  • 11. Data: 2005-04-15 07:52:23
    Temat: Re: Karta kredytowa
    Od: Marcin Gondek <d...@N...SPAM.e-utp.net>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > To nie bardzo rozumiem w czym problem. Jak to uzasadnili?

    Mimo posiadanego wyciągu z innego banku pokazującego stałe dochody 1000+
    przez 6 miesięcy, posiadaniu umowy o prace, niestety na czas określony
    do końca tego roku, uregulowanego wojska nie dali mi KK bo nie można
    przeskoczyć limitu 25 lat życia;-/
    Zaoferowali to samo ale w postaci debetu do końca trwania umowy o pracę.

    --
    Marcin Gondek
    http://fido.e-utp.net

  • 12. Data: 2005-04-24 19:43:20
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > przeskoczyć limitu 25 lat życia;-/
    > Zaoferowali to samo ale w postaci debetu do końca trwania umowy o pracę.

    bo kto chodzi do bepehaha bez zarobkow 3 tys minimum. to sa zdziercy.
    idziesz do millennium i dostajesz karte bez problemow jak nie masz zlej
    kartoteki w bik i rnk
    wystarczy pracowac od 3 mcy i umowe przynajmniej na 6 mcy do przodu od momentu
    zlozenia wniosku!!
    wydanie 0 zl, oprocent trans bezgot przez pierwsze 6 mcy 9.9%
    minus to ubezpieczenie platne 2,99 ale mozna zrezygnowac.
    limit mysle max 1,5 krotnosc dochodow
    pozdr
    thegreg