  • 171. Data: 2004-02-20 14:07:41
    Temat: Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek Marek" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c153eo$ebi$1@diplo.bci.pl...

    > Visa Silver ;-)

    Ostatnio pisales ze byla to karta plaska...

    --
    JaKi

  • 172. Data: 2004-02-20 14:25:13
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl>

    JaKi wrote:
    > Użytkownik "Jacek Marek" <n...@i...pl> napisał w
    > wiadomości news:c153eo$ebi$1@diplo.bci.pl...

    > Ostatnio pisales ze byla to karta plaska...
    O w morde..... Masz rację.... Na usprawiedliwienie mogę napisać, nerwy, itp.
    i to że miałem ją w rękach 2 dni... Ups... Wydawało mi się że była płaska,
    choć faktycznie... może nie.
    Dobra, na pewno była to karta kredytowa Visa Silver o którą można się starać
    mając srebrny sezam. Czy była płaska czy nie to już nie wiem.............

    Skonsternowany.
    JM
    Hmmm, a może jednak płaska, chyba jednak nie.

  • 173. Data: 2004-02-21 04:13:34
    Od: k...@p...onet.pl

    > Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > też
    > Proszę....:(
    > Bilet tramwajowy/kolejowy muszę KUPIĆ żeby móc go użyć. Prawda? Akt kupna
    > jest zawarciem umowy pomiędzy mną a przewoźnikiem.
    > Karta o której mówimy została wysłana do człowieka BEZ zawierania
    > jakiejkolwiek umowy, prawda? Tu jest knyf.
    > Doom_

    Potezny watek, nie doczytalem jeszcze do konca, ale wtracam sie tu, bo inaczej
    zapomne. Bank mial na pewno skads dane osobowe tej osoby, najprawdopodobiej w
    zwiazku z inna umowa kredytowa zawarta z tym bankiem (kredyt mieszkaniowy np.).
    W tej umowie na pewno bylo gdzies napisane, ze bank moze wysylac rozne oferty
    bankowe do tej osoby i stad przyslaleki karte. I juz...

  • 174. Data: 2004-02-21 04:17:00
    Od: "Karciarz" <k...@p...onet.pl>

  • 175. Data: 2004-02-23 08:34:49
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Jacek Marek" <n...@i...pl> wrote in message
    > Skonsternowany.
    > JM
    > Hmmm, a może jednak płaska, chyba jednak nie.

    No my też jesteśmy skonsternowani :)))) Człowieku, to bardzo dużo zmienia :)

    pzdr
    KK

  • 176. Data: 2004-02-23 12:52:34
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 20 Feb 2004 15:25:13 +0100, w <c1cc50$po$1@diplo.bci.pl>, "Jacek Marek"
    <n...@i...pl> napisał(-a):

    > Hmmm, a może jednak płaska, chyba jednak nie.

    Haha, to chcesz mieć kartę wypukłą i nie mieć możłiwości płacenia w Necie, tak?
    :DDD

  • 177. Data: 2004-02-23 12:59:06
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2004 14:52:11 +0100, Jacek Marek napisał(a):

    > Visa Silver ;-)

    Hmm - no to naprawdę ciekawe :)
    Ja dostałem do Visy Silver (nie kredytowej tylko debetowej) PIN, ale się po
    nią nie zgłosiłem - więc karty raczej mi nie przysłali ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 178. Data: 2004-02-23 16:01:12
    Od: "Jacek Marek" <n...@i...pl>

    Radosław Popławski wrote:

    > Haha, to chcesz mieć kartę wypukłą i nie mieć możłiwości płacenia w
    > Necie, tak?
    Nie.
    Nie chce wogóle karty, którą można płacic w Internecie i która ma
    kredyt/debet/etc. I nie ważne jest dla mnie czy jest wypukła, wklęsła,
    kolorowa, ma fonie, robi loda....

    JM.

  • 179. Data: 2004-02-23 18:25:24
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 23 Feb 2004 17:01:12 +0100, w <c1d84l$gbf$1@diplo.bci.pl>, "Jacek Marek"
    <n...@i...pl> napisał(-a):

    > Nie.
    > Nie chce wogóle karty, którą można płacic w Internecie i która ma
    > kredyt/debet/etc. I nie ważne jest dla mnie czy jest wypukła, wklęsła,
    > kolorowa, ma fonie, robi loda....

    ROTFL

  • 180. Data: 2004-02-23 21:07:32
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał:
    > Haha, to chcesz mieć kartę wypukłą i nie mieć możłiwości płacenia w Necie,
    tak?
    > :DDD

    A co nie można mieć takiej karty ?