  • 1. Data: 2008-09-17 16:56:15
    Temat: Karta kredytowa Polbanku
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    Polbank rok temu mi dał (nie prosiłam o nią) kartę kredytową.
    Miala to byc podobno darmowa karta. Teraz mi potrącili 25 zł za tą kartę
    (minął już rok).
    Czy wszyscy po roku mają już za te karty płacić?

    Kinga

  • 2. Data: 2008-09-17 17:02:01
    Temat: Re: Karta kredytowa Polbanku
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kinga napisał(a):
> [...]
    > (minął już rok).
    > Czy wszyscy po roku mają już za te karty płacić?

    A spelnione zostaly przeslanki do zwolnienia z oplaty rocznej ?

    Co mowi na ten temat umowa oraz jej integralna czesc w postaci TOiP ?

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-09-17 17:03:48
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 17 Wrz, 18:56, Kinga <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > (minął już rok).
    > Czy wszyscy po roku mają już za te karty płacić?

    Nie wszyscy muszą płacić za kartę w kolejnych latach. Aby być
    zwolnionym z opłaty należy w ciągu roku zrobić na karcie wymagany
    obrót. Widocznie tego obrotu nie zrobiłaś i dlatego bank obciążył CIę
    opłatą za korzystanie z karty.

    To, że o kartę nie prosiłaś tu nie ma znaczenia. Znaczenie ma to, że
    się na kartę zgodziłaś i podpisałaś umowę o korzystanie z niej. Masz
    takie same prawa i obowiązki jak posiadacz karty, który przyszedł do
    odziału i sam z własnej woli chciał mieć tą kartę.

  • 4. Data: 2008-09-17 17:29:19
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-09-17 19:02 Mithos napisał/a:

    > A spelnione zostaly przeslanki do zwolnienia z oplaty rocznej ?
    >
    > Co mowi na ten temat umowa oraz jej integralna czesc w postaci TOiP ?

    Nie wiem.
    Nie chce mi się szukać tej umowy. Lepiej będzie chyba zadzwonić na
    Infolinię.

    Kinga

  • 5. Data: 2008-09-17 17:31:00
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-09-17 19:03 k...@g...pl napisał/a:

> [...]
    > zwolnionym z opłaty należy w ciągu roku zrobić na karcie wymagany
    > obrót. Widocznie tego obrotu nie zrobiłaś i dlatego bank obciążył CIę

    No cóż...nie pozostaje mi chyba nic innego jak oddać Polbankowi tą kartę.

> [...]
    > takie same prawa i obowiązki jak posiadacz karty, który przyszedł do
    > odziału i sam z własnej woli chciał mieć tą kartę.

    Dzięki.

    Kinga

  • 6. Data: 2008-09-17 17:36:36
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 17 Wrz, 19:29, Kinga <k...@w...pl> wrote:

    > Nie wiem.
    > Nie chce mi się szukać tej umowy. Lepiej będzie chyba zadzwonić na
    > Infolinię.
    >
    > Kinga

    Opłatę ściągnięto na rok kolejny i możesz ją używać jeszcze przez
    prawie rok. Oddanie karty nie spowoduje, że opłatę oddzadzą. Nie radzę
    rezygnować z karty telefonicznie. Lepiej jest kartę oddać w oddziale
    banku i zrezygnować z jej korzystania. Warto poprosić o kopię
    dokumentu rezygnacji z karty.

  • 7. Data: 2008-09-17 17:39:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 17 Sep 2008 18:56:15 +0200, Kinga <k...@w...pl> wrote:

    >Polbank rok temu mi dał (nie prosiłam o nią) kartę kredytową.
    >Miala to byc podobno darmowa karta. Teraz mi potrącili 25 zł za tą kartę
    >(minął już rok).

    A oni mają z Toba podpisaną umowę?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 8. Data: 2008-09-17 18:09:34
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Kinga pisze:

    > No cóż...nie pozostaje mi chyba nic innego jak oddać Polbankowi tą kartę.

    Ja tam z ich karty jestem bardzo zadowolony.
    Mam najtansza i juz 24 transakcje zwalniaja z oplaty rocznej (ktora
    zmiane wprowadzili kilka miesiecy temu i powiadomili o tym osobnym
    pismem wraz z wyciagiem - tez musialas dostac). Kozrzystam co jakis czas
    z ich systemu ratalnego, zeby kosztem 5% wartosci zakupu zachowac pelna
    plynnosc finansowa rozkladajac zakup na 12 rat.

  • 9. Data: 2008-09-17 18:43:21
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    skoro karta nie była Ci potrzebna to mogłaś od razu z niej
    zrezygnować...teraz nie warto tego robić, bo za kartę zapłaciłaś "z góry",
    jeżeli masz zamiar z niej korzystac to wyrob limit (ilosciowy lub
    wartosciowy) i w kolejnym roku oplaty nie bedzie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2008-09-17 18:44:42
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 17 Sep 2008 19:29:19 +0200, Kinga napisał(a):

    > Nie wiem.
    > Nie chce mi się szukać tej umowy. Lepiej będzie chyba zadzwonić na
    > Infolinię.

    No, na infolinii to na pewno powiedzą Tobie, że mają rację. A Ty powinnaś
    ich sprawdzić; a jeszcze lepiej -- dzwoniąc: wiedzieć jak jest.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl