  • 11. Data: 2009-08-27 16:11:19
    Temat: Re: Karta o2 - cudo :) (przepraszam)
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mithos" news:h769bi$689$3@news.onet.pl

    > Tylko jej jakość wykonania była żałosna.

    Jak wszystkie plastiki z BRE.

  • 12. Data: 2009-08-27 16:36:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > Jak wszystkie plastiki z BRE.

    No nie całkiem. Gold w Multi miał super jakość wykonania i wytrzymałość.

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2009-08-27 17:07:59
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mithos" news:h76cng$fpe$2@news.onet.pl

    > No nie całkiem. Gold w Multi miał super jakość wykonania i wytrzymałość.

    Kiedy to było?

  • 14. Data: 2009-08-27 17:47:42
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > Kiedy to było?

    Jak zmienili wydawcę kart. 2 lata temu (chyba). Nie wiem jak jest w mBanku.

    W każdym razie moja KK Gold Multi wytrzymała 300 transakcji (była to
    karta z paskiem, więc każdy nią jeździł) i wyglądała jeszcze całkiem
    nieźle (skończył się termin ważności). KK AQ po tygodniu nie miała już
    nadruku na literach/cyfrach, a po kilku płatnościach byłą cała
    porysowana. "Prestiż" elitarnego klubu AQ jest wielki.

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2009-08-27 19:15:09
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mithos" news:h76gs8$qku$2@news.onet.pl

    > W każdym razie moja KK Gold Multi wytrzymała 300 transakcji (była to
    > karta z paskiem, więc każdy nią jeździł)

    Tyle wykręcałem niekiedy w 6 - 7 miesięcy. Po tym okresie karta wyglądało
    już tak, że aż żal komentować :) Teraz już tak nie świruję :)

  • 16. Data: 2009-08-27 21:28:45
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message

    > Albo wizja tlenu (o2) przedstawiona przez artystę ;)

    Tlen tak nie wygląda. :)

    4374 (20090827) __________

  • 17. Data: 2009-08-28 16:31:59
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MarekZ" news:h76tm5$rdp$1@srv.cyf-kr.edu.pl

  • 18. Data: 2009-08-28 18:40:18
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > Przecież napisałem, że to wizja artysty :)

    Okej.

    W realu ta karta może wyglądać kompletnie przeciętnie.

  • 19. Data: 2009-08-28 19:14:39
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MarekZ" news:h79860$5v5$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > W realu ta karta może wyglądać kompletnie przeciętnie.

    tzn?

  • 20. Data: 2009-08-28 21:53:11
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > "MarekZ" news:h79860$5v5$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > tzn?

    Np. w sieci rewelacyjnie wyglądała pierwsza zbliżeniowa karta BZWBK (z
    motylem). W realu wyglądała słabo. Zapewne to różnica w percepcji kolorów
    pomiędzy świecącym monitorem a odbijającym światło plastikiem.