  • 1. Data: 2006-03-01 10:34:07
    Temat: Karta kredytowa ING Nationale Nederlanden
    Od: "macieklew" <m...@b...co.uk>

    Witam

    bardzo prosze uzytkownikow o podzielenie sie swoimi doswiadczeniami
    odnosnie uzytkowania tej karty. Prosze o plusy i minusy. Jestem bardzo
    ciekawy i z gory dziekuje za pomoc.

    Maciek

  • 2. Data: 2006-03-01 13:12:13
    Temat: Re: Karta kredytowa ING Nationale Nederlanden
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On 1 Mar 2006 02:34:07 -0800, "macieklew" <m...@b...co.uk>
    wrote:

    >Witam
    >
    >bardzo prosze uzytkownikow o podzielenie sie swoimi doswiadczeniami
    >odnosnie uzytkowania tej karty. Prosze o plusy i minusy. Jestem bardzo
    >ciekawy i z gory dziekuje za pomoc.

    Zapomnisz pin-u. Odtworzenie - 2 tygodnie.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Reporterka/II_

  • 3. Data: 2006-03-02 20:46:49
    Od: "Sagittarius" <k...@g...com>

    Omijac szerokim lukiem ten bank i wszelkie produkty. Ja ostatnio
    przeszedlem z ING do Raiffeisen. I byc moze dla wielu Rajfi jest
    nieakceptowalny to jednak przejscie z ING do Rajfi to luksus:)
    KK - Rajfi - 25 PLN rocznie - Mastercard

    BTW - nawet online ING jest w Javie, bez jednorazowych kodów, z losowo
    wybieranymi literkami - MEGA zabezpieczenie :)))

    Pzdr.
    KZ

  • 4. Data: 2006-03-06 08:09:33
    Od: "Stefan" <s...@x...xx>

    No misiu to sie kiepsko znasz na zabezpieczeniach!!!
    Podpis kluczem jest o wiele bardziej bezpieczniejszy niz te jednorazowe
    hasla w niektorych bankach, jesli oczywiscie uzytkownik nie jest na tyle
    glupi zeby go trzymac w banku.

    s.com...

  • 5. Data: 2006-03-06 09:26:17
    Od: m...@g...com

    Powiedz mi, w czym ten klucz jest tak bardzo bezpieczny? Zreszta byla
    juz mowa o kradziezach z BPH, który bardzo podobnego sytstemu
    uzywa (obydwa pisane przez DRQ).

  • 6. Data: 2006-03-06 18:48:15
    Od: "witrak\(\)" <w...@h...com>

    > <m...@g...com> wrote in message
    s.com...
    > Powiedz mi, w czym ten klucz jest tak bardzo bezpieczny? Zreszta
    > byla
    > juz mowa o kradziezach z BPH, który bardzo podobnego sytstemu
    > uzywa (obydwa pisane przez DRQ).

    W ogole nie jest bezpieczny, jesli jest w postaci pliku
    w kompie (nawet zaszyfrowanego), a nie na karcie
    kryptograficznej w specjalnym czytniku. Zwlaszcza
    w Windows, gdzie dowolny fragment pamieci moze
    powedrowac na chwile do pliku wymiany na dysk
    a tam juz dobry trojan znajdzie co trzeba :-)

    Oczywiscie, zeby takie trojany miec, trzeba wynajac
    fachowcow, ale teraz rynek specjalistow duzy, jak nie
    w Stanach to w Chinach, albo w Indiach fachowcow mozna
    wynajac ;-)

    witrak()

  • 7. Data: 2006-03-07 00:34:55
    Od: "Sagittarius" <k...@g...com>

    Quote:
    "(...) jesli oczywiscie uzytkownik nie jest na tyle
    glupi zeby go trzymac w banku"

    Uwazasz, ze uzytkownik na prywatnym kompie ma lepszego
    Firewalla/Antywira, czy Bank z natury rzeczy jest nieuczciwy.
    Skoro banki, tylko, albo przewaznie dzialajace w necie (np:mBank,
    Inteligo) stawiaja na listy jednorazowe to chyba cos w tym musi byc
    prawda.
    A swoja droga polecam sprawdzic zabezpieczenia wirtualnego banku
    E-Gold - www.e-gold.com - jesli ktos jest uzytkownikiem to wie o
    czym mówie. Niestety dla szeroko pojetej rzeszy hackerów póki co
    wydaje sie nie do przejscia blokada jednego IP do logowania - przy
    checi skorzystania z innego kompa trzeba w cigu 15 min wpisac
    odpowiedni PIN, przeslany na prywatny e-mail. Blokada dotyczy tez
    konkretnej wersji przegladarki na danym IP. Ciekawe kiedy "fachowcy"
    od zabezpieczen w polskich bankach wpadna na cos takiego?

    Quote:
    "No misiu to sie kiepsko znasz na zabezpieczeniach(...)"

    To fakt. Ekspertem nie jestem, ale antywira i firewalla mam :)) (i to
    nie Symanteca:))))

    Pzdr.
    KZ