  • 1. Data: 2004-11-12 22:06:37
    Temat: Karta kredytowa Tesco
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Co to za twór ta karta kredytowa Tesco ?
    http://www.tesco.pl/promocje/karta-kredytowa.html

    Kto za tym stoi ? Szukam w necie info na ten temat i nic nie udało mnie się
    wygoglować, a zanim pójdę pogadać to chciałbym coś wiedzieć więcej.
    Może ktoś z was ma tę kartę ?
    Jakie koszty ? i inne ciekawostki...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 2. Data: 2004-11-12 22:23:13
    Temat: Re: Karta kredytowa Tesco
    Od: BWWald <b...@p...onet.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
    > Co to za twór ta karta kredytowa Tesco ?
    > http://www.tesco.pl/promocje/karta-kredytowa.html
    >
    > Kto za tym stoi ?

    BNP PARIBAS BANK POLSKA SA

    > Może ktoś z was ma tę kartę ?
    > Jakie koszty ? i inne ciekawostki...

    Nie jestem 100 % pewny, ale znajoma płaciła coś ok. 30 PLN na rok +
    niewielkie ubezpieczenie od kwoty zakupów. Kartą możesz płacić w Tesco i
    kilku mniejszych sklepach. Z tego co słyszałem wiele razy nie miała
    autoryzacji chociaż inne karty działały, więc z niej zrezygnowała. Była
    też mozliwość w ramach dostępnego limitu kredytowego uzyskać gotówkę z
    banku na dosyć wysoki procent.

    Waldek

  • 3. Data: 2004-11-12 22:49:04
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> napisał
    w wiadomości news:Ntald.75157$z77.58318@news.chello.at...
    > Co to za twór ta karta kredytowa Tesco ?

    1-wymagania i oplaty jak do kazdej plaskatej karty kredytowej, z normalnymi
    zaswiadczeniami i analogicznymi limitami (czasem sa akcje pseudopromocyjne -
    czyli mniejsza oplata pod warunkiem dokonania duzego zakupu)
    2-placic mozna tym tworem tylko w 1 sklepie (czasami jest ich kilka w
    miescie)
    3. za uzytkowanie przznaja czasem punkty lojalki, ktore mozna wymieniac na
    nagrody (np super nowoczesna i niezbedna lopatka do piasku w najmodniejszym
    kolorze i wzorze, wykonana a najnowoczesniejszej technologii by tesco) albo
    np osobna kasa "dla tescowlazitu..kców"

    moje zdanie (zadeklarowanego ich przeciwnika) - jak juz koniecznie chcesz
    miec kk - to normalna z normalnego banku, a nie twor przynoszacy zysk tylko
    jednej sieci handlowej, no chyba ze lubisz nosic tone plastiku w portfelu,
    ale takie bzdety wydaja na kazdej stacji benzynowej za friko.
    ps
    podobne twory robia tez i inne nadsuperhipertandety

  • 4. Data: 2004-11-13 09:48:02
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości

> [...]
    > ps
    > podobne twory robia tez i inne nadsuperhipertandety

    miałem KK BPH Silver, ale nie wznawiałem jej i to moze był mój błąd.
    Mówiąc krótko - przysknerzyłem, uznałem ze 75 PLN za wydanie to lekka
    przesada,
    a teraz trochę żałuję

  • 5. Data: 2004-11-13 09:56:27
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-13 10:48, Użytkownik Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał:
    > miałem KK BPH Silver, ale nie wznawiałem jej i to moze był mój błąd.
    > Mówiąc krótko - przysknerzyłem, uznałem ze 75 PLN za wydanie to lekka
    > przesada,
    > a teraz trochę żałuję

    Jak nadal masz zdolność kredytową, to do końca listopada możesz
    załapać się na promocję 116 dni.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2004-11-13 10:29:22
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> writes:

    > miałem KK BPH Silver, ale nie wznawiałem jej i to moze był mój błąd.
    > Mówiąc krótko - przysknerzyłem, uznałem ze 75 PLN za wydanie to
    > lekka przesada, a teraz trochę żałuję

    Weź sobie z Citka, będą ci przysyłać pisma, że jesteś wyjątkowym
    klientem 8-)

    MJ

  • 7. Data: 2004-11-13 10:43:08
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> napisał
    w wiadomości news:mLkld.76889$z77.67582@news.chello.at...
    > miałem KK BPH Silver, ale nie wznawiałem jej i to moze był mój błąd.
    > Mówiąc krótko - przysknerzyłem, uznałem ze 75 PLN za wydanie to lekka
    > przesada,
    > a teraz trochę żałuję

    To poszukaj jakiejś innej. Zwykle są jakieś promocje z 0 zł opłaty za
    wydanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2004-11-13 11:08:47
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> napisał
    w wiadomości
    > Mówiąc krótko - przysknerzyłem, uznałem ze 75 PLN za wydanie to lekka
    > przesada,

    bo i owszem, oplata 75 zl rocznie za kk jest wydatkiem NIEoplacalnym !
    przynaszacym zysk tylko i wylacznie bankowi ! ale sa karty kredytowe z
    oplatami na poziomie 30 zl, a nawet z zerowa oplata (a po roku idzie sie do
    innego banku) :-)

  • 9. Data: 2004-11-13 16:55:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krab <_...@h...pl__> wrote:
    > oplatami na poziomie 30 zl, a nawet z zerowa oplata (a po roku idzie
    > sie do innego banku) :-)

    Albo sie negocjuje i znosza oplate. Z tego co sie dowiedzialem ostatnio -
    taka mozliwosc ma byc tez w Multi.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 10. Data: 2004-11-13 17:55:16
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    napisał w wiadomości news:cn5eb7

    > Albo sie negocjuje i znosza oplate. Z tego co sie dowiedzialem ostatnio -
    > taka mozliwosc ma byc tez w Multi.

    to sie okaze jeszcze, bo osobiscie uwazam ich za twardoglowych, a w innych
    bankach prosciej wypowoedziec umowe i skorzystac z nowej promocji (w tym
    samym nawet oddziale) niz dogadac sie co do obnizenia prowizji chocby o 1 zl
    obecnie chyba tylko bphihi zrobilo cos z automatu - czyli okreslony prog
    wydatkow zwalniajacych z oplaty, ale ja i tak czekam kiedy standardem bedzie
    oplata na poziomie zlotowki miesiecznie - bo nawet na takiej oplacie bank
    zarabia az nadto

    ps
    mobilnosci miedzybankowej - trzeba uczyc - bo da sie jej nauczyc kazdego
    najbardziej nawet opornego :-))