  • 11. Data: 2006-11-10 18:20:11
    Temat: Re: Karta kredytowa-okres zatrudnienia?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ej2dhk$9bi$1@nemesis.news.tpi.pl, *Krzysztof* wrote:
    > Czy mozna miec dla tej karty podglad przez net nie majac konta
    > osobistego w tym banku? Rozumiem, ze podstawowe ubezpieczenie dla tej
    > karty jest gratis i nie trzeba placic co miesiac jakiegos %.

    Podglad jest bez konta, ale blokady i obciazenia widac z pewnym opoznieniem
    niestety (rzedu 2-3 dni). Mozna robic przelewy z rachunku karty, ale sa to
    transakcje gotowkowe i od razu naliczaja odsetki.
    Proponuja jakies tam ubezpieczenie od kalectwa czy czegostam (protektor czy
    jakos tak), ale mozna zrezygnowac przy skladaniu wniosku.

    --
    darnok

  • 12. Data: 2006-11-12 10:52:10
    Od: b...@o...pl

> [...]
    > m-cy do konca umowy, przy odnowieniu karty juz sie nikt tym nie interesowal
    >
    > jezeli masz wiecej niz 12 m-cy to bank wyda Ci karte na rok, a pozniej
    > ewentualnie odmowi odnowienia (co sie praktycznie nie zdarza, bo bank
    > tego nie monitoruje czy masz nowa umowe czy nie)
    >
    > zadzwon tam jeszcze raz i zapytaj z czego wynika to, ze nie chca wydac
    > Ci karty? jaki regulamin lub cos...
    > a jak kobieta nie bedzie potrafila tego wskazac to powiedz, ze chcesz
    > zlozyc wniosek, a ona ma go przyjac, to nie panienka na infolini
    > decyduje czy dostanie kk czy nie, od tego jest bankowy analityk,

    żeby analityk mógł sprawdzić wniosek o kk, doradca klienta musi mu go najpierw
    przesłać, niestety żaden doradca nie zrobi tego jeśli ma w procedurze zapisane
    że kk można wydać jeśli ktoś ma zapewnione zatrudnienie na najbliższe 26
    miesięcy.

  • 13. Data: 2006-11-12 10:55:35
    Od: b...@o...pl

    > A po 3 miesiacach mozesz sobie przeniesc do BZWBK na podstawie wyciagow, i
    > poki co karte masz za darmo, a potem wystarczy wyrobic odpowiednie obroty.
    >
    > Zreszta mozesz sprobowac od razu w BZWBK, maja chyba teraz wydanie karty za
    > darmo - nie wiem jak z okresem zatrudnienia, ale dopytac mozna :)
    >
    > --
    > darnok

    nie może :(

  • 14. Data: 2006-11-12 10:56:47
    Od: b...@o...pl

    > Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    > wiadomości news:ej281h$748$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > W BZWBK tak jak pisalem wymagaja 26-mies. do konca umowy o prace. Ale mam
    > watpliwosc z tym przeniesieniem do BZWBK, gdyz karty Money nie mozna zamowic
    > w oddziale, tylko na infolinii i przez net.

    to o czym piszesz do balance transfer, przez telefon też można to załatwić

  • 15. Data: 2006-11-12 18:10:54
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zapisane
    > że kk można wydać jeśli ktoś ma zapewnione zatrudnienie na najbliższe 26

    Nie ma problemu w Lukasie wymagaja 13-mies. zatrudnienia, wydaja VC do konca
    roku za darmo, a w ciagu roku cos sie wymysli, zeby nie placic 57zl za
    kolejny rok. A pseudobankowcy z BZWBK niech ida do szkoly a razem z nimi
    portal Money, bo robia mu dobra antyreklame(moze wlasnie o to chodzi).