  • 1. Data: 2003-08-01 11:23:34
    Temat: Karta debetowa do rachunku w Euro
    Od: "Kicek " <k...@N...gazeta.pl>

    Czy jakiś bank w Polsce poza Citi oferuje karty debetowe, które można podpiąć
    do rachunku w euro i w tej walucie bezpośrednio rozliczać transakcje
    bankomatowe i/lub bezgotówkowe?
    Dzięki z góry za wszelkie informacje.
    Kicek

  • 2. Data: 2003-08-01 11:33:01
    Temat: Re: Karta debetowa do rachunku w Euro
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Kicek wrote:
> [...]
    > do rachunku w euro i w tej walucie bezpośrednio rozliczać transakcje

    Na 100% nie jestem pewien ale chyba ma cos takiego
    PBK/BPH. Sprawdz dokladnie w ich ofercie.

    pozdrawiam - tan

    wytnij "nos." z adresu: t...@n...o2.pl

  • 3. Data: 2003-08-01 12:48:06
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Kicek " <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy jakiś bank w Polsce poza Citi oferuje karty debetowe, które można
    podpiąć
    > do rachunku w euro i w tej walucie bezpośrednio rozliczać transakcje
    > bankomatowe i/lub bezgotówkowe?

    ING BSK o czyms takim wspominal..

    --
    JaKi