  • 11. Data: 2009-11-04 12:52:58
    Temat: Re: Karta debetowa Alior maestro i bankomat Nordea.
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 04 Nov 2009 12:28:04 +0000, xbartx napisał(a):

    > Ja ostatnio też rozmawiałem z osobą, która twierdziła, że Aliory Maestro
    > nie działa w bankomacie ING i się okazało, że atakowała wpłatomat a nie
    > bankomat - fakt są podobne a napis jest u góry i nie zawsze zwraca się
    > uwagę ;) Fakt, że w Twoim przypadku może być bankomaty, który akceptuje
    > tylko VISA i tutaj dbnet ma zdecydowaną przewagę na Aliorem.

    Jednak ING wydaje do konta karty VISA lub maestro, więc ich bankomaty
    muszą obsługiwać te dwa typy kart, więc jak to było w Twoim przypadku?
    Atak na wpłatomat :)

    --
    xbartx

  • 12. Data: 2009-11-04 15:03:13
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 4 Lis, 11:44, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

    > Może to wada karty albo bankomatu?
    > Ja wypłacałem kartą Aliora w bankomacie ING bez problemu.

    Nie mam pojęcia, przestałem już sprawdzać..;-)

  • 13. Data: 2009-11-04 15:06:51
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 4 Lis, 13:28, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > uwagę ;) Fakt, że w Twoim przypadku może być bankomaty, który akceptuje
    > tylko VISA i tutaj dbnet ma zdecydowaną przewagę na Aliorem.

    Wpłatomat to na pewno nie był, zreszta witrynka była obok, co do
    akceptacji systemu przez to ustrojstwo, to sie bliżej przypatrzę..;-)

  • 14. Data: 2009-11-04 15:07:54
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 4 Lis, 13:52, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Jednak ING wydaje do konta karty VISA lub maestro, więc ich bankomaty
    > muszą obsługiwać te dwa typy kart, więc jak to było w Twoim przypadku?
    > Atak na wpłatomat :)

    Basta..;-)

  • 15. Data: 2009-11-04 17:17:55
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:hcrs0j$7ra$2@inews.gazeta.pl

    > Fakt, że w Twoim przypadku może być bankomaty, który akceptuje
    > tylko VISA i tutaj dbnet ma zdecydowaną przewagę na Aliorem.

    Czy poza eurobankiem (nie wszystkie maszyny) są w PL jakieś bankomaty
    obsługujące tylko jeden rodzaj kart?

  • 16. Data: 2009-11-04 21:42:48
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 04 Nov 2009 18:17:55 +0100, Valdi napisał(a):

    > "xbartx" news:hcrs0j$7ra$2@inews.gazeta.pl

    > Czy poza eurobankiem (nie wszystkie maszyny) są w PL jakieś bankomaty
    > obsługujące tylko jeden rodzaj kart?

    Ja do tej pory spotkałem się ze starszymi BGŻetu i w Polbanku jeden
    odmówił współpracy.

    --
    xbartx