  • 61. Data: 2002-07-05 11:42:17
    Temat: Re: Karta na wakacje
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    > [ciach!]
    >
    > Nie charge tylko kredytowa.

    http://www.pekao.com.pl/indywidualni5s5.xml?/sid=35/
    lang=PL/005367-553893-27
    > 624

    fakt drobna pomyłka

  • 62. Data: 2002-07-05 12:10:07
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jul 05, 2002 at 01:33:20PM +0200, andrew zacharewicz wrote:

    > kierowce i

    > wydaje:
    > - dolarowa nazywana walutowa debetowa (visa classic walutowa)
    > - zlotowa nazywana zlotowa debetowa (visa classic zlotowa)
    > - zlotowa(do eurokonta) charge nazywana concerto
    > - zlotowa(do eurokonta vip) charge nazywana zlota concerto
    > - zlotowa(do eurokonto...) charge mazywana visa platinum

    A ktora z nich jest walutowa i zlota?

    --

    --w

  • 63. Data: 2002-07-05 16:38:37
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > A ktora z nich jest walutowa i zlota?

    Jednak wykrakalem z nauka a Ty uczen chcacy zdobyc wiedze ;-)

    --
    JaKi

  • 64. Data: 2002-07-05 18:02:21
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > A ktora z nich jest walutowa i zlota?

    niestetety takiej jesce ni ma

  • 65. Data: 2002-07-05 19:36:06
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jul 05, 2002 at 08:02:21PM +0200, andrew zacharewicz wrote:

    > niestetety takiej jesce ni ma

    To czego piszesz ze wydaje?

    --

    --w

  • 66. Data: 2002-07-05 20:51:01
    Od: "andrew zacharewicz" <n...@p...onet.pl>

    > To czego piszesz ze wydaje?

    napisalem "wydaje:..." czyli wydaje takie

  • 67. Data: 2002-07-06 09:19:11
    Od: Krasnal <r...@u...com>

    > wydaje:
    > - dolarowa nazywana walutowa debetowa (visa classic walutowa)

    Tandeta. Ja nie używam debetowych kart. Używam teraz American Express z LG
    Petro Banku. JEST NAJLEPSZA!!! Niedlugo tata dostanie zlota i wtedy bedzie
    jazda :-))). Mam nadzieje, że będę miał ją jeszcze przed wyjazdem na wakacje
    :-))). Szkoda, że tak mało obsługuje AE :-(((. Za to wszyscy sprzedawcy
    skaczą wokół ciebie gdy wyjmujesz AE :-))). Na wakacje najlepsza jest
    American Express. VISA przy AE to jak "maluch" przy BMW.

    pozdr.

  • 68. Data: 2002-07-06 11:41:17
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krasnal" <r...@u...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Petro Banku. JEST NAJLEPSZA!!! Niedlugo tata dostanie zlota i wtedy bedzie
    > jazda :-))). Mam nadzieje, że będę miał ją jeszcze przed wyjazdem na

    Jeshu - ales mnie ubawil ;-) Kolejny .... tym razem z AmExem ;-) aaaaaaa i
    tez ze zlota wkrotce.

    Szkoda, że tak mało obsługuje AE :-(((.

    Nie przesadzaj - az tak zle nie jest.

    Za to wszyscy sprzedawcy
    > skaczą wokół ciebie gdy wyjmujesz AE :-))). Na wakacje najlepsza jest
    > American Express. VISA przy AE to jak "maluch" przy BMW.

    Prawde mowiac nie zauwazylem zeby ktos przy mnie skakal jak place AmExem -
    kasjera "wisi i powiewa" czym placisz.

    --
    JaKi (zdegustowany rozpuszczeniem niektorych mlodych osob)

  • 69. Data: 2002-07-06 14:42:23
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krasnal" <r...@u...com> napisał w wiadomości

    > Tandeta. Ja nie używam debetowych kart. Używam teraz American Express z LG
    > Petro Banku. JEST NAJLEPSZA!!!

    No teraz musze pochwalic AmExa ;-) Na Shellu znowu Pekao dalo ciala i nie
    autoryzowalo - a AmEx poszedl mi bez autoryzacji ;-)

    --
    JaKi

  • 70. Data: 2002-07-06 17:02:44
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>