masz racje ale caly Twoj pseudonaukowy eksperyment rozbija sie o
    > fakt, ze karty platnicze wylacznie z chipem sa obslugiwane w
    > bankomatach.

    Sprobuj wiec zlozyc karte odwracajac ja 180 stopni. Bedziesz mial
    karte bankomatowa bez paska. Napisz czy sie udalo :)

    > Wiec niezliczone testy przeprowadzone na kartach Orlen niczego
    > konkretnego nie dowodza, czyz nie?

    Dowadza tego, ze sa bankomaty gdzie nie da sie wlozyc karty bez paska.
    Mozesz sobie wyciac pasek z karty i probowac ja wepchnac. Pochwal sie
    ile bankomatow ja lyknie.

    Na swiecie sa oczywiscie bankomaty, ktore akceptuja karty bez paska.
    Ja widzialem takie, ale mialy nieco inne czytniki. Karta nie byla
    polykana w calosci przez bankomat ale wystawala z niego.

    MK

  • 16. Data: 2009-09-28 13:01:59
    Od: BK <b...@g...com>

    On Sep 28, 2:57 pm, MK <m...@i...pl> wrote:

    > Dowadza tego, ze sa bankomaty gdzie nie da sie wlozyc karty bez paska.
    > Mozesz sobie wyciac pasek z karty i probowac ja wepchnac. Pochwal sie
    > ile bankomatow ja lyknie.

    Dowodza tego, ze nie da sie do bankomatu wlozyc karty orlen :)

> [...]
    > Ja widzialem takie, ale mialy nieco inne czytniki. Karta nie byla
    > polykana w calosci przez bankomat ale wystawala z niego.

    Sa takie bankomaty i w naszym pieknym kraju. Montuje je euronet :)

  • 17. Data: 2009-09-28 13:03:27
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "BK" news:ed97b3b7-dea5-43f1-9a06-562b3a5eee7e@z34g2000vb
    l.googlegroups.com

    > Tak czy inaczej blizej Tobie do wiarygodnego zrodla niz komus, kto
    > probowal do bankomatu wpychac karte BP Premium Club czy karte
    > telefoniczna TP SA :)

    :)
    Nie ma co - chodzą po polskiej ziemi jednostki arcy wybitne :)

  • 18. Data: 2009-09-28 14:08:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Valdi.Pavlack" h9q50v$i19$...@n...interia.pl

    > Ja ci wierzę, a abystencja to nic złego - szczególnie
    > kiedy trzeba usiąść i siedzieć za kółkiem :)

    A co -- pijak za kółkiem nie może posiedzieć?
    Jeśli nie może -- skąd tyle wypadków, tyle tragedii?
    Przyzwolenie społeczne jest. Można by więc prawo
    dopasować do rzeczywistości i oczekiwań społecznych. :)

    Zyski:

    -- ożywienie koniunktrury (trzeba produkować więcej
    trumien, wiecej samochodów
    -- podwyższenie sprawności fizycznej narodu
    (autoselekcja -- żwawy ucieknie spod kół)
    -- obniżenie średniej wiekowej
    (dzieci trudniej rozjechać niż dosrosłych)
    -- większe wpływy z podatków
    -- weselsze życie
    (nawet Chrystus zamienił wodę w wino, aby bylo weselej)

    Straty:

    -- nie widzę :)

    > Jakoś tak przyjemnie ciepło i miło mi się na duszy
    > i serduszko zrobiło :) Dziękuję za zaufanie ;)

    Proszę. :)

    > Ale pijakiem to ja raczej nie jestem

    Aha... Czyli napisałeś, aby mnie jakoś przekonać do swojego stanowiska.
    Niech będzie. Abstynenci zawsze kłamią, więc nic w tym dziwnego, że
    kłamałeś z tym piciem. ;)

    > i za pijaka się nie uważam - koneser
    > dobrego piwa/piwosz zaś jak najbardziej. A to, że od czasu do czasu, w
    > dobrym towarzystwie (bądź sam), po udanej pracy i sowitej wypłacie itp.
    > lubię zaszaleć przy kufelku czegoś pienistego to chyba nie grzech ;)

    Już nie tłumacz się -- jestem w dobrym nastroju, więc uwierzę nawet trzeźwiemu. ;)

    -=-

    Jestem w dobrym nastroju, bo żyję. :) Brudni ludzie żyją dłużej. Właśnie wyszedłem
    spod prysznica i żyję. Dwa dni temu w chwil kilka po wyjściu miałem atak astmy.
    (to moje początki z astmą, więc nie potrafię na czas wyłapać tego, co ma nastąpić)
    Trochę ;) spuchłem, brakowało mi powietrza, ale przeżyłem, choć ze 3 godziny
    w półprzytomności.

    No... A teraz żyję, choć jestem czysty. :)

    -=-

    Uznaję, że jednak kłamiesz (to znaczy -- nie jesteś pijakiem, a więc nie jesteś
    wiarygodny) i muszę sprawę potoczyć dalej. :) Muszę sprawdzić samodzielnie, czy
    można taką kartą pobrać szmal z bankomatu. Każdy niepijak, gdy chce kogoś przekonać
    do swoich teorii, mówi, że pije. :) Ale czy niepijakowi można zaufać? Na pewno nie!!
    (mnie ludzie nie ufają)

    Do powyższego przyczyniła się też lektura pozostałych postów. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2009-09-28 15:52:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "BK" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...

    Dowodza tego, ze nie da sie do bankomatu wlozyc karty orlen :)

    A jaka jest roznica miedzy karta bankowa a orlenowska po ktorej bankomat
    moze rozpoznac typ karty?

    Sa takie bankomaty i w naszym pieknym kraju. Montuje je euronet :)

    Zapewne na kazdym rogu ;). Ja nie spotkalem jeszcze takiego bankomatu. Co
    nie znaczy, ze ich nie ma, ale jest niewiele.

    MK

  • 20. Data: 2009-09-28 15:56:00
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h9qaud$ouc$1@news.interia.pl...

    > :)
    > Nie ma co - chodzą po polskiej ziemi jednostki arcy wybitne :)

    Moge sie pochwalic, ze wkladalem czyste kartki, zabrudzone, rupie, a nawet
    odbite na bardzo dobrym urzadzeniu kopiujacym banknoty. A moja firma placila
    mi za to :).

    MK