  • 11. Data: 2010-03-14 21:27:57
    Temat: Re: Karta kredytowa Ryanair BPH
    Od: "Tomek" <T...@g...lecz.nie.wiadomo.gdzie>

    > tak dokładnie ta
    > jeśli chcesz musisz być twardy i nie dać się wysłać na drzewo :) kluczowe
    > słowa: MasterCard Prepaid PayPass nie mylić z PayBack :) a jak nie wie
    > dalej to odesłać na stronę, do wewnętrznych materiałów itp.

    > powodzenia
    > Paweł

    Dzięki za odpowiedź
    Tomek

  • 12. Data: 2010-03-14 21:52:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bim-bom" <j...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > 14. Bonusowy bilet / bilety muszą zostać zarezerwowane,
    > zgodnie z opisem na Bonie pod wskazanym
    > numerem telefonu, najpóźniej na miesiąc przed datą
    > wylotu, a wszelkie dodatkowe opłaty lotniskowe,
    > podatki i koszty muszą zostać opłacone Kartą.

    Ergo - trzeba za nie zapłacić.
    A ja latam Ryanem tylko wtedy, gdy cena jest promocyjna i zawiera w sobie
    opłaty.
    Czyli dzięki tej karcie wydałbym więcej niż normalnie wydaję.
    Oszczędność jak jasna cholera. ;-)

  • 13. Data: 2010-03-14 21:55:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 14 Mar 2010 21:53:09 +0100, MK napisał(a):

    > A po co sie tak meczyc jak mozna lekko, latwo i przyjemnie... placac
    > przy tym karta :)
    > http://premiumshop24.bzwbk.pl/899,340492/
    Karty_platnicze,MasterCard_PayPass/

    Dokładnie. Po co latać po oddziałach i czas marnować. Do mnie po
    zamówieniu (środa) karta dotarła w piątek, doładowałem i od razu bez
    problemu użyłem.

    Xenocide

  • 14. Data: 2010-03-14 22:04:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Karty_platnicze,MasterCard_PayPass/
    >
    > Dokładnie. Po co latać po oddziałach i czas marnować. Do mnie po
    > zamówieniu (środa) karta dotarła w piątek, doładowałem i od razu bez
    > problemu użyłem.

    Jaką toto ma ważność bez doładowań?
    Może zamówić i wrzucić do szuflady?

    Bo nie wiem czy warto czekać na mbank aż też prepaida zrobi, ale to by miało
    plusy, bo kasa byłaby na niej od razu.

  • 15. Data: 2010-03-14 22:18:26
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-03-14 22:55, xbartx wrote:

    > Karty_platnicze,MasterCard_PayPass/
    >
    > Dokładnie. Po co latać po oddziałach i czas marnować. Do mnie po
    > zamówieniu (środa) karta dotarła w piątek, doładowałem i od razu bez
    > problemu użyłem.

    Jaki termin waznosci ma karta? 2 lata/3 lata ?
    Czy limity transakcyjne mozna zmienic? bo te 500zl per transakcja to
    troche malo jesli chodzi o bilety lotnicze...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 16. Data: 2010-03-15 06:22:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 14 Mar 2010 23:04:38 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Jaką toto ma ważność bez doładowań? Może zamówić i wrzucić do szuflady?

    Ja mam do 6/11 i leży w szufladzie.

    > Bo nie wiem czy warto czekać na mbank aż też prepaida zrobi, ale to by
    > miało plusy, bo kasa byłaby na niej od razu.

    Jeżeli kupujesz teraz jakiś bilet, to karta zwraca się z nawiązką już
    przy kupnie 1 biletu, bo o ile pamiętam "opłata administracyjna" to było
    jakieś 40pln.

    Xenocide

  • 17. Data: 2010-03-15 06:24:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 14 Mar 2010 23:18:26 +0100, darnok napisał(a):

    > Jaki termin waznosci ma karta? 2 lata/3 lata?

    Moja jest do 6/11 ważna

    > Czy limity transakcyjne
    > mozna zmienic? bo te 500zl per transakcja to troche malo jesli chodzi o
    > bilety lotnicze...

    No wiesz ryan sprzedaje tylko "tanie" bilety więc styknie ;) Generalnie,
    jak już wspomniałem, karta zwraca się przy zakupie 1 biletu i dopóki nie
    pojawi się na rynku coś innego, to nic lepszego się nie wymyśli, no chyba
    że kk ryan z BPH.

    Xenocide

  • 18. Data: 2010-03-15 08:35:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości news:

    > Jeżeli kupujesz teraz jakiś bilet, to karta zwraca się z nawiązką już
    > przy kupnie 1 biletu,

    Problem w tym, że na razie nie kupuję, nie ma dobrej oferty.
    Ale taka może się pojawić z dnia na dzień, więc warto mieć czym ją kupić.

  • 19. Data: 2010-03-15 08:35:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No wiesz ryan sprzedaje tylko "tanie" bilety więc styknie ;)

    Nie każdy lata sam.

  • 20. Data: 2010-03-15 09:20:03
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    No kicha z ta kartą WBK, tylko 500 zł limitu. Nieczęsto korzystam z
    promocji, po prostu latam kiedy muszę.A karta BPH nie omija tej opłaty za
    płatność cc.