  • 1. Data: 2006-11-22 20:54:38
    Temat: Karta przedpłacona VISA w ING Bank
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    Ahoj!
    Na stronie opis jest dość niejasny, więc kilka pytań:
    1. Opłata za wydanie karty to 24zł. Za odnowienie również? Ważna jest rok?
    2. Wygląda na to, że wpłata środków nań każdorazowo kosztuje 5zł. Dobrze
    zrozumiałem?
    3. Czy jest jakakolwiek różnica jeśli posiadam konto w ING?
    Osobiście korzystam z eKarty w mBanku, a osoba posiadająca zestaw kont w ING
    (osobiste/firmowe/itd...) poszukuje jakiejś wygodnej i równie taniej metody
    płacenia np. za bilety lotnicze.
    Z góry dzięki za pomoc :)

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

  • 2. Data: 2006-11-22 21:08:36
    Temat: Re: Karta przedpłacona VISA w ING Bank
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 22 Nov 2006 21:54:38 +0100,
    osoba podpisana: =Marcos= <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>
    napisała:
    Zakładam że mówisz o maestro przedpłaconych.

    > Ahoj!
    > Na stronie opis jest dość niejasny, więc kilka pytań:
    > 1. Opłata za wydanie karty to 24zł. Za odnowienie również? Ważna jest rok?

    Nigdy nie płaciłem wiecej niz 9 PLN

    > 2. Wygląda na to, że wpłata środków nań każdorazowo kosztuje 5zł. Dobrze
    > zrozumiałem?
    Wpłata *gotówki*. Jeśli przelejesz z innego banku na podane konto to 0 PLN.

> [...]
    > (osobiste/firmowe/itd...) poszukuje jakiejś wygodnej i równie taniej metody
    tymi kartami nie można w necie płacić.
    jesli jej tak bardzo zależy na płatnościach internetowych, to lepszym
    rozwiązaniem mogą być karty BZWBK (Allekarta,gronokarta,moneykarta) czy
    karta inteligo.

    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 3. Data: 2006-11-22 21:23:22
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Zakładam że mówisz o maestro przedpłaconych.

    Nie, przed chwilą przeglądałem stronę ING i tam niby jest VISA przedpłacona
    do płatności w internecie właśnie.
    Ponoć :)
    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

  • 4. Data: 2006-11-22 21:25:06
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    Użytkownik "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info> napisał w
    wiadomości news:ek2euu$11m$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie, przed chwilą przeglądałem stronę ING i tam niby jest VISA
    > przedpłacona
    > do płatności w internecie właśnie.
    > Ponoć :)

    Tak, i do płacenia w sklepach (nie działa w bankomatach z powodu dziwnego
    kształtu). I wydanie kosztuje właśnie 24 złote, obowiązkowo trzeba mieć
    nadrukowane imię i nazwisko. Jest to karta VISA Classic.

  • 5. Data: 2006-11-22 21:26:47
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 22 Nov 2006 22:23:22 +0100,
    napisała:

    > Nie, przed chwilą przeglądałem stronę ING i tam niby jest VISA przedpłacona
    > do płatności w internecie właśnie.
    > Ponoć :)

    A faktycznie, nie doczytałem tematu :|

    jesli chodzi o koszt zasileń, to tak jak powiedziałem.

    Różnica między posiadaniem, a nieposiadaniem konta w ING jest taka, że,
    jeśli posiadasz konto w ING to możesz kartę zasilać i odsilać (prawie)
    online. "Prawie" dlatego, że wedle nipotwierdzonych pogłosek, ING po 19
    jest, jakby to ująć, słabo online-owy.
    Jeśli konta nie posiadasz, to pieniądze przelane na kartę, leżą na niej
    aż do wydania.

    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html
    "We all know Linux is great...it does infinite loop
    in 5 seconds." (Linus Torvalds)

  • 6. Data: 2006-11-22 21:31:25
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 22 Nov 2006 22:25:06 +0100,
    osoba podpisana: corner <c...@w...pl>
    napisała:
    [...]
    > Tak, i do płacenia w sklepach (nie działa w bankomatach z powodu dziwnego
    > kształtu).
    Prawda.

    >I wydanie kosztuje właśnie 24 złote,

    Chyba prawda.

    > obowiązkowo trzeba mieć nadrukowane imię i nazwisko.

    nieprawda - moja nie ma, a nią płaciłem "naziemnie" w auchan.

    >Jest to karta VISA Classic.

    Nie wiem, czy to prawda.
    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html
    People who make no mistakes do not usually make anything.

  • 7. Data: 2006-11-22 22:03:18
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kamil Jońca wrote:
> [...]
    > pogłosek, ING po 19 jest, jakby to ująć, słabo online-owy.
    > Jeśli konta nie posiadasz, to pieniądze przelane na kartę, leżą na

    Czy o "odsilania" wystarczy OKO?
    Myślę jak zdjąć z takiej karty końcówkę.

  • 8. Data: 2006-11-22 23:13:44
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > online. "Prawie" dlatego, że wedle nipotwierdzonych pogłosek, ING po 19
    > jest, jakby to ująć, słabo online-owy.

    Wedle potwierdzonych pogłosek gorzej jest rano, szczególnie w okolicach
    deadline'ów ZUSu :)

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

  • 9. Data: 2006-11-23 06:22:17
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 22 Nov 2006 23:03:18 +0100,
    osoba podpisana: Bogdan B. <b...@w...pl>
    napisała:
    [...]
    > Czy o "odsilania" wystarczy OKO?
    > Myślę jak zdjąć z takiej karty końcówkę.

    Mi wystarczyło.
    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html
    A lady is one who never shows her underwear unintentionally.
    -- Lillian Day