  • 1. Data: 2008-04-20 22:13:11
    Temat: Karta kredytowa+najlepszy system zbierania punktow.
    Od: Arek <p...@g...com>

    Witajcie!

    Chcialem sie dowiedziec ktora z kart kredytowych ma najfajniejszy
    system zbierania punktow, innymi slowy, gdzie mozna dostac najlepsze
    gratisty w przypadku placenia karta kredytowa.
    Czy jest to Citi BP, czy Allekarta+payback, czy Citi+Miles&More, a
    moze jeszcze cos innego?
    Dzisiaj obejrzalem sobie strone payback i dosc pozytywnie bylem oferta
    gratisow :)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-04-20 22:47:58
    Od: "greg" <...@...xx>

> [...]
    > moze jeszcze cos innego?
    > Dzisiaj obejrzalem sobie strone payback i dosc pozytywnie bylem oferta

    jeszcze jest http://www.premiumclub.pl/ eurobanku

    ale w jednej karcie zbierasz na bilet w innej na opone do stara
    w kolejnej plyty,ksiazki itd wiec trzeba wybrac cos pod siebie

  • 3. Data: 2008-04-21 08:39:44
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Citi BP i Allekarta - Payback to chyba najlepsze programy, i tutaj i tutaj 5
    wydanych zł to 1 pkt,
    Payback oferuje na pewno więcej nagród do wyboru ;-)
    ale nie analizowałem gdzie przeliczniki są lepsze, może ktoś spróbuje?

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2008-04-21 12:49:43
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 21 Apr 2008 10:39:44 +0200, RobertS napisał(a):

    > Citi BP i Allekarta - Payback to chyba najlepsze programy, i tutaj i
    > tutaj 5 wydanych z to 1 pkt,
    > Payback oferuje na pewno wicej nagrd do wyboru ;-) ale nie analizowaem
    > gdzie przeliczniki s lepsze, moe kto sprbuje?

    Moim zdaniem zdecydowanie PayB ot pierwszy z brzegu:
    http://www.payback.pl/products/view.php?id=2573
    http://www.bppartnerclub.pl/cwa/presentDetails.do?
    id=1490&from=1&categoryId=88

    Jedyn co ratuje Citi-BP to to, że punkty dostaje się za przelewy, jeszcze.

    Xenocide

  • 5. Data: 2008-04-21 13:15:24
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > id=1490&from=1&categoryId=88
    >
    > Jedyn co ratuje Citi-BP to to, że punkty dostaje się za przelewy, jeszcze.

    no to już wszystko jasne, ale jakoś tak instynktownie czulem, ze PayBack
    jest korzystniejszy
    Citi BP tylko przelewy i benzyna, a wszystko inne Allekarta

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-04-21 20:52:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > no to już wszystko jasne, ale jakoś tak instynktownie czulem, ze PayBack
    > jest korzystniejszy
    > Citi BP tylko przelewy i benzyna, a wszystko inne Allekarta

    Jest jeszcze myjnia za 10 zl :) Co do zasady to jednak sie zgadzam, ze
    najlepszy program to PayBack. Ja czasem cos kupie na Allegro (placac
    przez Platnosci Allegro przy uzyciu KK), sporadycznie sprzedaje, a i tak
    tych punktow zbiera mi sie sporo i wymieniam je na doladowania pre-paid,
    ktore pozniej sprzedaje albo komus oddaje.

    Tym niemniej KK Citi umozliwia wlasnie bezplatne przelewy, na ktorych
    mozna sobie calkiem sporo punktow nabic. No i sama KK Citi jako KK jest
    lepsza niz ta BZ WBK.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2008-04-21 21:46:04
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Tym niemniej KK Citi umozliwia wlasnie bezplatne przelewy, na ktorych
    > mozna sobie calkiem sporo punktow nabic. No i sama KK Citi jako KK jest
    > lepsza niz ta BZ WBK.

    nie na bieżąco jesteś. od tygodnia mniej więcej za przelewy nie ma już
    punktów.

    PG

  • 8. Data: 2008-04-21 22:01:03
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > Platnosci Allegro przy uzyciu KK), sporadycznie sprzedaje, a i tak tych
    > punktow zbiera mi sie sporo i wymieniam je na doladowania pre-paid, ktore

    no wlasnie dzisiaj taką myjnię (program srebrny za 10 zl) nabylem...niestety
    mam tylko 48h na umycie auta,
    moze jakos rano dam rade...
    kiedys byla jeszcza kawa gratis? nadal jest?

    > Tym niemniej KK Citi umozliwia wlasnie bezplatne przelewy, na ktorych
    > mozna sobie calkiem sporo punktow nabic. No i sama KK Citi jako KK jest
> [...]

    bezplatne przelewy tak, ale ponoc nie ma juz za nie punktow, poza tym kk
    Citi nie jest dla mnie lepsza od tej z BZWBK...
    wybieram sie za granice i citek zostaje w domu, a MC z BZWBK jedzie ze mną
    ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2008-04-21 23:36:28
    Od: "MrMrooz " <m...@W...gazeta.pl>

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > Citi nie jest dla mnie lepsza od tej z BZWBK...
    > wybieram sie za granice i citek zostaje w domu, a MC z BZWBK jedzie ze mną
    Zaraz, zaraz, miało nie być punktów tylko na kartach Citi-Plus i Citi-Lot, na
    BP miały się dalej naliczać (za przelewy). Coś się zmieniło?

    Michał M