  • 1. Data: 2009-12-15 20:09:27
    Temat: Karta kredytowa scoring
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Witam
    Zastanawiam się nad kartą kredytową. Nie chce żeby wniosek został
    odrzucony. Wiem że scoringi są różnie ustalane w bankach, ale liczę na
    radę na ile % stałego dochodu wnioskować w limicie karty?

    orcio

  • 2. Data: 2009-12-15 20:10:03
    Temat: Re: Karta kredytowa scoring
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > odrzucony. Wiem że scoringi są różnie ustalane w bankach, ale liczę na
    > radę na ile % stałego dochodu wnioskować w limicie karty?

    a jaki związek ma stały dochód z przyznanym limitem na karcie?
    liczy się zdolność kredytowa...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-12-15 20:18:36
    Od: orcio <o...@N...pl>

    RobertS pisze:

    > a jaki związek ma stały dochód z przyznanym limitem na karcie?
    > liczy się zdolność kredytowa...

    jeżeli nie mam żadnych stałych obciążeń to nie jest to główny czynnik?

    orcio

  • 4. Data: 2009-12-15 20:32:01
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 15 Gru, 21:09, orcio <o...@N...pl> wrote:

    > Zastanawiam się nad kartą kredytową. Nie chce żeby wniosek został
    > odrzucony. Wiem że scoringi są różnie ustalane w bankach, ale liczę na
    > radę na ile % stałego dochodu wnioskować w limicie karty?

    Dobrze Ci mówią, że źle na to patrzysz. Pierwszą KK dostałem z limitem
    10,000 nie mając stałych dochodów i bez historii w BIK, ale za to z
    bogatą historią konta. Sam dochód nic nie mówi bankowi, bo 90% możesz
    oddawać na alimenty i inne opłaty, a banku nie obchodzi twoje
    oświadczenie w tej kwestii tylko jakieś "dowody".

  • 5. Data: 2009-12-15 22:04:36
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > jeżeli nie mam żadnych stałych obciążeń to nie jest to główny czynnik?
    >
    > orcio

    inne osoby w rodzinie (na utrzymaniu), posiadane auto, historia
    kredytowa itp...

    na przyznany limit na karcie wpływ ma wiele czynników, ale jeżeli konto
    w BIK masz czyste (lepsze to niż mieć złą historię), brak obciążeń, nie
    jesteś w okresie wypowiedzenia ani na próbnym i dochód >500 zł netto to
    dostaniesz kk ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-12-16 09:33:03
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2009-12-15 21:09, orcio pisze:
> [...]
    > odrzucony. Wiem że scoringi są różnie ustalane w bankach, ale liczę na
    > radę na ile % stałego dochodu wnioskować w limicie karty?

    Nie powinieneś mieć problemów z uzyskaniem 100% stałego dochodu jeśli
    przedstawisz zaświadczenie o zatrudnieniu.