  • 1. Data: 2010-03-14 09:54:19
    Temat: Karta kredytowa Ryanair BPH
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Nikt tego nie zauważył? Ryanair z BPH wygenerowali kartę kredytową. Są "darmowe"
    loty.

    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/karty_kred
    ytowe/karty_partnerskie/ryanair

    MichalL

  • 2. Data: 2010-03-14 09:59:39
    Temat: Re: Karta kredytowa Ryanair BPH
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hnicaj$68s$1@node2.news.atman.pl...
    > Nikt tego nie zauważył? Ryanair z BPH wygenerowali kartę kredytową.

    Od dawna GE ma ją w swojej ofercie, nic specjalnego w niej nie widzę.
    Już większe zyski mają karty ze zwrotem części kwoty zakupów kartą, starczy
    z zapasem na loty Ryanaur, które możesz uzyskać tą kartą (bo już opłat
    lotniskowych w programie nie ma, a to jest droższe niż bilety).

  • 3. Data: 2010-03-14 17:13:55
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
> [...]
    > starczy z zapasem na loty Ryanaur, które możesz uzyskać tą kartą (bo już
    > opłat lotniskowych w programie nie ma, a to jest droższe niż bilety).

    Mnie najbardziej zależałoby na ominięciu tej opłaty za płatność kartą, bo to
    czyste złodziejstwo dla częstego pasazera Ryra.

  • 4. Data: 2010-03-14 18:01:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Inead" <a...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > Mnie najbardziej zależałoby na ominięciu tej opłaty za płatność kartą, bo
    > to czyste złodziejstwo dla częstego pasazera Ryra.

    No to weź kartę np. z Aliora, więcej zyskasz, starczy na opłaty w Ryan.

  • 5. Data: 2010-03-14 18:45:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 14 Mar 2010 18:13:55 +0100, Inead napisał(a):

    > Mnie najbardziej zależałoby na ominięciu tej opłaty za płatność kartą,
    > bo to czyste złodziejstwo dla częstego pasazera Ryra.

    To zamów sobie MC prepaid z BZWBK od marca przechodzi w ryan bez
    dodatkowych płatności - koszt karty zwróci się już przy pierwszym zakupie
    biletu.

    Xenocide

  • 6. Data: 2010-03-14 18:49:37
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Inead pisze:

    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Mnie najbardziej zależałoby na ominięciu tej opłaty za płatność kartą,
    > bo to czyste złodziejstwo dla częstego pasazera Ryra.
    to kup w bzwbk mastercarda prepaida i już:) moglbym napisać w czym
    problem ale sam spędziłem tydzień na "szkoleniu" pracowników z oferty
    ich pracodawcy zanim ją kupiłem ;)

  • 7. Data: 2010-03-14 19:35:09
    Od: bim-bom <j...@g...pl>

    W dniu 2010-03-14 10:54, MichalL pisze:
    > Nikt tego nie zauważył? Ryanair z BPH wygenerowali kartę kredytową. Są
    > "darmowe" loty.
    >
    > http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/karty_kred
    ytowe/karty_partnerskie/ryanair

    Jest sporo ograniczeń:
    11. Bon uprawniający do odebrania bonusowego biletu / biletów
    jest przypisany do Użytkownika Programu i nie może
    być wykorzystany przez inną osobę, z wyjątkiem Bonu
    uprawniającego do odebrania bonusowych biletów
    dla dwóch osób, które muszą być zrealizowane w
    ramach tego samego rejsu i obejmować Użytkownika
    Programu oraz osobę przez niego wskazaną.

    12. Ryanair zapewnia limitowaną liczbę miejsc dla
    poszczególnych lotów w ramach Programu. Dostępność
    oferty zależy m.in. od trasy lotu oraz liczby miejsc już
    zarezerwowanych. Loty są ściśle powiązane z dostępnością
    i Organizatorzy nie mogą zagwarantować, że miejsce w
    przypadku konkretnego rejsu będzie dostępne, nawet w
    przypadku gdy rejs i data jest częścią oferty. Realizacja Bonu
    jest możliwa z zastrzeżeniem miesięcy: lipiec i sierpień,
    okresu Świąt Bożego Narodzenia (15 grudnia - 10 stycznia)
    oraz Świąt Wielkiej Nocy [,,Okres wyłączony z oferty"].

    13. Bon jest ważny przez 8 miesięcy od daty jego
    wydania, a bonusowy bilet / bilety muszą być
    zarezerwowane i wykorzystane przed datą upływu
    ważności Bonu, nawet jeśli w tym czasie występuje
    Okres wyłączony z oferty. Oferta lotów może zostać
    rozszerzona w przypadku otwarcia nowych tras.

    14. Bonusowy bilet / bilety muszą zostać zarezerwowane,
    zgodnie z opisem na Bonie pod wskazanym
    numerem telefonu, najpóźniej na miesiąc przed datą
    wylotu, a wszelkie dodatkowe opłaty lotniskowe,
    podatki i koszty muszą zostać opłacone Kartą.

  • 8. Data: 2010-03-14 20:35:23
    Od: "Tomek" <T...@g...lecz.nie.wiadomo.gdzie>

    > to kup w bzwbk mastercarda prepaida i już:) moglbym napisać w czym problem
    > ale sam spędziłem tydzień na "szkoleniu" pracowników z oferty ich
    > pracodawcy zanim ją kupiłem ;)

    Czy chodzi o tę:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/karty/przedplacone-pre-
    paid/zblizeniowa-z-doladowaniem/karta-zblizeniowa-z-
    doladowaniem.html
    czy o jakąś inna?
    Skoro są z tym jeszcze problemy i pracownicy mają z tym problem, to czy
    mógłbyć poradzić jakich słów kluczowych należy użyć idąc do banku? - tak
    żeby pani wiedziała co wyklikać czego szukac itd.

    Tomek

  • 9. Data: 2010-03-14 20:45:50
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Tomek pisze:

> [...]
    > mógłbyć poradzić jakich słów kluczowych należy użyć idąc do banku? - tak
    > żeby pani wiedziała co wyklikać czego szukac itd.

    tak dokładnie ta
    jeśli chcesz musisz być twardy i nie dać się wysłać na drzewo :)
    kluczowe słowa: MasterCard Prepaid PayPass nie mylić z PayBack :) a jak
    nie wie dalej to odesłać na stronę, do wewnętrznych materiałów itp.
    Karta powinną być dostępna w każdym oddziale ale w takim np Wrocławiu
    jest tylko (albo raczej była bo nie wiem jak teraz) w Rynku i na pl.
    Kosciuszki. Możesz też wydrukować tą stronę której linka rzuciłeś. Z
    upływem czasu powinno być lepiej ze znajomością bo dużo ludzi się
    będzie o nią pytać A i jeszcze jedno: jak nie mają w oddziale niech
    zamówią da Ciebie. Zostaw im swój nr telefonu i zapisz sobie nazwisko
    kolesia/panienki która Cię obsługuje ;) Karta kosztuje 20pln choć na
    stronie jest 15 nie wiem z czego wynika różnica. Jak się zbiorę w sobie
    to napiszę reklamację ;)
    powodzenia
    Paweł

  • 10. Data: 2010-03-14 20:53:09
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dalej to odesłać na stronę, do wewnętrznych materiałów itp. Karta powinną
    > być dostępna w każdym oddziale ale w takim np Wrocławiu

    A po co sie tak meczyc jak mozna lekko, latwo i przyjemnie... placac przy
    tym karta :)
    http://premiumshop24.bzwbk.pl/899,340492/Karty_platn
    icze,MasterCard_PayPass/

    MK