  • 1. Data: 2002-07-07 14:57:39
    Temat: Karta - kleic klejem czy tasma? :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Nadlamala mi sie troszke karta maestro z BZWBK... (po przeciwnej strionie
    paska magnetycznego).
    Karta wazna jest jeszcze ho ho...

    I teraz sie zastanawam kleic ja klejem (jakim), a moze tasma???

    Karta sluzy tylko do bankomaty, moze na wyjazd zagraniczny, wyjatkowo w
    sklepach..

    --

    -----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-07-07 15:02:54
    Temat: Re: Karta - kleic klejem czy tasma? :)
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 7 Jul 2002 16:57:39 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Nadlamala mi sie troszke karta maestro z BZWBK... (po przeciwnej strionie
    >paska magnetycznego).
    >Karta wazna jest jeszcze ho ho...
    >
    >I teraz sie zastanawam kleic ja klejem (jakim), a moze tasma???

    A duplikat nie jest przypadkiem za friko przy zwrocie starej karty ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-07-07 15:11:58
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A duplikat nie jest przypadkiem za friko przy zwrocie starej karty ?

    O, wiesz, nawet ine sprawdzilem :) ale z frugiej strony wakacje, a wiadomo
    ile oni beda to przesylac?

  • 4. Data: 2002-07-07 19:50:37
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > I teraz sie zastanawam kleic ja klejem (jakim), a moze tasma???
    >
    > Karta sluzy tylko do bankomaty, moze na wyjazd zagraniczny, wyjatkowo w

    Karte do bankomatu to najlepiej papierowa tasma malarska - duza trwalosc i
    wygoda (nie odkleja sie, nie klei wszystkiego wokolo, nie rwie sie, jest
    mila w dotyku :-)). Moja VE zlamana wzdluz, tuz pod paskiem magnetycznym
    przefunkcjonowala w ten sposob przez 10mc. Ale nie placilem nia w sklepie,
    bo klejenie rzuca sie w oczy.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2002-07-08 06:55:20
    Od: "Maciek" <m...@p...fm>

    "AMRA" <a...@a...com>

    > Nadlamala mi sie troszke karta maestro z BZWBK...
    > (po przeciwnej strionie paska magnetycznego).
    > Karta wazna jest jeszcze ho ho...
    > I teraz sie zastanawam kleic ja klejem (jakim), a moze tasma???

    Też kiedyś złamałem, ale wziąłem klej indian i służyła do końca okresu
    ważności, czyli parę miesięcy. W sklepach przy płaceniu nawet nikt nie
    zauważał, że jest klejona.

    --
    Pozdrowienia
    Maciek m...@f...net.pl

  • 6. Data: 2002-07-08 06:59:39
    Od: "Rafał " <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    AMRA <a...@a...com> napisał(a):

> [...]
    > sklepach..
    >
    > --
    >

    > Mi także nadłamała się karta Maestro Pekao SA...aby dodać pikanterii
    nadłamała się na samym pasku magnetycznym /nadłamanie około 1 cm./..aby dodać
    jeszcze większej pikanterii..nadłamana kartę używam juz od 1 miesiąca w
    bankomatach i nadal ...mam mozliwość wypłaty pieniędzy :-))