  • 11. Data: 2004-03-17 08:57:20
    Temat: Re: Karta kredytowa gdzie?
    Od: "Dave " <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pawel <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Właśnie dostałem odmowną decyzje z pekao sa w sprawie wydania "czerdżowej"
    > karty visa. To tak traktują klienta który ma tam konto od 9 lat. Powód - za
    > małe dochody. Bez komentarza.
    > Potrzebuję kartę kredytową z powodu częstych wyjazdów za granicę. Gdzie
    > radzicie się zwrócić o wydanie takowej tak aby nie przenosić całego
    > rachunku? A może American Express?

    1. Rozwiazanie najprostsze: popros o wydanie debetowej Visy Classic PekaoSA
    (40zl). Jesli jestes stalym klientem chyba nie bede zadac zadnych papierow
    ani nawet zabezpieczenia.
    2. Rozwiazanie bardziej skomplikowane - zaloz KK w jednym z bankow (ale tu
    wymagane sa zaswiadczenia i procedura kredytowa). Atrakcyjne karty to Visa
    Nova Raiffaisen (25zl) czy Visa Classic BZWBK (57zl)

    D.

  • 12. Data: 2004-03-17 09:27:13
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    Użytkownik "Dave " <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Atrakcyjne karty to Visa
    > Nova Raiffaisen (25zl) czy Visa Classic BZWBK (57zl)

    a jaka tu jest atrakcja przy VC BZWBK? za 57pln?
    taka cena to zadna atrakcja

    p.
    SirmarK

  • 13. Data: 2004-03-17 09:42:10
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin Kozlowski <s...@...SUNTOwp.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Dave " <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    >

    > a jaka tu jest atrakcja przy VC BZWBK? za 57pln?
> [...]

    BZWBK zorganizował promocję. O ile się nie mylę, to kartę Visa Silver lub
    MasterCard Silver można dostać za 29 złotych (50% opłaty) + 15 zł za
    zdjęcie, pod warunkiem, że w ciągu pierwszego okresu rozliczeniowego dokona
    się 3 transakcji bezgotówkowych. Promocja chyba trwa do końca marca.
    pzdr.

  • 14. Data: 2004-03-17 09:49:01
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > a jaka tu jest atrakcja przy VC BZWBK? za 57pln?
    > taka cena to zadna atrakcja

    W tej chwili jest chyba promocja - wydanie za pół ceny. Poza tym w wersji
    PROFIT mozna sobie zbierać punkty jeśli ktoś ma telefon w Idei - żona
    nazbierała przez 1,5 roku 9k punktów = np. przenośnemu odtwarzaczowi CD.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 15. Data: 2004-03-17 10:30:42
    Od: "RO" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > wymagane sa zaswiadczenia i procedura kredytowa). Atrakcyjne karty to Visa
    > Nova Raiffaisen (25zl) czy Visa Classic BZWBK (57zl)

    a ja nie chce karty kredytowej. Ale chce miec mozliwosc placenia sklepom
    zagranicznym i nie placic za kazdym razem 70zl prowizji bankowi za przelew.
    Podobno jak sie placi kartą Visa to oprocz kosztów przewalutowywania (po kursie
    danego banku) dochodzi jeszcze kilku procentowa prowizja od tranzakcji..
    Co to ma byc za interes ???

  • 16. Data: 2004-03-17 10:39:17
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > a ja nie chce karty kredytowej. Ale chce miec mozliwosc placenia sklepom
    > zagranicznym i nie placic za kazdym razem 70zl prowizji bankowi za
    przelew.

    To sobie wyrób debetową wypukłą. Jak kupujesz w USA to dolarową Visę w
    Pekao, a jak w UE to EC/MC w EUR w BZWBK. A 70 PLN za przelew zagraniczny to
    nie jest drogo-juz Ci to pisałam :-)

    > Podobno jak sie placi kartą Visa to oprocz kosztów przewalutowywania (po
    kursie
    > danego banku) dochodzi jeszcze kilku procentowa prowizja od tranzakcji..

    Przy rozliczeniach w walucie innej niż rozliczeniowa danej karty. To dotyczy
    wszystkich kart: kredytowych, debetowych i charge.

    > Co to ma byc za interes ???

    A co? Chciałbyś za darmo ;-)))) ?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 17. Data: 2004-03-17 19:49:30
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    napisał :
    > [...] to owszem szansa na dostanie KK jeszcze jest - ale
    > raczej tylko elektronicznej - wiec raczej zaden z niej pozytek.

    Mozna by polimeryzowac - BPH do swoich elektronow daje
    niekiedy calkiem znosne ubezpieczenia. :)

    Pozdrowienia,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 18. Data: 2004-03-17 20:25:42
    Od: <j...@p...onet.pl>

    KRZYSZTOF KRAWCZYK:

> [...]
    dokona
    > się 3 transakcji bezgotówkowych. Promocja chyba trwa do końca marca.

    ta promocja juz chyba od dwóch lat trwa, do końca któregoś kolejnego
    miesiąca, który już dawno się skończył ;)))

    w 2002 mając KK VC w BZ wiedziałem, że klienci wyrabiający sobie KK (zarówno
    VC jak i MC) dostaną ją za 50% - ja płaciłem 100% :-/ bo KK już posiadałem
    i promocja miała być bodaj do końca 2002
    a w 2003 w listopadzie zrezygnowałem z KK VC by wyrobić sobie nową KK MC
    właśnie w promocji za 50% ceny. spieszyłem się, bo promocja trwała do końca
    grudnia 2003.
    w styczniu ktoś pisał na grupie, że do końca stycznia 2004 przedłużyli
    promocję, teraz Krzysztof podaje informację, że promocja trwa do końca
    marca.
    myślę, że ona potrwa dużo dłużej, jeszcze będzie kilka miesięcy, kiedy to
    promocja będzie się miała zakończyć

    nie dajmy się zwariować, nie spieszmy się - chyba nie szybko się skończy, a
    jeśli nawet, to nie jeden BZ WBK ma promocję na KK :)
    np. zajrzyj do Lukasa - promocja e-konta-pro wraz z KK. i długopis
    dostaniesz :-)

    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 19. Data: 2004-03-18 20:51:11
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Michal Zapalowski <n...@m...com> wrote:
    > Mozna by polimeryzowac - BPH do swoich elektronow daje
    > niekiedy calkiem znosne ubezpieczenia. :)

    A co za roznica powiedz mi w USA zwykla debetowa elektronka, a KK
    elektronka?
    Chodzilo mi o "wypuklosc" karty

  • 20. Data: 2004-03-18 20:53:02
    Od: Piotrek <m...@w...pl>

    Użytkownik Pawel napisał:

    > ad2. nie prawda nie prawda nie prawda nie prawda nie prawda ;)

    Nie mów hop...ja całkiem przypadkiem, przenosząc konto (wraz z kredytem
    odnawialnym) dowiedziałem się że BIK wykazuje dodatkowe zadłużenie niż
    te które podałem nowemu bankowi - a to juz podpada pod zatajenie danych.
    A okazało się że miałem niegdys bezpłatne konto a'vista w BZWBK...które
    stało sie płatne i zaczęło na nim narastać zadłużenie. Bank to zgłosił
    do BIK ale nie zgłosił tego mnie. Tylko dzięki uprzejmości kobiety
    prowadzącej moją sprawę przy przenoszeniu konta mogłem to załatwić
    (czyli spłacić dług). Możesz nie mieć pojęcia że masz dług. A nawet
    niewielkie zadłużenie może zablokować procedurę (u mnie to było ok. 50zł).

    Pozdrawiam
    Piotrek