  • 1. Data: 2007-08-19 09:01:19
    Temat: Karta kredytowa w ING
    Od: "bim-bom" <j...@g...pl>

    Witam,
    mam proste pytanie - mam kartę kredytową w ING. Wiem, że opłaty za
    transakcje gotówkowe są liczone od dnia ich wykonania. Wiem, że opłaty za
    transakcje bezgotówkowe są liczone później (za maksymalną kwotę "na
    minusie", jaka była wcześniej na karcie). Ale nie jestem dalej pewny, jaki
    jest warunek, żeby nie płacić żadnych opłat za te operacje bezgotówkowe.

    Na przykład, "dzień roliczania" to pierwszy każdego miesiąca, a bank daje
    dodatkowo 20 dni na spłacenie kredytu. Jeśli moja karta była "na minusie" w
    sierpniu, to jaki jest warunek, żebym nie płacił za sierpień żadnych opłat?
    Czy starczy, że przynajmniej raz w okresie 1 września - 20 września moja
    karta była "na plusie"? Czy musi być "na plusie" dokładnie 20-go września?

    Sorki na "niebankowe" słowa, ale za bardzo się na tym nie znam.

    Duże dzięki za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2007-08-19 09:24:07
    Temat: Re: Karta kredytowa w ING
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bim-bom" <j...@g...pl> wrote in message
    > Witam,

    http://www.millenet.pl/print.jsp?id=24744

    MK

  • 3. Data: 2007-08-19 09:25:28
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > minusie", jaka była wcześniej na karcie). Ale nie jestem dalej pewny, jaki
    > jest warunek, żeby nie płacić żadnych opłat za te operacje bezgotówkowe.

    Prowizji od transakcji bezgotówkowych nie ma.
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/39347#10

    Warunkiem "anulowania" odsetek od transakcji bezgotówkowych jest spłacenie
    całości zadłużenia do dnia wskazanego na wyciągu.
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/39347#9

    Darek

  • 4. Data: 2007-08-19 09:47:35
    Od: "bim-bom" <j...@g...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
    > "bim-bom" <j...@g...pl> wrote in message
    >
    > http://www.millenet.pl/print.jsp?id=24744

    Czyli, jeśli by była taka sytuacja: Dostaję kartę 1-go, od razu wypłacam
    bezgotówkowo całość limitu. Od następnego miesiąca, każdego 10-go dnia
    wpłacam na konto karty całość limitu, a dzień później znowu "wypłacam"
    całość. Czy naprawdę od takiego czegoś nie musiałbym płacić żadnych opłat? W
    końcu spłacam całość zadłużenia z poprzedniego miesiąca.

    Pozdrawiam, JR

  • 5. Data: 2007-08-19 10:17:13
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > całość. Czy naprawdę od takiego czegoś nie musiałbym płacić żadnych opłat?
    > W końcu spłacam całość zadłużenia z poprzedniego miesiąca.

    Jesli dokonasz calkowitej splaty miedzy dniem wygenerowania wyciagu, a dniem
    wyznaczonym przez bank do splaty, to odsetki nie zostana naliczone.
    Teoretycznie kase mozesz wykorzystac nawet tego samego dnia (w praktyce, w
    wielu bankach, przetwarzanie transakcji karcianych odbywa sie raz dziennie,
    wiec limit sie nie odnowi).

    MK

  • 6. Data: 2007-08-19 10:27:37
    Od: "bim-bom" <j...@g...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > Teoretycznie kase mozesz wykorzystac nawet tego samego dnia (w praktyce, w
    > wielu bankach, przetwarzanie transakcji karcianych odbywa sie raz

    Acha, czyli rzeczywiscie jest tak, jak napisalem. Napisalem tego posta, bo
    myslalem, ze gdzies tu musi byc haczyk - przeciez bank nie bedzie oferowal
    kart kredytowych, jesli na nich nie moze zarobic. Wiec z tego pewnie wynika,
    ze wielu ludzi nie wplaca kasy na czas i to wlasie na nich banki zarabiaja
    ;)

  • 7. Data: 2007-08-19 10:33:24
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

> [...]
    > ze wielu ludzi nie wplaca kasy na czas i to wlasie na nich banki zarabiaja

    Ależ bank zarabia. Za każdą transakcję bezgotówkową sprzedawca płaci jakąś
    tam ustaloną kwotę.

    --
    Wojciech Bancer
    http://www.bancer.pl/

  • 8. Data: 2007-08-19 16:49:28
    Od: "MT" <s...@d...null>

    A zarabiaja i to bardzo duzo zdziwisz sie jak zobaczysz rozliczenia za
    nieterminowa splate dodatkowo -44 zlote + dodatkowe oplaty cuda i bajery .

    W ING nie bierz nigdy karty kredytowej jest droga w obsludze ma kiepska
    obsluge (jak wezmiesz trudno cokolwiek ustalic i pozbyc sie jej ) .Najlepsza
    oferta ING jaka mialem do tej pory w ING to Limit w koncie , wybierasz do
    10kzl bez problemu (jersli masz kasiore na koncie) dziennie praktycznie w
    kazdym zakatku swiata, nie jest drogo i nie ma ukrytych oplat .

  • 9. Data: 2007-08-19 17:59:13
    Od: "to.fi" <t...@o...eu>

    > W ING nie bierz nigdy karty kredytowej jest droga w obsludze ma kiepska
    > obsluge (jak wezmiesz trudno cokolwiek ustalic i pozbyc sie jej ) .

    KK ING nie sa teraz takie zle.
    mieli problemy, mimo to ze rynek rosl oni tracili i wyciagneli wnioski.
    Pomaranczowa "plaska" KK jest za free juz przy obrotach 1200zl rocznie.
    wypukla Visa czy Master jest za free przy 6000zl rocznie.
    jesli dobrze pamietam to nie ma tez oplaty za przekroczenie limitu.

    wada - brak podgladu netu jesli nie ma sie tam innego produktu
    ale otwarcie np.OKO powoduje ze do karty podglad tez sie ma

  • 10. Data: 2007-08-19 18:29:26
    Od: "bim-bom" <j...@g...pl>

    "MT" <s...@d...null> wrote in message news:46c8749a$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > wybierasz do 10kzl bez problemu (jersli masz kasiore na koncie) dziennie
    > praktycznie w kazdym zakatku swiata, nie jest drogo i nie ma ukrytych

    Zależy co dla kogo. Ja np. planuję spłacać całe zadłużenie od razu po każdym
    okresie rozliczeniowym. I dodatkowo w promocji mam 50zł ;)