  • 1. Data: 2009-05-26 20:08:00
    Temat: Karta kredytowa alior
    Od: "Anna R." <a...@o...pl>

    Jak jest w kwestii wyrobienia sobie karty kredytowej w alior banku

    o co pytaja co sie wypełnia?

    czy są bardzo upierdliwi? jakieś zaświadczenia oddzwaniania itp.

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 3997
    (20090409) __________

  • 2. Data: 2009-05-26 20:13:25
    Temat: Re: Karta kredytowa alior
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Anna R. pisze:
    > czy są bardzo upierdliwi? jakieś zaświadczenia oddzwaniania itp.

    Ode mnie chcieli :
    - zaświadczenie od pracodawcy,
    - 6 miesięczną historię wpływów na rachunek,
    - 6 wyciągów z innej karty kredytowej.

    Ponieważ chciałem KK z limitem nawet do 10k PLN to im się popukałem w
    głowę i wyszedłem.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-05-26 20:14:36
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On May 26, 10:08 pm, "Anna R." <a...@o...pl> wrote:
    > Jak jest w kwestii wyrobienia sobie karty kredytowej w alior banku
    >
    > o co pytaja co sie wypełnia?
    >
    > czy są bardzo upierdliwi? jakieś zaświadczenia oddzwaniania itp.

    Pewnie nie masz DG? Ja "niestety" mam. Pytałem ich ostatnio jak
    wygląda wnioskowanie o karty w przypadku dochodów z DG i jest to
    totalna masakra. Na razie sobie daruję.
    Aczkolwiek muszę ich pochwalić za jedno. Wysłałem pytanie mailem
    wieczorem a odpowiedź nadeszła następnego dnia. W bardzo wyczerpującej
    formie.

  • 4. Data: 2009-05-26 20:28:15
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Maj, 22:08, "Anna R." <a...@o...pl> wrote:

    Poczytaj, dziewczyno, wieści z grupy na temat wyrabiania kart w
    Aliorze i daj sobie spokój z tym bajzlem !

  • 5. Data: 2009-05-26 20:38:21
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 26 May 2009 22:08:00 +0200, Anna R. napisał(a):

    > o co pytaja co sie wypełnia?

    Wniosek jest dość obszerny, acz nie ma tam żadnych strasznych rzeczy.
    Standard raczej, tyle, że czcionka spora ;-)

    > czy są bardzo upierdliwi? jakieś zaświadczenia oddzwaniania itp.

    To różnie, jakby zależało od oddziału. Moje doświadczenia są bdb, ale
    część P.T. kolegów na grupie pisze, że nie mieli tyle szczęścia.

    Idź i obadaj sama, przekonasz się.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 6. Data: 2009-05-26 22:05:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To różnie, jakby zależało od oddziału. Moje doświadczenia są bdb, ale
    > część P.T. kolegów na grupie pisze, że nie mieli tyle szczęścia.
    >
    > Idź i obadaj sama, przekonasz się.

    no to ja chyba mialem to szczescie, 3 wyciagi z poprzedniej karty +
    oswiadczenie o zarobkach (dzwonili do firmy) + kontrola w BIK i karte
    otrzymalem, ale widac wiele zalezy od pracownika/oddzialu

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2009-05-26 22:49:39
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    RobertS pisze:

    > no to ja chyba mialem to szczescie, 3 wyciagi z poprzedniej karty +
    > oswiadczenie o zarobkach (dzwonili do firmy) + kontrola w BIK i karte
    > otrzymalem, ale widac wiele zalezy od pracownika/oddzialu

    ja przynioslem zaswiadczenie, ale tez chcieli dzwonic do firmy - nie
    zgodzilem sie, wiec po konsultacjach z kierownikiem oddzialu ustalono,
    ze zadzwonia do mnie na biurko - i tak nie dzwonili :))

    --
    pozdrawiam | best regards | saludos
    Dan the Man

  • 8. Data: 2009-05-27 00:20:51
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    No dobra a przerabiał ktoś temat mając dochody z DG? Ciekaw jestem jak
    to w praktyce wygląda. Bo teoria jest przestraszna :)

  • 9. Data: 2009-05-27 04:50:11
    Od: Wojo <"wbijok[no-spam]"@wp.pl>

    Wczoraj dzwoniłem na partyline zapytać się właśnie o procedurę. Wymagają
    zaświadczenia o zarobkach
    (http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_
    dokumentow/klienci_indywidualni/inne/zaswiadczenie_z
    _zakladu_pracy.pdf)
    i dowód osobisty.
    Do tego pani przeprowadziła symulacje limitu kredytu. Czyli pojawiają
    się takie pytania jak:
    * stan cywilny,
    * ilość osób na utrzymaniu
    * inne kredyty, bik
    * wydatki na mieszkanie
    * wydatki na przeżycie
    * alimenty
    * czy jest DG
    * ect

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 10. Data: 2009-05-27 07:07:55
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Bungiel" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > No dobra a przerabiał ktoś temat mając dochody z DG? Ciekaw jestem jak
    > to w praktyce wygląda. Bo teoria jest przestraszna :)

    Ja sobie odpuściłem po trzeciej wizycie, ale to było jeszcze przed ich
    oficjalnym startem.