  • 1. Data: 2006-07-31 10:40:30
    Temat: Karta przedpłacona do PayPal
    Od: "Michal Gwiazdowski" <mihiber@SKASUJ_TOwp.pl>

    Witam,

    ponieważ moja karta kredytowa nie obsługuje przelewów internetowych, a
    chciałbym założyć (no i zasilić) konto w PayPal`u to czy możecie mi jakoś
    doradzić jak "obejść" ten problem?
    Może np. któryś bank wydaje karty przedpłacone, którymi można się posłużyć w
    transakcjach internetowych?

    z góry dzięki za pomoc,
    :::mg:::

  • 2. Data: 2006-07-31 10:52:08
    Temat: Re: Karta przedpłacona do PayPal
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

> [...]
    > doradzić jak "obejść" ten problem?
    > Może np. któryś bank wydaje karty przedpłacone, którymi można się posłużyć

    ing ma taka karte oraz bzwbk

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2006-07-31 12:06:01
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Michal Gwiazdowski" wrote in message

    > Może np. któryś bank wydaje karty przedpłacone, którymi można się posłużyć
    > transakcjach internetowych?

    Może to jest dla Ciebie rozwiązanie
    http://direct.money.pl/money/264/

    Mirek
    ==> http://kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2006-07-31 14:33:48
    Od: "Michal Gwiazdowski" <mihiber@SKASUJ_TOwp.pl>

    "sumi" <T...@p...onet.pl> wrote in message

    > Może to jest dla Ciebie rozwiązanie
    > http://direct.money.pl/money/264/

    Dziękuję za obie odpowiedzi. O to mi chodziło.

    pozdrawiam,
    :::mg:::

  • 5. Data: 2006-08-01 07:44:25
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Dziękuję za obie odpowiedzi. O to mi chodziło.

    wlasnie otrzymalem taka karte, dosc dziwna sytuacja, gdyz po wypelnieniu
    wniosku
    otrzymalem info, ze bede musial isc do oddzialu podpisac umowe, ale w
    oddziale
    umowy dla mnie nie ma, a karte juz mam, za chwile ja aktywuje

    pozdr.
    RobertS