  • 1. Data: 2006-03-26 14:52:37
    Temat: Karta kredytowa bez składania wniosku - o co chodzi??
    Od: <f...@g...pl>

    W piątek dostałem kartę kredytową z banku PKO BP - Visa Turyn - czy ktoś wie
    o co w tym chodzi?? Żadnego wniosku o wydanie nowej karty nie składałem - mam
    tylko jedną kartę PKO BP - Srebrna MasterCard, którą z owodzeniem użytkuje.
    Pomyliło się im coś??

  • 2. Data: 2006-03-26 15:31:40
    Od: LM <p...@n...sig>

    f...@g...pl pisze 26-03-2006 16:52:
> [...]
    > tylko jedną kartę PKO BP - Srebrna MasterCard, którą z owodzeniem użytkuje.

    Widocznie PKO liczy, że się skusisz :-)

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 3. Data: 2006-03-26 17:27:10
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sun, 26 Mar 2006 14:52:37 +0000 (UTC), <f...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >tylko jedną kartę PKO BP - Srebrna MasterCard, którą z owodzeniem użytkuje.

    przyzwyczajaj sie do nowoczesnego marketingu.

    to jest forma reklamy - a noz widelec skusisz sie i beda mieli nowego
    klienta.

    pozdarwiam,
    Cyb