  • 1. Data: 2005-09-07 19:42:07
    Temat: Karta kredytowa Nordea MasterCard Aspiracje
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Nordea Bank Polska wprowadził do swojej oferty kartę kredytową Nordea
    MasterCard Aspiracje. Karta, wydawana w dwóch wariantach: Standard i Gold,
    ma w okresie trwającej do 31 marca 2006 roku promocji najniższe
    oprocentowanie na rynku - tylko 5,5 proc. Dla wymagających klientów bank
    przygotował również bogaty pakiet ubezpieczeń, zawierający m.in. nowatorskie
    ubezpieczenie od utraty pracy.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,14219

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 2. Data: 2005-09-07 20:38:35
    Temat: Re: Karta kredytowa Nordea MasterCard Aspiracje
    Od: s...@p...onet.pl

    lepiej bys napisal czy ubezpieczenie jest obowiazkowe, bo to co napisales mozna
    sobie przeczytac na stronie nordei od poludnia mniej wiecej.
    a jesli ubezpieczenie jest obowiazkowe to dramat kompletny: do promocyjnego
    5.5% dochodziloby z grubsza 7.8 punktu (0.65 * 12) czyli ponad 13%, w dodatku
    7.8 nie do unikniecia w ramach grace period. a po promocji bedzie jeszcze
    gorzej...

  • 3. Data: 2005-09-07 21:12:32
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Nordea Bank Polska wprowadził do swojej oferty kartę kredytową
    > Nordea
    [...]

    Zwracam uwage, ze na stronie Nordei nie ma nic na temat zamiany karty
    innego banku.

    marekz

  • 4. Data: 2005-09-07 21:26:13
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 7 Sep 2005 23:12:32 +0200, "MarekZ"
    <m...@w...irc.pl> wrote:

    >Zwracam uwage, ze na stronie Nordei nie ma nic na temat zamiany karty
    >innego banku.

    jak sie wejdzie do skladania wniosku, to masz wybor - ubiegam sie o
    karte na podstawie dochodow lub na podstawie karty z innego banku.

    ale faktycznie jak sie wejdzie na opis karty, wymagane dokumenty -
    zaswiadczenie o dochodach. i niewyjasniona kwestia obowiazku
    ubezpieczenia.
    juz na starcie - wielki minus dla banku za dezinformacje na www.

    PG

  • 5. Data: 2005-09-08 09:01:58
    Od: "Dawid K" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    > lepiej bys napisal czy ubezpieczenie jest obowiazkowe, bo to co napisales
    > mozna
    > sobie przeczytac na stronie nordei od poludnia mniej wiecej.

    Nadal czekamy na tą informację......
    Może ktoś już wie?

    Dawid

  • 6. Data: 2005-09-11 18:56:46
    Od: Wojtek M <w...@w...pl>

    Dawid K napisał(a):

    > Użytkownik <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nadal czekamy na tą informację......
    > Może ktoś już wie?
    >
    > Dawid

    Niestety jest obowiązkowe - dowiedziałem się na ich infolinii.
    Szkoda - taka fajna karta by była

    Wojtek

  • 7. Data: 2005-09-11 19:27:30
    Od: "mo" <s...@p...onet.pl>

    mozna wziac karte i nie korzystac - ubezpieczenie NNW w podrozy zagranicznej
    bedzie za friko, a za 11 miesiecy zrezygnowac.

  • 8. Data: 2005-09-11 19:55:54
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

> [...]
    > <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > [...]
    >
    > Zwracam uwage, ze na stronie Nordei nie ma nic na temat zamiany karty

    Mozna otrzymac karte przenoszac karte z innego banku. Dowod?
    http://www2.nordeabank.pl/upload/wniosek_o_karte0831
    162833.pdf we wniosku w 1
    puncie 3 podpunkt.

    Ubezpieczenie nie jest obowiazkowe, a dodatkowo chyba Nordea Bank jest 1
    bankiem, gdzie nie ma karty za brak splaty minimalnej lub za spoznienie sie z ta
    oplata (oczywiscie tylko odsetki)

  • 9. Data: 2005-09-11 20:45:29
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl>

    kubakj <k...@g...pl> napisał(a):

    > Ubezpieczenie nie jest obowiazkowe, a dodatkowo chyba Nordea Bank jest 1
    > bankiem, gdzie nie ma karty za brak splaty minimalnej lub za spoznienie
    sie z ta oplata (oczywiscie tylko odsetki)

    Czy mógłbyś, proszę, ujawnić źródło informacji o tym, że ubezpieczenie nie
    jest obowiązkowe?

  • 10. Data: 2005-09-12 05:31:15
    Od: "mo" <s...@p...onet.pl>

    chyba pomrocznosc jasna, bo na infolinii twierdza ze ubezpieczenie jest
    obowiazkowe.