  • 1. Data: 2004-12-24 02:36:30
    Temat: Karta platnicza w MultiBanku
    Od: "(A)rturo " <o...@g...pl>

    Zalozylem konto w MultiBanku wraz z karta do internetowych platnosci [cena
    22zl na rok :)]
    Chce zaplacic za cos ale placi sie w $ nie w zlotowkach.
    Czy jest to mozliwe i bank zmieni walute? Czy po prostu jestem zmuszony do
    placenia tylko w zl ?

  • 2. Data: 2004-12-24 07:32:57
    Temat: Re: Karta platnicza w MultiBanku
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    (A)rturo napisał(a):

    > Zalozylem konto w MultiBanku wraz z karta do internetowych platnosci [cena
    > 22zl na rok :)]

    Ja akurat mam ten etap za sobą. Zrezygnowałem z tego "pomysłu" ;)

    > Chce zaplacic za cos ale placi sie w $ nie w zlotowkach.

    i....?

    > Czy jest to mozliwe i bank zmieni walute? Czy po prostu jestem zmuszony do
    > placenia tylko w zl ?

    Ty płacisz w dolarach a bank dokonuje przeliczenia

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-12-24 09:28:27
    Od: Marek J <m...@i...wytnijto.pl>

    (A)rturo napisał(a):
    > Chce zaplacic za cos ale placi sie w $ nie w zlotowkach.
    > Czy jest to mozliwe i bank zmieni walute? Czy po prostu jestem zmuszony do
    > placenia tylko w zl ?

    Karta jest międzynarodowa - możesz płacić w każdej walucie, zostanie to
    odpowiednio przeliczone.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 4. Data: 2004-12-24 10:40:14
    Od: "(A)rturo " <o...@g...pl>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> napisał(a):

    > Ja akurat mam ten etap za sobą. Zrezygnowałem z tego "pomysłu" ;)

    A czemu jesli moge wiedziec?
    Sa jakies konsekfencje?

    > i....?

    i wlasnie na dole dales mi odpowiedz- dzieki

  • 5. Data: 2004-12-24 13:22:56
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 24 Dec 2004 02:36:30 +0000 (UTC), w <cqfvbe$scf$1@inews.gazeta.pl>,
    "(A)rturo " <o...@g...pl> napisał(-a):

    > karta do internetowych platnosci [cena
    > 22zl na rok :)]

    Wiemy, że drogo...

  • 6. Data: 2004-12-24 14:34:15
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    (A)rturo napisał(a):

    > A czemu jesli moge wiedziec?

    Możesz ;)

    Bardzo niewygodne rozwiązanie. Trzeba najpierw logować się do konta,
    nabijać środki na netkartę, wpisywać kod z kartki, potem się wylogowywać,
    logować na stronę sklepu. Traci się masę czasu a nie zawsze nosi się kartę
    kodową przy sobie. W związku z powyższym wybrałem debetową Visę Classic do
    rachunku i mogę płacić w Necie kiedy tylko mam ochotę bez żmudnych
    kombinacji

    > Sa jakies konsekfencje?

    Nie. Skądże. To tylko kwestia wygody ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 7. Data: 2004-12-24 19:27:34
    Od: "(A)rturo " <o...@g...pl>

> [...]

    > kodową przy sobie. W związku z powyższym wybrałem debetową Visę Classic do
    > rachunku i mogę płacić w Necie kiedy tylko mam ochotę bez żmudnych

    A jzu sie balem. Ja to wziolem ze wzgledu na kupowanie zdjec w necie mam
    nadzieje ze nie nastreczy mi problemow :)

  • 8. Data: 2004-12-31 16:15:48
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "Markus Sprungk" <z...@c...cy> wrote in message
> [...]
    > kodową przy sobie. W związku z powyższym wybrałem debetową Visę Classic do
    > rachunku i mogę płacić w Necie kiedy tylko mam ochotę bez żmudnych

    Za to poziom bezpieczenstwa jest nizszy. Cos za cos.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856