  • 11. Data: 2008-09-17 19:11:34
    Temat: Re: Karta kredytowa Polbanku
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik Kinga napisal:
    > Polbank rok temu mi dał (nie prosiłam o nią) kartę kredytową.
    > Miala to byc podobno darmowa karta. Teraz mi potrącili 25 zł za tą kartę
    > (minął już rok).
    > Czy wszyscy po roku mają już za te karty płacić?

    Pierwszy rok byl za darmo. Za kolejny pobierana jest z gory oplata.
    Bank nie pobiera oplaty za KK, jezeli uzytkownik wykonal nia w poprzednim
    roku odpowiednia liczbe transakcji (liczba ta zalezna jest od rodzaju KK,
    np. dla najtanszej wynosi bodajze 24 transakcje na rok).
    Powyzsze informacje dostepne sa na stronach Polbanku.
    Teraz nie ma sensu zwracac KK, skoro oplata zostala pobrana.

    --
    pozdr.
    ls

  • 12. Data: 2008-09-18 00:27:11
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-09-17 19:36 k...@g...pl napisał/a:

    > Opłatę ściągnięto na rok kolejny i możesz ją używać jeszcze przez
    > prawie rok. Oddanie karty nie spowoduje, że opłatę oddzadzą. Nie radzę
    > rezygnować z karty telefonicznie. Lepiej jest kartę oddać w oddziale
    > banku i zrezygnować z jej korzystania. Warto poprosić o kopię
    > dokumentu rezygnacji z karty.

    Kiedyś w jednym banku kartę oddałam i poprosiłam o pokwitowanie, które
    mam do dzisiaj. Skoro ta opłata pobrana jest z góry to nie ma sensu jej
    zwracać. Tylko tak sobie myślę, że na pewno robilam więcej niz 24 razy
    zakupy ta kartą, więc nie powinni ze mnie zdzierać tej kwoty.
    Czy jak ktoś pobiera z bankomatu Eurobanku, to też odsetki i opłaty
    pobierają w Polbanku ? (po jeśki chodzi o bankomat polbankowy to pobierają).

    Konga

  • 13. Data: 2008-09-18 00:29:57
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-09-17 20:09 krzysztofsf napisał/a:

    > Ja tam z ich karty jestem bardzo zadowolony.
    > Mam najtansza i juz 24 transakcje zwalniaja z oplaty rocznej (ktora
    > zmiane wprowadzili kilka miesiecy temu i powiadomili o tym osobnym
    > pismem wraz z wyciagiem - tez musialas dostac).

    Nie dostałam, a oddział Polbanku mam przystanek dalej-na Sobieskiego.

    Kozrzystam co jakis czas
    > z ich systemu ratalnego, zeby kosztem 5% wartosci zakupu zachowac pelna
    > plynnosc finansowa rozkladajac zakup na 12 rat.

    Nie znam się na tym to nie wiem z czego potem moglabym korzystać do
    czasu tej splaty całości.

    Kinga

  • 14. Data: 2008-09-18 00:30:54
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-09-17 20:43 RobertS napisał/a:
    > skoro karta nie była Ci potrzebna to mogłaś od razu z niej
    > zrezygnować...teraz nie warto tego robić, bo za kartę zapłaciłaś "z góry",
    > jeżeli masz zamiar z niej korzystac to wyrob limit (ilosciowy lub
    > wartosciowy) i w kolejnym roku oplaty nie bedzie

    No mam limit-500 zł.Od razu mi taki przydzielili.

    Kinga

  • 15. Data: 2008-09-18 00:34:23
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-09-17 20:44 Olgierd napisał/a:

    > No, na infolinii to na pewno powiedzą Tobie, że mają rację. A Ty powinnaś
    > ich sprawdzić; a jeszcze lepiej -- dzwoniąc: wiedzieć jak jest.

    No tak, trzeba będzie założyć cyngle na oczy (a to dla mnie męczarnia),
    bo strasznie mała czcionka na tych wszystkich umowach i przeczytać...ale
    może na stronie tego banku znajdę i przeczytam, nie będę musiala szukać
    w papierach.

    Kinga

  • 16. Data: 2008-09-18 00:36:20
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-09-17 21:11 ls napisał/a:

> [...]
    > Powyzsze informacje dostepne sa na stronach Polbanku.
    > Teraz nie ma sensu zwracac KK, skoro oplata zostala pobrana.

    Wydaje mi się, że wykonalam więcej takich transakcji (w tym
    bankomatowe), ale teraz nie mam jak tego policzyc.

    Kinga

  • 17. Data: 2008-09-18 05:47:48
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Wrz, 02:29, Kinga <k...@w...pl> wrote:

    > Nie dostałam, a oddział Polbanku mam przystanek dalej-na Sobieskiego.

    Nie przysylajja ci do domu comiesiecznych wyciagow z transakcjami z
    karty?

    >   Kozrzystam co jakis czas

    > Nie znam się na tym to nie wiem z czego potem moglabym korzystać do
    > czasu tej splaty całości.

    Tak to wyglada - ponizej kalkulator

    http://www.polbankefg.pl/p4_4_9.html

    A do transakcji zwalniajacych licza sie tylko zakupy - zreszta masz
    jak czytam za maly limit - na raty rozklada sie od 500 zl pojedynczej
    transakcji. Potrzebowalabys podniesc sobie limit, zeby moc korzystac.

    No i...karta kredytowa nie sluzy do wyplat z bankomatow.

  • 18. Data: 2008-09-18 05:48:49
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Kinga pisze:

    > No mam limit-500 zł.Od razu mi taki przydzielili.
    >
    > Kinga

    Ale koledze chodzilo o limit zwolnienia z oplaty rocznej (24 tranzakcje
    lub 1200 pln - chyba bo to zalezy od rodzaju karty) a nie o limit karty.

    PS 500 pln limit karty? LOL
    PS2 A ty tak dalas sobie wcisnac karte nawet nie wiedzac do czego sie
    zobowiazujesz? Why??
    PS3 To moze jak tak podpisujesz wszystko w ciemno to i dla mnie cos
    podpiszesz?

  • 19. Data: 2008-09-18 06:10:27
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Wydaje mi się, że wykonalam więcej takich transakcji (w tym
    bankomatowe), ale teraz nie mam jak tego policzyc.

    Kinga

    jezeli jestes tego pewna to idz do placowki i powiedz, ze bank nieslusznie
    pobral Ci oplate = wykonalas limit transakcji, pracownik sprawdzi w systemie
    i sie okaże czy miałaś rację ;-) jezeli tak to reklamuj, a jak nie to
    "przepraszam i dziekuje"

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 20. Data: 2008-09-18 19:13:46
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik Kinga napisal:
    > Wydaje mi się, że wykonalam więcej takich transakcji (w tym
    > bankomatowe), ale teraz nie mam jak tego policzyc.

    Przypuszczam, ze masz karte "praktyczna".
    Obawiam sie, ze te 24 transakcje zwalniajace od oplaty musza byc
    transakcjami "bezgotowkowymi" (wtedy, kiedy placisz karta za zakupy w
    sklepie). Wyplaty w bankomacie to transakcje "gotowkowe". W ogole, do
    wyplat z bankomatu uzywaj karty debetowej, ktora zapewne masz wydana do
    Twojego RORu. Nie rob tego karta kredytowa - dodatkowo za to zaplacisz.
    Staraj sie miec kontrole nad wydatkami z KK, aby nie przekroczyc limitu
    (albo poprzez podglad w necie, albo poprzez zbieranie paragonow).
    Radzilbym Ci zlozyc wniosek o zwiekszenie limitu, bo te 500zl to nieduzo i
    trzeba sie pilnowac, by wiecej nie wydac.
    No i splacaj zawsze calosc zadluzenia, a nie tylko kwote minimalna (chyba
    ze nie masz kaski na splate).

    --
    pozdr.
    ls