  • 1. Data: 2006-10-11 10:54:40
    Temat: Karta kredytowa - Citi - mBank
    Od: "user" <k...@N...onet.pl>

    Witam
    Dostalem dzis z mbanku oferte wydania karty kredytowej (visa classic). Do
    tej pory uzywalem silvera z citi i nawet bylbym sklonny przejsc do mbanku
    gdzie mam konto i oferuja karte taniej (pierwszy rok za free) i z 2 razy
    wiekszym limitem. Ale... No wlasnie pytanie jest jak wyglada obsluga w
    mbanku - w sytuacjach typu reklamacja? W citi mialem kiedys sytauacje ze
    kupilem bilety lotnicze w linii ktora miesiac potem zbankrutowala - zlozylem
    reklamacje i dostalem zwrot gotowki - srodki byly dostepne od reki - ale
    procedura trwala kilka miesiecy i w zasadzie dopiero potem juz zostalo to
    jakby klepniete oficjalnie. jak takie sprawy sa zalatwiane w mbanku? Nie
    chcialbym sobie zrobic dobrze... aha - wiem ze mozna miec wiecej niz jedna
    karte ;-) ale po co mam placic 2 bankom w Polsce skoro moge placic jednemu i
    mniej? Pozatym mam tez karte z zagranicznego banku bez oplat za wznowienie
    czy wydanie.
    czekam na opinie posiadaczy

    --
    pozdrawiam
    Jakub Wojtachnio

  • 2. Data: 2006-10-11 11:23:32
    Temat: Re: Karta kredytowa - Citi - mBank
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Wed, 11 Oct 2006 11:54:40 +0100, "user"
    <k...@N...onet.pl> wrote:

    >wiekszym limitem. Ale... No wlasnie pytanie jest jak wyglada obsluga w
    >mbanku - w sytuacjach typu reklamacja? W citi mialem kiedys sytauacje ze
    Gorzej.

> [...]
    >jakby klepniete oficjalnie. jak takie sprawy sa zalatwiane w mbanku? Nie

    Inaczej.

> [...]
    >mniej? Pozatym mam tez karte z zagranicznego banku bez oplat za wznowienie

    Zasada numer 1. Kredytu nie bierzemy w banku w którym mamy konto
    podstawowe.
    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70, 31-560 Kraków

  • 3. Data: 2006-10-11 11:47:06
    Od: "user" <k...@N...onet.pl>

    > Zasada numer 1. Kredytu nie bierzemy w banku w którym mamy konto
    > podstawowe.

    poniewaz...??

  • 4. Data: 2006-10-11 11:50:09
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Adam Płaszczyca porozsypywal nastepujace haczki:
    > Zasada numer 1. Kredytu nie bierzemy w banku w którym mamy konto
    > podstawowe.
    Czemu?
    --
    badzio

  • 5. Data: 2006-10-11 12:42:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl>

    On Wed, 11 Oct 2006 12:47:06 +0100, "user"
    <k...@N...onet.pl> wrote:

    >poniewaz...??

    Ponieważ w razie sporu z bankiem nie masz kasy. Bank zabiera Ci kase z
    konta podstawowego i możesz go pozwać do sądu. W wypadku, kiedy to
    inny bank, to bank Ciebie musi pozwać.