  • 11. Data: 2008-04-22 08:45:34
    Temat: Re: Karta kredytowa pod zastaw lokaty
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...pl>

    Kiedyś miałem małe zamieszanie i brzydki wpis w BIKu (mniejsza o to jak
    powstał), aby trochę naprostować sytuację założyłem kartę w Multibanku,
    właśnie pod lokatę, wtedy o nic nie pytają. No i dużym plusem (w moim
    przypadku) było to, że co miesiąc wysyłają raporty do BIKu. Obroty miałem
    niezłe, więc później przychylniej na mnie patrzyli jak brałem hipoteczny.
    Jedyny minus, ale to pewnie wszędzie standard, że jak zlikwidowałem kartę,
    lokatę zwolnili mi po ponad dwóch miesiącach, bo "a jak spłynie jakaś
    transakcja?".
    Generalnie polecam Multibank lub mBank. Wprawdzie sam obecnie nie mam tam
    kart, ale tęsknie za porządnym podglądem konta. Obecnie mam Lukas i Millenium,
    już kilka razy dzwoniłem do Lukasa wyjaśnić jakąś blokadę, okazywało się, że
    transakcje sprzed kilku dni dopiero teraz weszła w blokady, a człowiek się bez
    sensu denerwuje....

    --
    igoR

  • 12. Data: 2008-04-22 09:25:35
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    facet <z...@w...pl> napisał(a):

    > Ktory bank przyznaje karte kredytowa pod zastaw lokaty?

    citi

    > Szukam banku z wysoko oprocentowanymi lokatami, powyzej 5% i najlepiej z
    > jakas elektroniczna karta kredytowa, czyli Mastercard Electronic albo Visa
    > Electron

    jest konto oszzcednosciowe powyzej 5% imają mastercard electronic (z
    mozliwoascia placenia w internecie) ale podpieta do konta, kredytowki
    sa "klasyczne"

  • 13. Data: 2008-04-22 10:53:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 3...@t...goo
    glegroups.com

    > Pozytywne opinie sa na temat Mastrecard Onet z Lukasa.

    Ja o Lukas mam negatywną opinie w ogóle.

    --