  • 11. Data: 2007-05-28 11:58:40
    Temat: Re: Karta kredytowa - jaki bank polecacie?
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    gg <d...@d...d.> napisał(a):

    > Czy potrzebujesz tego comiesięcznego uderzenia adrenaliny przy spłacie
    > KK - uda się? czy tym razem już załapię się na karne odsetki? ;)

    Nie przewiduje.
    Limit debetowy (w razie czego) mam wiekszy niz limit na karcie.

  • 12. Data: 2007-05-28 11:58:43
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

  • 13. Data: 2007-05-28 12:09:05
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:f3eg5j$6r8$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie przewiduje.

    Nikt nie przewiduje. Na tym polega właśnie cały "wic". :)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 14. Data: 2007-05-28 12:22:32
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 28 May 2007 13:57:45 +0200, RobertS napisał(a):

    > PZ mozna stosowac tylko wtedy kiedy taką opcję oferuje odbiorca
    > platnosci, moze byc to rowniez platne
    > kk Citi umozliwia wykonanie bezplatnego przelewu za szeroko pojete
    > media, nie ma znaczenia jak na to patrzy odbiorca platnosci, dla niego
    > jest to tylko przelew

    O właśnie, słuszna uwaga.

    > mam dokladnie tak samo, ile sie da kk = korzystam z kasy banku i z
    > automatu wszystko raz w miesiacu splacam...

    O właśnie, słuszna uwaga ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 15. Data: 2007-05-28 13:18:30
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw)

    Olgierd <n...@o...com> wrote:

    > Nie wiem w czym rzecz, polecenie zapłaty w wielu bankach jest odpłatne,
    > natomiast w Citi masz to za darmo.
    > Poza tym ja osobiście lubię przepuszczać co się da przez kartę. Tak już
    > mam. Może ktoś jeszcze ma tak samo.

    Ja tez tak mam. Bezplatny kredyt - a na moim koncie pare groszy rosnie.
    I czytelne wyciagi z konta - rata kredytu hipotecznego, splata KK i dwie
    wyplaty z bankomatu. A wydatki na kielbase i dentyste na osobnym wyciagu
    z KK :)

    Wwieslaw

  • 16. Data: 2007-05-28 21:54:16
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    wiadomości news:f3efli$3pc$1@inews.gazeta.pl...
    > Dnia Mon, 28 May 2007 13:50:36 +0200, gg napisał(a):

    > Poza tym ja osobiście lubię przepuszczać co się da przez kartę. Tak już
    > mam. Może ktoś jeszcze ma tak samo.

    Ja też tak mam,ale to z powodu posiadania Allekarty i otyrzymywania
    p-któw PayBack.
    Może i to sport, ale zawsze ta zdrapka za 50 zł, 2-3 razy w roku, piechotą
    nie chodzi. :)

  • 17. Data: 2007-05-29 06:00:21
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    gg <d...@d...d.> napisał(a):

    > Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:f3eg5j$6r8$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Nikt nie przewiduje. Na tym polega właśnie cały "wic". :)

    Widzisz - u tu wracamy do "zdziwienia wyjsciowego", - przy rozlozeniu zakupow na
    dwie czy wiecej kart, ewentualny poslizg splaty na ktorejs powodujacy naliczenie
    odsetek dotyczy znacznie mniejszej kwoty, niz przy korzystaniu z tylko jednej
    karty.
    czytalem statystyki gdzies w necie - w USA okolo 20% posiadaczy kart pakuje sie w
    platnosci odsetkowe, w Polsce podawano 30% - tak wiec nei jest tak zle,
    uwzgledniajac ludzi, ktorzy mysla, ze splata minimalna jest rata kredytu.

  • 18. Data: 2007-05-29 11:03:47
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > I co w tym jest takiego ekscytującego że aż się ślinisz na samą myśl? PZ
    > Ci nie wystarcza?

    Jest to świetna rzecz.
    Może kiedyś jak PZ będzie powszechny i darmowy, to się na niego skuszę ...

    > Czy potrzebujesz tego comiesięcznego uderzenia adrenaliny przy spłacie
    > KK - uda się? czy tym razem już załapię się na karne odsetki? ;)

    Jak Ci sie nie podoba, to zmienić bank na taki, w którym takie ficzery nie
    występują...

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 19. Data: 2007-05-29 11:45:11
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:f3gfhl$8mo$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > naliczenie
    > odsetek dotyczy znacznie mniejszej kwoty, niz przy korzystaniu z tylko

    Nie ma już opłaty karnej za brak minimalnej spłaty? Ile obecnie wynosi
    oprocentowanie kredytu na KK?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 20. Data: 2007-05-29 11:45:26
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Nie ma już opłaty karnej za brak minimalnej spłaty? Ile obecnie wynosi
    > oprocentowanie kredytu na KK?
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > P.