  • 141. Data: 2004-02-19 11:08:37
    Temat: Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl>

    JaKi wrote:
    > Użytkownik "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl> napisał w wiadomości

    > Bank chcial sprawdzic czy moze miec zaufanie do swojego klienta -
    > niestety nie moze.
    Hmmmm poczta też jest klientem BPHu, Pan listonosz też, ....., ktokolwiek
    przechodzący i mający ochotę na list ze skrzynki pocztowej też?

    No i dobrze ja z karty zrezygnowałem. Nic mi nie wiadomo że bank chce
    zrezygnować ze mnie...

    JM

  • 142. Data: 2004-02-19 11:09:56
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Jeśli jest okazja, żeby sprawdzić wiarygodność banku, to dlaczego
    > z niej nie skorzystać? Ja chcę wiedzieć, czy mój bank jest potencjalnym
    > źródłem moich kłopotów...

    A bank zweryfikowal czy jego klient moze byc zrodlem klopotow. No i jednak
    klient ktoremu bank zaufal wysylajac mu karte jest zrodlem problemow.

    --
    JaKi

  • 143. Data: 2004-02-19 11:11:16
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]

    Jeśli jest okazja, żeby sprawdzić wiarygodność banku, to dlaczego
    z niej nie skorzystać? Ja chcę wiedzieć, czy mój bank jest potencjalnym

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 144. Data: 2004-02-19 11:12:57
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Marek" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Hmmmm poczta też jest klientem BPHu, Pan listonosz też, ....., ktokolwiek
    > przechodzący i mający ochotę na list ze skrzynki pocztowej też?

    A czy my mowimy o patologiach w polskim spoleczenstwie i naturalnym jest
    podejrzenie ze wszyscy wokol nas sa zlodziejami? Bank Ci zaufal jako dobremu
    klientowi i wyslal karte.

    --
    JaKi

  • 145. Data: 2004-02-19 11:24:26
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl>

    JaKi wrote:
> [...]
    >>
    > A czy my mowimy o patologiach w polskim spoleczenstwie i naturalnym
    > jest podejrzenie ze wszyscy wokol nas sa zlodziejami? Bank Ci zaufal
    I ja zaufałem bankowi, że nie można nią zapłacić przed podpisaniem umowy, że
    to na razie jest tylko fajny martwy kawałek plastiku, ale jednak wyszło że
    jest inaczej... I kto zrobił kogo w trombe?

    JM

  • 146. Data: 2004-02-19 11:31:22
    Od: "Andrzej Boloczko" <a...@i...pl>

    "devnull" <d...@n...net> wrote in message

    > Tez pamietam, ze w tym watku gdzies tak napisal.

    Tak, napisal, ze byla to karta plaska. Ja dostalem od nich
    niezamowiona karte wypukla. Po rozmowie w banku okazalo sie, ze
    rzeczywiscie mieli blad w systemie, i powysylali plaskie karty
    wstepnie aktywowane. Nie popelnili tego bledu z wypuklymi.
    Takie info dostalem bezposrednio w banku BPH.

    Pozdrawiam
    Andrzej B

  • 147. Data: 2004-02-19 11:59:24
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A bank zweryfikowal czy jego klient moze byc zrodlem klopotow. No i jednak
    > klient ktoremu bank zaufal wysylajac mu karte jest zrodlem problemow.

    Tylko co bank teraz zrobi z takim klientem? Wypowie mu umowę?
    Raczej nie.
    A jednak klient musi wykazać więcej zaufania do banku, niż
    bank do klienta.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 148. Data: 2004-02-19 12:07:25
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]
    > to na razie jest tylko fajny martwy kawałek plastiku, ale jednak wyszło że
    > jest inaczej... I kto zrobił kogo w trombe?

    Jak zaufales? Ze ja podpisales i poszedles nia placic w sklepie. A po
    pierwszej udanej transakcji zamaist isc do banku poszedles na kolejne zakupy
    ktore sie juz nie udaly? Fajne zaufanie - wiecej takich klientow powinny
    miec banki. Gratuluje dobrego samopoczucia.

    --
    JaKi

  • 149. Data: 2004-02-19 12:10:07
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Tylko co bank teraz zrobi z takim klientem? Wypowie mu umowę?
    > Raczej nie.

    Wprowadzic w systemie, ze jest to klient z ktorym interesow poza tymi co
    robimy nie nalezy robic :-) Ciekawe czy systemy bankow maja takie funkcje
    :-)

    --
    JaKi

  • 150. Data: 2004-02-19 12:11:54
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl>

    JaKi wrote:
> [...]
    > zakupy ktore sie juz nie udaly? Fajne zaufanie - wiecej takich
    > klientow powinny miec banki. Gratuluje dobrego samopoczucia.
    Widzisz udalyby się tylko kwota przekroczyła FL, ale mogłem spokojnie wrócić
    do pierwszego i zrobić n zakupów po 20 zł. A ja poszedłem do banku i
    zapytałem się co z tym fantem zrobić...
    Dziękuję za życzenia, smacznego paczka.

    JM