  • 1. Data: 2008-08-30 19:11:58
    Temat: Karta kredytowa Millennium
    Od: Łukasz <l...@g...com>

    Witam,
    złożyłem wniosek o kartę kredytową w Millennium na podstawie trzech
    ostatnich wyciągów z obecnej karty (Kredyt Bank). Decyzja jest
    pozytywna, limit też taki jak chciałem, została mi tylko do podpisania
    umowa i odbiór karty. Niestety, jest jedno ale: we wniosku Pracownik
    zaznaczył, że spłata zadłużenia będzie następowała automatycznie z
    nowego ROR w Banku. Na moje pytanie dlaczego tak jest we wniosku,
    usłyszałem, że w ten sposób spłata minimalna będzie pobierana z konta
    u nich i nie będę miał problemu z BIK'iem w przypadku gdybym zapomniał
    spłacić kartę (co mi się jeszcze nie zdarzyło, wszystko reguluje w
    okresie bez odsetkowym w całości) . W Regulaminie ani z wcześniejszej
    rozmowy w Banku nie wynikało, że będę musiał założyć u nich konto. Czy
    faktycznie jest u nich taki wymóg, bo takiego zapisu nie widzę w
    Regulaminie kart (może jest w jakimś komunikacie albo czymś takim). W
    sumie za konto i tak bym nic nie płacił, bo mogę mieć studenckie, ale
    nie wiem za bardzo po co mi, bo główne mam teraz w MultiBanku
    (zmieniłem z KB) i jestem z niego zadowolony, ale takie drugie
    pomocnicze z dodatkową kartą to nie jest zły pomysł, tak na wszelki
    wypadek gdyby MultiBank miał jakieś problemy?

  • 2. Data: 2008-08-30 19:19:53
    Temat: Re: Karta kredytowa Millennium
    Od: sauer <j...@N...SPAM.quest.pl>

    Dnia Sat, 30 Aug 2008 12:11:58 -0700 (PDT), Łukasz napisał(a):

    > Witam,
    > złożyłem wniosek o kartę kredytową w Millennium na podstawie trzech
    > ostatnich wyciągów z obecnej karty (Kredyt Bank). Decyzja jest

    nie musisz mieć mieć konta, żeby miec KK w Millennium !
    Konto studnet kosztuje 2 PLN, chyba że zrezygnujesz z wyciagów papierowych

    sauer

  • 3. Data: 2008-08-30 19:39:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Łukasz napisał(a):
    > Czy
    > faktycznie jest u nich taki wymóg, bo takiego zapisu nie widzę w
    > Regulaminie kart (może jest w jakimś komunikacie albo czymś takim).

    Ja mam u nich karte (juz 4), a nie mam konta. W niektorych oddzialach
    takie cos wywoluje mega zdziewienie "Ma pan tylko karteeeeeee u nas bez
    konta??!!"

    Natomiast realni pracownicy Millenium czesto nie maja wiedzy na temat
    swojego banku i produktow :) Telefonicznie wszystko jest jednak OK.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-08-30 20:04:19
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    Łukasz pisze:
> [...]
    > pomocnicze z dodatkową kartą to nie jest zły pomysł, tak na wszelki
    > wypadek gdyby MultiBank miał jakieś problemy?

    Nie ma takiego obowiązku.
    Po 2 dniach od wizyty mille-agenta karta została wystawiona ale o tym
    dowiedziałem się 4 dnia z sms-a.
    Także poszło sprawnie.
    I oczywiście przy aktywacji upewnij się co do ubezpieczeń i wyłącz zbędne.

  • 5. Data: 2008-08-31 08:38:40
    Od: Łukasz <l...@g...com>

    Dziękuję za informację.

    Żadnych ubezpieczeń nie zamawiałem, co widnieje we wniosku o kartę -
    nie przystępuje do ubezpieczenia w podróży i tak samo jest zaznaczone
    przy ubezpieczeniu pewna spłata, ale dla pewności jeszcze to sprawdzę
    przy aktywacji karty.

  • 6. Data: 2008-08-31 08:47:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Łukasz napisał(a):
> [...]
    > nie przystępuje do ubezpieczenia w podróży i tak samo jest zaznaczone
    > przy ubezpieczeniu pewna spłata, ale dla pewności jeszcze to sprawdzę

    Ja tez mialem zaznaczone, ze nie przystepuje, a jednak ubezpieczenia sie
    wlaczyly.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2008-08-31 08:47:58
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 31 Aug 2008 01:38:40 -0700, Łukasz napisał(a):

> [...]
    > przystępuje do ubezpieczenia w podróży i tak samo jest zaznaczone przy
    > ubezpieczeniu pewna spłata, ale dla pewności jeszcze to sprawdzę przy

    A mimo to karta ma ubezpieczenie, niestety. Także zadzwoń i wyłącz.

    Xenocide

  • 8. Data: 2008-08-31 12:25:00
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    Łukasz pisze:
> [...]
    > nie przystępuje do ubezpieczenia w podróży i tak samo jest zaznaczone
    > przy ubezpieczeniu pewna spłata, ale dla pewności jeszcze to sprawdzę

    Lepsze jaja miałem z Rajfim.
    Włączyli ubezpieczenie spłaty zadłużenia.
    DO tego na wyciągu elektronicznym jest napisane ubezp. od kradzieży :) -
    chyba dla zmyłki. Dopiero na papierowym wyciągu napisali prawdę.
    Na szczęście Rajfi uznał reklamację i oddali kasę a niechciane ubezp.
    jest wyłączone. Albo oni albo agent zaznaczyli opcję mimo, że jej nie
    zaznaczałem.
    Lepiej jest kiedy zaznacza się kiedy jakiejś opcji nie chcemy.

    Akurat w Millenium za podróżne nie płacisz więc może zostać - a nuż się
    przyda.

  • 9. Data: 2008-09-01 11:57:43
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

[...]

    powyłączaj ubezpieczenia, a konto do karty nie jest obowiązkowe - to jakaś
    bzdura, ktoś w ten sposób chce sobie wyrobić limit (sprzedazowy) założonych
    kont osobistych!

    powiedz, że konta nie chcesz (po co mialbys za nie placic skoro nie jest
    potrzebne), a jeżeli zapomnisz splacic karte i bank wpisze Cie do BIK to już
    nie ich problem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2008-09-01 15:41:36
    Od: Łukasz <l...@g...com>

    Byłem dziś podpisać umowę o kartę tzn. "Potwierdzenie zawarcia umowy".
    Sprawa wygląda tak (wg pracowników): jeżeli nie chce konta osobistego
    to wniosek trzeba anulować i złożyć jeszcze raz następny i czekać na
    decyzję - przynajmniej taką wersję mi przedstawiono. Jako, że konto i
    tak mam bezpłatne to zostawiłem tak jak jest (jeżeli konto się nie
    sprawdzi to zamknę je).
    Do konta będzie też ustanowiona automatyczna spłata kwoty minimalnej
    5%, ale to po pierwszym okresie rozliczeniowym też bez problemu będę
    mógł znieść (i tak będę spłacał całość z MultiBanku).

    Oprócz potwierdzenia zawarcia umowy, podpisałem jeszcze umowę o konto
    osobiste i umowę o korzystanie z kanałów bankowości elektronicznej. W
    umowie o ROR nie ma nic o wydaniu karty do konta, osobnej umowy też mi
    nie dano do podpisu więc chyba karty nie dostanę (płatna 15 zł).

    Teraz mam przyjść w piątek po odbiór i aktywację karty, a o wyłączeniu
    ubezpieczeń pamiętam.