  • 1. Data: 2011-06-09 07:09:56
    Temat: Karta kredytowa - jaka dla mnie?
    Od: "turczy" <t...@i...pl>

    Witam
    Mam kartę gold w Mbanku - wykręcam nią ok 100K obrotu rocznie.
    I w zasadzie nic z tego nie mam.
    Pytanie brzmi - gdzie mogę PRZENIEŚĆ taką kartę bez formalności, żeby mieć
    jakiś zwrot, albo fajny program partnerski.
    Niestety są dwa problemy:
    Działalność gospodarcza i limit 20K+ (karta ma 21K starcza, ale czasem na
    styk)
    Arek

  • 2. Data: 2011-06-09 12:05:33
    Temat: Re: Karta kredytowa - jaka dla mnie?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    turczy wrote:

> [...]
    > Niestety są dwa problemy:
    > Działalność gospodarcza i limit 20K+ (karta ma 21K starcza, ale

    A jaką masz księgowość w tej działalności?
    Jak zwykła KPiR, to gdzie problem?
    W bogatej ofercie?

  • 3. Data: 2011-06-09 13:19:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 09 Jun 2011 09:09:56 +0200, turczy napisał(a):

> [...]
    > problemy:
    > Działalność gospodarcza i limit 20K+ (karta ma 21K starcza, ale czasem

    Sprawdź Impresje z Mille (Millenium), bo przy przenoszeniu dają +20% do
    limitu.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2011-06-09 15:19:44
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-06-09 15:19, xbartx pisze:
    > Sprawdź Impresje z Mille (Millenium), bo przy przenoszeniu dają +20% do
    > limitu.

    A w praktyce często wychodzi -20%

    --
    Raf

  • 5. Data: 2011-06-09 15:54:11
    Od: "turczy" <t...@i...pl>

    no, byłem w aliorze:
    powyżej 10K normalna procedura
    + działalność gosp normalna procedura
    + zaświadczenie o dochodzie, i niezaleganiu z obu urzędów
    czyli ble....

    Pozatym dochód mam ze 4K miesięcznie z dokumentów bo kupiłem sobie nowe auto
    i zamortyzowałem jednorazowo, zeby nie płacić za dużo
    A.

  • 6. Data: 2011-06-09 16:07:25
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 9 Cze, 17:54, "turczy" <t...@i...pl> wrote:

    > Pozatym dochód mam ze 4K miesięcznie z dokumentów bo kupiłem sobie nowe auto
    > i zamortyzowałem jednorazowo, zeby nie płacić za dużo

    A to tak wolno? Rozwazam zakup fajnej fury, wiec moze warto otworzyc
    jakas dzialalnosc, kupic fure zamortyzowac i zamknac... 32% to zawsze
    cos, szkoda ze VATu nie mozna jeszcze ominac... ;)

    MK

  • 7. Data: 2011-06-09 19:52:37
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-06-09, MK <m...@i...pl> wrote:

    > A to tak wolno?

    Zależy od kwoty, jak powyżej 3500 (netto jak VATowiec, brutto jak nie),
    to niespecjalnie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2011-06-09 20:07:02
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Wojciech Bancer wrote:

    > Zależy od kwoty, jak powyżej 3500 (netto jak VATowiec, brutto jak
    > nie), to niespecjalnie.

    Dlaczego niespecjalnie?
    Zapewne auto jest ciężarowe i amortyzowane jedorazowo w ramach pomocy de
    minimis
    (art 24k ust 7)

  • 9. Data: 2011-06-09 20:12:11
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    cef wrote:

    > Zapewne auto jest ciężarowe i amortyzowane jedorazowo w ramach pomocy
    > de minimis
    > (art 24k ust 7)

    art 22k ust 7
    przed chwilą pisałem o różnicach kursowych i numerki mi się
    poprzestawiały

  • 10. Data: 2011-06-09 20:27:39
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-06-09, cef <c...@i...pl> wrote:

    > Dlaczego niespecjalnie?
    > Zapewne auto jest ciężarowe i amortyzowane jedorazowo w ramach pomocy de
    > minimis (art 24k ust 7)

    No właśnie. Jak ciężarowe. Jak nie, to jak wyżej.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl